Entertainment alle pijlers

Great British Bake Off

23-08-2016 13:46 941 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog één dag en dan gaat GBBO van start op de BBC!



Kijk je ook mee? Met in dit topic: bespreking van alle baksels, van briljante broodleeuwen tot van de tafel druipende, tranentrekkende smurrie. Eigen ervaringen mogen gerust gedeeld worden, liefst mét foto. En verder: zijn Mel & Sue geweldig of krijg je neigingen van dat quasi-grappige báke! Is Paul Hollywood naast rechtvaardig niet té streng en smacht je naar Robèèèr van HHB of wil je Paul morgen in je bed aantreffen. Is iedereen gewoon fan van Mary Berry of zijn er toch nog uitzonderingen, etc. Praat mee!



Tjezus, wat vals
quote:gizzmo-returns schreef op 31 augustus 2016 @ 21:56:

Ik kan niet aan die lipjes wennen hoornah, ze had anders goed geluisterd om deze week geen donkerpaarse te doen.
Alle reacties Link kopieren
Oké ik was dus in slaap gevallen
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 31 augustus 2016 @ 21:39:

Waarom zou die ene presentatrice er niet zijn die donkere met bril,? Alleen in het dunking filmpje .Volgens fb een sterfgeval in de familie
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Met die huisjes was bij veel het instorten te verwachten; plakken moet met gesmolten suiker/caramel, icing heeft veel te lang nodig om uit te harden......



Ik vond trouwens bij deze eindopdracht het niveau voor het eerst niet heel veel hoger dan bij HHB.
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand wanneer de herhaling uitgezonden wordt?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Zondagmiddag op BBC
quote:MevrouwJack schreef op 31 augustus 2016 @ 23:47:

[...]



Volgens fb een sterfgeval in de familieOh dat is minder voor haar.
Alle reacties Link kopieren
Zondag middag dan herhalen GBBO en an extra slice. Is volgens mij ook voor het eerst dit jaar.
Alle reacties Link kopieren
Leuk was het weer. Manlief had Bossche bollen gehaald voor erbij (ik was hier geïnspireerd geraakt).



En die Miss Lipstick, ik vind haar steeds stommer worden.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de pooltable eigenlijk best mislukt. Leuk idee maar de uitvoering minder. Ik vond die van de scouting beter gelukt.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Net weer gezien. Wat vinden jullie zo stom aan Miss Lipstick? Vond het kleurtje van vandaag best leuk. Ben benieuwd of het rood haar gaat staan volgende week.

Ik bak wel eens koekjes, maar zonder vulling of icing, wat een gedoe en precisie zeg, ik doe het ze niet na,
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Alle reacties Link kopieren
Ze schildert zo'n eng "nep"- poppenmondje......
quote:Nordlys schreef op 01 september 2016 @ 20:34:

Ze schildert zo'n eng "nep"- poppenmondje......En ze tuit haar lipjes ook steeds zo overdreven
Alle reacties Link kopieren
quote:Zilverwerk schreef op 01 september 2016 @ 09:37:

Zondag middag dan herhalen GBBO en an extra slice. Is volgens mij ook voor het eerst dit jaar.Nee hoor, dat was vorig seizoen ook al zo.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Vond de eerste aflevering heel vermakelijk. Het heeft weinig zin om de deelnemers te bespreken aangezien ik alle namen alweer vergeten ben Maar het was wel terecht dat die blonde vrouw eruit ging want dat huisje leek echt hélemaal nergens op! Wij moesten dan ook erg om dat huisje lachen, maar eigenlijk was het wel een beetje triest voor de deelneemster in kwestie
Ik haak ook even aan in dit topic, heb vanmiddag de afgelopen twee afleveringen gekeken dus ben weer bij

moet wel nog alle namen leren
Upperdepup!
Alle reacties Link kopieren
Heb net de vorige gezien.



I'll taste the carpet

God ik sterf van het lachen.
ja, we gaan weer beginnen!
Alle reacties Link kopieren
Tjezus, wat vals
deze week brood!
Present
Alle reacties Link kopieren
leuk, broodweek
Tjezus, wat vals
Baaaake , wel zachter dan vorig seizoen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven