Geld & Recht alle pijlers

vaatwasser na het weekend meer dan 200€ goedkoper

29-08-2016 16:37 54 berichten
Kun je daar nog iets aan doen eigenlijk?

Ik heb vrijdag een vaatwasser besteld en nu is hij meer dan 200€ goedkoper op maandag. Ik heb hem nog niet binnen, en in principe kun je je goederen natuurlijk terugsturen als je niet tevreden bent.

Ik heb ze een mail gestuurd of ze iets voor mij kunnen doen, want ik vind dit wel een erg groot verschil.



Iemand dit al eens meegemaakt? En is er dan iets te regelen of niet? Vind het wel de moeite waard eigenlijk.
quote:Oudblond schreef op 30 augustus 2016 @ 15:10:

Wat een lange levertijd! Ik bestelde mijn vaatwasser en had hem 2 dagen later in huis. *Verkeerde keuze gemaakt het is een onding dat niet goed wast en niet goed droogt, maar dat is eigen schuld en zo*Ja nouja dat ben ik nu wel gewend hier in het franse. ( het land is ook wel wat groter natuurlijk) maar dat is idd het fijne van NL. Alles wordt gelijk geregeld, ook dit soort dingen. Das toch anders hier. ( even aner voorbeeld waar ik gek van wordt: als je hier een hoek van je kies afbreekt bel je de tandarts en die zegt dan doodleuk dat je over 6 weken langs kunt komen. Serieus. In nl kom je gelijk en maken ze een noodoplossing en een nwe afspraak. Maar das een ander klaagverhaal haha)
Alle reacties Link kopieren
Hoe is dit nu afgelopen?



Ik zou best 14 dagen of 30 dagen met de hand afwassen voor een verschil van 300 euro (waar het op neer komt). Maar goed, ik was al jaren met de hand af. No problem, zolang de routine er in zit is dat zo gepiept.
Can you remember who you were, before the world told you who you should be?
Alle reacties Link kopieren
quote:Castle_Witch schreef op 01 september 2016 @ 00:25:

Hoe is dit nu afgelopen?



Ik zou best 14 dagen of 30 dagen met de hand afwassen voor een verschil van 300 euro (waar het op neer komt). Maar goed, ik was al jaren met de hand af. No problem, zolang de routine er in zit is dat zo gepiept.



Dit.

300,- verschil is echt veel.
Prrrr, mauw miawwwww.
Hij wordt vandaag geleverd. Ik ben toch maar overstag gegaan en zal deze machine houden. ( moet ie het wel minstens 15 jaar lang doen! ptvrrr ) en dan verzin ik wel weer iets voor die korting.

Een week zonder vaatwasser in een minikeuken van 2,20 bij 2,20 is best wel een dingetje. Ik verwelkom hem met open armen! :-D

Bedankt voor de steun!

Als ik die bon binnen heb doen we een wijntjes met zn allen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven