Entertainment alle pijlers

Pokemon Go 2

27-07-2016 22:27 2993 berichten
Het topic voor alle pokemon go spelers!







https://youtu.be/lrHJhKEtQEI



Voor alle tips, trucs, goede prestaties en frustraties over bugs en wegrennende pokemon!



Handige links:



Pokemon Go voor beginners



Pokemon Wiki
Alle reacties Link kopieren
Omanyte is uit mijn tien kilometer ei gekropen.



Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Verder een sterkere Cubone en een sterkere Mr.Mime gevangen en natuurlijk het standaardarsenaal aan ratten, duiven etc.







Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Lapras zat bij de havens van Lauwersoog en Schiermonnikoog. Helaas een lege accu, destijds.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Doduo kwam even in mijn sightings, maar ik kon hem/haar niet vinden.



Ik ben level 17.

64 pokémon gezien en 64 gevangen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Dollycat schreef op 31 augustus 2016 @ 22:45:

[...]





Wauw! Waar??? Ik heb Lapras alleen door mijn 10 km ei en in Kijkduin gezien.Vlakbij de universiteit Utrecht.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu bij level 28. 128 caught/128 seen. Alleen vanwege een zere enkel al ruim een week niet meer kunnen spelen en ook weinig vooruitzicht daarop, helaas.
Gisteren alleen een Ponyta gevangen. Zat weer voor de deur.

Verder helemaal niks, maar vanavond eten bij m'n schoonouders, dus hoop dat er bij hun een paar in de buurt zitten!
quote:heartlove schreef op 31 augustus 2016 @ 19:09:

[...]





Hoe doe jij dat qua internet? Kost dat niet veel in het buitenland? Vraag het mij af want wij gaan ook naar Portugal van de week Het appartement waar ik zit heeft over het hele complex WiFi, dus vandaar.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke vangsten!



Behalve een vangst van 2 pidgey en een weedle op een incense..



Hier gisteren alleen een Eevee, maar ik ben er echt super blij mee! Mijn sterkste Eevee tot nu toe.



Ik heb gisteren opgeschreven wat ik kan evolueren. Samen met een Lucky egg kom ik dan op 30000 xp
Ik heb vanochtend mijn eerste Meowth gevangen
Alle reacties Link kopieren
quote:Fruity-Pebbles schreef op 01 september 2016 @ 06:53:

Gisteren alleen een Ponyta gevangen. Zat weer voor de deur.

Verder helemaal niks, maar vanavond eten bij m'n schoonouders, dus hoop dat er bij hun een paar in de buurt zitten!Stuur ze maar naar Noord-Groningen door.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Snoesje666 schreef op 01 september 2016 @ 08:53:

[...]





Stuur ze maar naar Noord-Groningen door. Ik las van de week op internet dat bij 1 van de volgende updates het mogelijk wordt om Pokémons met elkaar uit te wisselen
Alle reacties Link kopieren
Snoezepuber heeft al uitwisselafspraken gemaakt met andere pubers. Hij speelt al een paar jaar het kaartspel in competitieverband, dus waarschijnlijk heeft hij al een hele strategie in zijn hoofd.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde net een pokemon vangen en toen kreeg ik de melding dat mijn pokebox vol zit.

Snappen jullie hoe dat zit? Ik meer ruimte kopen in de pokestore. Maar ik heb nog nooit een gym gewonnen dus ik heb geen munten.
quote:winters schreef op 01 september 2016 @ 13:48:

Ik wilde net een pokemon vangen en toen kreeg ik de melding dat mijn pokebox vol zit.

Snappen jullie hoe dat zit? Ik meer ruimte kopen in de pokestore. Maar ik heb nog nooit een gym gewonnen dus ik heb geen munten.



Je moet je Pokémons transferen en/of evolven.

Als je gaat naar Pokémon dan zie ik dat ik 81 Pokémons heb en dat ik er maximaal 250 mag 'hebben'.
Alle reacties Link kopieren
quote:winters schreef op 01 september 2016 @ 13:48:

Ik wilde net een pokemon vangen en toen kreeg ik de melding dat mijn pokebox vol zit.

Snappen jullie hoe dat zit? Ik meer ruimte kopen in de pokestore. Maar ik heb nog nooit een gym gewonnen dus ik heb geen munten.Je kan maar 250 Pokémon in je lijst houden. Wij je er dus nieuwe, dan zal je wat van je oude, bijvoorbeeld dubbele, moeten transfereren. Daar krijg je dan candy voor.
Alle reacties Link kopieren
Ow wat leuk een topic voor liefhebbers! Kom ik ook lekker laat achter

Zit bijna in level 22 en heb er inmiddels 81 in Pokédex staan. Ben nu een 10 km ei aan het uitbroeden maar man wat duurt dat lang!
Kijk wel goed welke je gaat transferren. Want je ziet ze nooit meer terug.



Stel je hebt 10 Ratata's, dan kun je er zo een stuk of 7 a 8 wegdoen, die met de laagste CP want daar heb je niks aan. En als je 10 Ratata hebt, dan kun je ook je beste Ratata evolven naar een Raticate.
Alle reacties Link kopieren
Ah kijk, ratata, pidgey, en weedle heb ik heel veel. Dus daar kan ik er een aantal van wegdoen?
Alle reacties Link kopieren
Ik ving een Chansey vandaag! Wel 28 cp
quote:pruttel schreef op 01 september 2016 @ 14:21:

Kijk wel goed welke je gaat transferren. Want je ziet ze nooit meer terug.



Stel je hebt 10 Ratata's, dan kun je er zo een stuk of 7 a 8 wegdoen, die met de laagste CP want daar heb je niks aan. En als je 10 Ratata hebt, dan kun je ook je beste Ratata evolven naar een Raticate.Huh, ik heb al zoveel weedle's en alles getransferd en die krijg ik ook nog steeds te zien in mijn sightings en die kan ik ook nog steeds vangen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fruity-Pebbles schreef op 01 september 2016 @ 15:29:

[...]





Huh, ik heb al zoveel weedle's en alles getransferd en die krijg ik ook nog steeds te zien in mijn sightings en die kan ik ook nog steeds vangen.Ze bedoelt, dat als je ze transfereert, je je niet meer kan bedenken. Dus niet per ongeluk een supersterke wegdoen.
Alle reacties Link kopieren
Level 22,

Caught 81 seen 83.



Mag ik balen als een stekker?

Mijn 10 km ei kwam net uit en het is een Eevee
Ik heb van de week een weedle kunnen doorevolueren (was al een Koduba of zo) naar een wesp. Echt een agressief exemplaar En vandaag heb ik die voor het eerst in mijn sightings gezien en gevangen (met 10 ballen of zo). Dat is toch ook frappant, was dus een beetje voor niets want die had ik nu al zelf geëvolueerd.
quote:nephthys schreef op 01 september 2016 @ 15:30:

[...]





Ze bedoelt, dat als je ze transfereert, je je niet meer kan bedenken. Dus niet per ongeluk een supersterke wegdoen.



Jij snapt m



En er kwam een Caterpie uit mijn ei

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven