Lijf & Lijn alle pijlers

Nieuwe challenge, afvallen vanaf Juli.

19-07-2016 12:02 1482 berichten
Hallo allemaal,



Welkom in het vervolg van "Juli challenge - weer wat afvallen".

Je mag voor de maand Juli meedoen, maar als je meer wilt afvallen kan je blijven meeposten.



Graag iedere vrijdag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst. Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.



Momenteel zitten wij vol voor nieuwe deelnemers.



Deelnemer1/78/715/722/729/75/812/819/826/82/99/916/923/930/97/1014/10StreefgewichtTotaal afgevallenAlissa78--------95,794,894,594,194,193,8??????????85,7-2,0Desje12----70,569,570,568,869,0????????????????68,0-1,5Evda2016------82,581,482,381,481,080,680,280,580,279,279,270,080,1-2,2Floor3466,265,164,264,063,664,664,564,263,962,962,261,960,761,159,0??5,1Isabella81,080,279,479,478,5??78,1??78,3????????????78,0-2,7Judith110762,762,562,161,560,5??61,961,3??60,960,561,460,460,360,759/60-2,0Jane-Ice58,858,658,059,058,258,258,3????58,858,8????????53,0-0,0Jessiebel----58,357,057,156,756,455,855,455,155,4??54,4??56,452,0-1,9JDlover65,564,7??64,764,0????65,0??????????????60,0-0,5Meubeltje73,0--70,771,069,9??70,570,569,0????????????65,0-4,0Miza------67,065,065,064,063,063,0????????????60,0-4,0Oestertje66,865,665,6????67,568,168,768,3????????????+1,5Slonsje81,881,480,479,379,278,577,678,177,877,276,975,975,376,275,765,0-6,1Woeffie91,791,691,592,592,1??92,092,091,991,791,0??90,990,9??80,0-1,0



Veel succes allemaal!
Alle reacties Link kopieren
quote:-Isabella- schreef op 30 augustus 2016 @ 11:06:

Zo hehe, nu heb ik eindelijk tijd om weer mee te komen schrijven en lijnen hier. Ik ga niet helemaal alles teruglezen als jullie het niet erg vinden Ik zie wel in de tabel dat iedereen goed bezig is geloof ik. Mooi! Hier vanaf vandaag ook weer stevig aan de lijn en mijn dieet van de dietiste weer toe gaan passen. Op naar de 75.Welkom terug!!
Ik wil mijn streefgewicht toch bijstellen naar 70.

Niet omdat ik 73 a 75 niet goed vind, maar ik wil graag vanaf april voor een 3e kindje gaan. .... ..en aangezien ik de vorige zwangerschappen 20+ kilo aankwam lijkt me 70 beter, dan heb ik nog wat speling..

Streven is 2 kilo per maand dus dat moet lukken voor april
Alle reacties Link kopieren
quote:Evda2016 schreef op 30 augustus 2016 @ 14:49:

Ik wil mijn streefgewicht toch bijstellen naar 70.

Niet omdat ik 73 a 75 niet goed vind, maar ik wil graag vanaf april voor een 3e kindje gaan. .... ..en aangezien ik de vorige zwangerschappen 20+ kilo aankwam lijkt me 70 beter, dan heb ik nog wat speling..

Streven is 2 kilo per maand dus dat moet lukken voor april

Wat leuk een 3e kindje!! Hoe oud zijn de eerste twee? Ik heb er ook 3, soms druk maar ook heeeeel erg leuk!!! Je krijgt er zoveel liefde van, echt genieten!!

2 kilo per maand is te doen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Evda2016 schreef op 30 augustus 2016 @ 14:49:

Ik wil mijn streefgewicht toch bijstellen naar 70.

Niet omdat ik 73 a 75 niet goed vind, maar ik wil graag vanaf april voor een 3e kindje gaan. .... ..en aangezien ik de vorige zwangerschappen 20+ kilo aankwam lijkt me 70 beter, dan heb ik nog wat speling..

Streven is 2 kilo per maand dus dat moet lukken voor aprilIk ben gelukkig mijn zwangerschapskilo s weer kwijt! :-) Was ook 20 kilo aangekomen... Had aan het begin van zwangerschap te veel gesnoept
Hihi floor, ik had jou nog een paar keer gevraagd hoe het je bevalt 3 kinderen.. Maar volgens mij had je het niet gezien ... Ik geloof dat het heel erg druk is, maar ook heel erg gezellig denk ik, ik geniet zo van mijn kinderen. . Het idee dat dit de laatste zwangerschap was kan er bij mij nog niet in haha...Wat deed jou besloten om voor ene derde te gaan?

. Maar daarna stop ik ermee hoor .



Wat fijn dat je al de kilos kwijt bent, was je 3x 20 kg aangekomen?



Mijn kindjes zijn 4 jaar en 5 maanden
Alle reacties Link kopieren
quote:Evda2016 schreef op 30 augustus 2016 @ 20:21:

Hihi floor, ik had jou nog een paar keer gevraagd hoe het je bevalt 3 kinderen.. Maar volgens mij had je het niet gezien ... Ik geloof dat het heel erg druk is, maar ook heel erg gezellig denk ik, ik geniet zo van mijn kinderen. . Het idee dat dit de laatste zwangerschap was kan er bij mij nog niet in haha...Wat deed jou besloten om voor ene derde te gaan?

. Maar daarna stop ik ermee hoor .



Wat fijn dat je al de kilos kwijt bent, was je 3x 20 kg aangekomen?



Mijn kindjes zijn 4 jaar en 5 maanden



Oh hihi.. sorry. Mijn kindjes zijn ruim 4 jaar, 3 jaar en 7 maanden. Het bevalt ons super goed 3 kindjes. Soms is het echt wel druk maar het is het echt waard. We krijgen zoveel liefde van ze!! Ik zou niet anders meer willen :-))



Ik was bij de eerste 2 ongeveer 18 kilo aangekomen. Bij de 3e iets meer daar ging het de laatste week in 1 keer zo hard :-)



We waren er op een gegeven moment gewoon aan toe, een derde kindje. Helaas heb ik een aantal miskramen gehad, 2 heel snel achter elkaar, dat heeft ons heel veel pijn gedaan, dat gun je niemand! Ik ben toen ook veel afgevallen. Maar het wachten was het waard! Ons 3e kindje is zo'n makkelijk en lief kindje! En de andere 2 zijn er zo gelukkig mee, ze zouden niet meer zonder kunnen! Echt genieten!
Echt genieten he Floor.

Ik begrijp precies wat je bedoeld..heb zelf ook 2 miskramen gehad Helaas.

Heel naar is dat...

Lekker genieten van je kindjes.

Ik ben nog iedere dag intens blij dat ik moeder mocht worden .
Alle reacties Link kopieren
Hey Isabella, welkom terug! Groot gelijk dat je niet alles terugleest haha.



2 kilo is te doen, maar zal misschien niet elke week 0,5 kg zijn. Soms even stilstaan en dan ineens meer eraf. Leuk nog een kindje!



Vandaag een drukke dag gehad, dus ben helaas niet aan m'n 10.000 stappen gekomen. Maar goed, toch 5 km in the pocket. Soms is het ook even accepteren dat er zon dag niet meer inzit. Qua eten wel een heel gezond dagje gehad. Compenseert m'n weekend weer een beetje:



O: havermout, Amandelmelk, kokosolie, cacao

L: 2 eieren, 600 gram groente (heb klein beetje laten staan)

D: spirelli met aubergine, tomaat en geitenkaas

T: 2 pepermuntjes
Live life, love livin'
Evda, ga je voor een derde? Wat leuk!! Een groot gezin leek me fantastisch. Twee kilo per maand is te doen toch.



Hier een goede herstart van het dieet



O: yoghurt met muesli

L: 2 volkorenbrood met lever en smeerkaas

T: nectarine

D: geroerbakte groente en gehaktbal

T: magere kwark
quote:Floor34 schreef op 30 augustus 2016 @ 13:19:

[...]





Welkom terug!!Dank je
Alle reacties Link kopieren
quote:Evda2016 schreef op 30 augustus 2016 @ 22:44:

Echt genieten he Floor.

Ik begrijp precies wat je bedoeld..heb zelf ook 2 miskramen gehad Helaas.

Heel naar is dat...

Lekker genieten van je kindjes.

Ik ben nog iedere dag intens blij dat ik moeder mocht worden .Ja het is en blijft een wonder! Bij ons is het ook niet allemaal vanzelf gegaan. Daarom ben ik extra gelukkig met onze 3 mooie kids!!
Alle reacties Link kopieren
Even snel tussen de lessen door mijn eetlijsjtje



O: 2 glazen sinaasappelsap + 2 beschuit

T: bulgur salade met aubergine, paprika en kikkererwten - dit was lunch maar had trek

L: appel, 3 blokjes kaas en bifi + flesje smart protein

T: komkommer met filet americain

D: mini pizza salami en salade
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend een kleine 4 km gewandeld en daarna toch vast met de 30 Day shred begonnen.

