Live foto's op Iphone

31-08-2016 21:05 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gek word ik ervan! Ik had het niet door en heb het nu meteen uitgeschakeld maar ik zit met een hoeveel GB aan foto's en 'filmpjes' van alles waar ik weken mee bezig ben om alles uit te zoeken.



Wat ik niet snap is, als ik nu al die live meuk van 2 a 3 seconde verwijder, is er dan ook nog tussen al die troep een gewone foto zoals ie bedoeld was oorspronkelijk of verwijder je dat tezamen met die paar seconde live?



Sorry vast een noobvraag maar ik snap er niks van
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een iPhone, maar snap echt niet wat je bedoelt?!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Volgens mij verwijder je dan gewoon alles.
Alle reacties Link kopieren
Geen iPhone hier, maar het lijkt me dat je dan alles wist.

Is het misschien een optie om van de foto's die je wilt behouden een schermafbeelding te maken?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je ook niet.

Bedoel je dat je per ongeluk filmt?

Of

Zijn het dingen die bijv via whatsapp binnenkomen? Dat kun je uitschakelen ( het automatisch opslaan van ontvangen media via whatsapp dus)
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Er is een stand waarbij de camera de paar seconden voor een foto ook opneemt en vastlegt. Ik heb het ook een keer per ongeluk gehad op een normale camera en is stiekem best leuk filmpje geworden. Volgens mij had ik apart nog foto's.



Sluit hem anders ff aan op je computer en sorteer dan op type bestand, dan zie je het gauw genoeg (hoop ik? )
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de live stand leuk! Maar dat was niet je vraag ... Als je je foto verhttp://www.metronieuws.nl/nieuws/showbizz/2016 ... mersijderd verwijder je inderdaad alles. Er schijnen alleen wel apps te zijn waarmee je het om kunt zetten.... Weet alleen niet hoe het heet.
Alle reacties Link kopieren
Was ik al bang voor Loontjee :( Superbalen want ik heb zo ontzettend veel van die 'filmpjes'. Het is wel grappig maar ik heb zo ontzettend veel van mijn dochter dat het niet leuk meer is :P Als ik het op mn computer bekijk staat het filmpje van 3 seconde direct achter de foto ervan? Dus er lijkt wel ook een normale foto te zijn?
Alle reacties Link kopieren
Dat zou kunnen, ik weet wel dat als je de foto's via whatsapp verstuurd naar iemand zonder deze functie (een Samsung toestel bijvoorbeeld) dat diegene dan geen live effect te zien krijgt. En als je de foto's naar een nieuwere iPad stuurt behoudt het de live functie ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven