Welkom (ex)Libelle forummers!
woensdag 31 augustus 2016 om 22:41
Vandaag is dan de laatste dag aangebroken voor het Libelle forum. Ik kan me voorstellen dat je niet zomaar van de een op andere dag zonder forum kunt. Dus hier kun je afkicken of een nieuwe forumcarriere starten. Dus alle ex-Libelle forummers van harte welkom en veel ViavForum plezier!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
woensdag 31 augustus 2016 om 23:58
donderdag 1 september 2016 om 00:02
quote:Eleonora-1 schreef op 31 augustus 2016 @ 23:23:
Ik vind het leuk.
Er zitten vast veel BEO's bij.
Darmflora en fauna schikken, tuinieren in de vagina, knutselen met waardeloos materiaal, ik denk zomaar dat daar dan weer veel animo voor komt.
Hopelijk zitten er ook wat kringspierituelen bij.
Leuk voor Meds.
Ik vind het leuk.
Er zitten vast veel BEO's bij.
Darmflora en fauna schikken, tuinieren in de vagina, knutselen met waardeloos materiaal, ik denk zomaar dat daar dan weer veel animo voor komt.
Hopelijk zitten er ook wat kringspierituelen bij.
Leuk voor Meds.
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 1 september 2016 om 00:22
quote:iris1969 schreef op 31 augustus 2016 @ 23:57:
Het is veruit het traagste en saaiste forum dat ik ooit heb gezien, maar de Ballenbak was wel erg leuk .
Ben benieuwd wanneer ik de eerste dames hier spot en of ik het verschil merk in zuurtegraad .In de tijd dat ik er was was het er helemaaaaaaaal niet saai.
Het is veruit het traagste en saaiste forum dat ik ooit heb gezien, maar de Ballenbak was wel erg leuk .
Ben benieuwd wanneer ik de eerste dames hier spot en of ik het verschil merk in zuurtegraad .In de tijd dat ik er was was het er helemaaaaaaaal niet saai.
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 1 september 2016 om 00:24
donderdag 1 september 2016 om 00:24
Het is overigens nu 1 september en het Libelle forum is er nog. Blijkbaar hebben ze geen haast met sluiten. Misschien hopen ze dat die laatste 100 gebruikers gewoon zelf wegblijven zodat ze zich de moeite kunnen besparen.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
donderdag 1 september 2016 om 00:34
quote:iris1969 schreef op 01 september 2016 @ 00:29:
[...]
In hun Actueel pijler zeker .
Er was daar 1 dame, brrrr zo'n nare tang. Alleen al door haar bleef ik ver weg van dat forum. Op de andere pijler (café ?) had ik jarenlang een topic. Op actueel zaten meerdere pittige forummers.
[...]
In hun Actueel pijler zeker .
Er was daar 1 dame, brrrr zo'n nare tang. Alleen al door haar bleef ik ver weg van dat forum. Op de andere pijler (café ?) had ik jarenlang een topic. Op actueel zaten meerdere pittige forummers.
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 1 september 2016 om 01:33
quote:missie_m schreef op 01 september 2016 @ 00:13:
[...]
Ik vind je reactie denigrerend richting ex-Libelleforummers.
waarom? je zei dat de libellefoeinummers niet van gisteren zijn...maar dat weten we, ze zijn eerder van eergisteren. Daarom weten ze altijd wat voor vlees ze in de kuip hebben, bijvoorbeeld bij darmflora schikken is dat dan ook altijd mèt poliepen.
[...]
Ik vind je reactie denigrerend richting ex-Libelleforummers.
waarom? je zei dat de libellefoeinummers niet van gisteren zijn...maar dat weten we, ze zijn eerder van eergisteren. Daarom weten ze altijd wat voor vlees ze in de kuip hebben, bijvoorbeeld bij darmflora schikken is dat dan ook altijd mèt poliepen.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
donderdag 1 september 2016 om 01:35
quote:DidiRidi schreef op 01 september 2016 @ 01:33:
[...]
[...]
donderdag 1 september 2016 om 06:37
donderdag 1 september 2016 om 07:23
quote:Eleonora-1 schreef op 01 september 2016 @ 00:21:
[...]
Dat is het nieuwe vilten hoor.
On topic: Waarom wordt het Libelleforum hier pas besproken nu het terziele is? Ik bedoel, het is weleens genoemd als in "Dan ga je toch lekker naar het Libelleforum!" als er iemand zat te zeveren. Ik dacht dat her zo'n VF-dingetje was, voor insiders. Net als de Wet van Wuiles, het weggewaaide dakraam, RFR en de spelling van seau oui seau. Maar pas sinds dit topic besef ik dat het echt bestaat heeft bestaan!
Ik had daar gewoon kunnen meemutsen, en nu is het te laat.
Dit moet ik even verwerken...
[...]
Dat is het nieuwe vilten hoor.
On topic: Waarom wordt het Libelleforum hier pas besproken nu het terziele is? Ik bedoel, het is weleens genoemd als in "Dan ga je toch lekker naar het Libelleforum!" als er iemand zat te zeveren. Ik dacht dat her zo'n VF-dingetje was, voor insiders. Net als de Wet van Wuiles, het weggewaaide dakraam, RFR en de spelling van seau oui seau. Maar pas sinds dit topic besef ik dat het echt bestaat heeft bestaan!
Ik had daar gewoon kunnen meemutsen, en nu is het te laat.
Dit moet ik even verwerken...
Ik moet helemaal niks!