Al een paar dagen kom ik alleen maar aan terwijl ik wel goed eet.. Begrijp er niks van.

Ik denk erover om te stoppen met koolhydraatarm, ik had gehoopt snel wat af te vallen en dat lukt niet, voel me ook niet energieker of zo, dus er is eigenlijk geen meerwaarde.



Vandaag mijn allerlaatste dag bevallingsverlof! Ik ben gewoon een beetje zenuwachtig, alsof het morgen mijn eerste dag bij een nieuwe baan is
Dat is balen Jessiebel!

Ik voelde me er ook zwak bij en merkte dat ik meer calorieën eet dan om die koolhydraten te compenseren...je moet wel want je moet toch ergens je energie vandaan halen. Ook kreeg ik er eetbuien van...

Soms schommel je toch wel hoor in gewicht.

Kun je niet overgaan op crackers tussen de middag en havermout in de ochtend. Altijd mager beleg, tussendoor alleen groente en fruit en avondeten niet teveel koolhydraten...ook niet gaan crashen hoor ... Met jouw hoeveelheid beweging zou ik zorgen dat je toch wel minimaal 1500 kcal binnenkrijgt



Mijn lijstje vandaag:



O: havermout, paar noten/rozijnen/lijnzaak yoghurt.

T: een gekookt ei en een appel

L: 4 crackers met sandwichspread en komkommer

T: worteltjes

D: sperziebonen met biefstuk en champignons en ui

T magere kwark
Hoe beviel de 30 day Shred?

Werken komt goed! Het is na een uur net of je niet weg bent geweest ...ik had die zenuwen ook een beetje haha
Alle reacties Link kopieren
Ja precies. Aankomen kan ook wijzen op te weinig inname! Evda, ik kom voortaan bij jou eten. Lekker lijstje!



Mijn klassen zijn dit jaar superlief (heb voor t eerst in jaren weer voornamelijk klas 1 en 2, geen 3e en 1 4e klas.

Brugklassers zijn echt te schattig! Wel even wennen. Derde klas is altijd gelijk streng moeten zijn (binnen t vmbo) maar nu durven ze zonder vragen niet eens te bewegen bij wijze van.



Ik voel me momenteel top. Merk dat ik nu weer veel behoefte heb aan koolhydraten na dat week kamp, dus langzaam weer afkicken haha.

Nog steeds niet gewogen maar die drang groeit wel haha. Nog 1 ochtend.

Stiekem hoop ik onder de 61... maar heb geen idee.



Merk wel dat ik echt verslaafd ben aan mijn zakjes bevroren druiven.
It's not always easy, but it's worth it.
Judith mag hoor, zo ver woon je niet weg .

Hoe bevallen die Smart proteïne shakes?

Ik eet nog weleens zo'n smartbar maar heb het idee dat ik dan aan het snoepen ben dus durf dat niet te vaak..

Hopelijk blijven ze lief die kinderen ..ze zijn nog nog onzeker hihi.

Fijn dat je je zo goed voelt

ben je soms toevallig verliefd?
Alle reacties Link kopieren
Ja ze zijn even wennen en merk dat mn huid de melk niet zo leuk vind, maar ze zijn zo makkelijk en ook nog lekker en dat voor 98kcal per flesje.



Deze kids zijn engeltjes in vergelijking met vorig jaar echt engeltjes.

Overigens niet verliefd. Mnr. de Italiaan was iets te agressief. Dus dat is klaar haha. Vind ik eigenlijk ook niet zo erg.
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Heb net een volkoren boterham geroosterd met pindakaas op, jummie wat was dat lekker, en een salade van spinazie, komkommer, rode ui en gekookt ei.



Ik vond de Shred goed te doen, alleen het opdrukken lukt me echt niet meer! Maar dat zal vast beter worden.

Wel een leuke work out, niet zo saai en een halfuurtje valt ook wel mee!



Wat fijn Judith dat je zulke makkelijke

klassen hebt! In welk vak geef je les?
Alle reacties Link kopieren
Komt helemaal goed morgen Jessiebel, ik had een dag of twee nodig om m'n weg weer te vinden na het verlof en toen was het prima. Ik vroeg wel regelmatig om een foto van de kleine :-). Vond het fijn om twee keer per dag even te horen hoe het ging (voor mezelf, ik had alle vertrouwen in de oppas). Knap dat je met shred bent begonnen!



Leuk dat je zulke lieve klassen hebt Judith, dat is een plezier om les te geven volgens mij!



Ik ben sinds deze week de "low calorie meal" van Body & Fit aan het testen, die kwam als beste uit de test bij de Consumentenbond. Ik vond de banaan met amandelmelk of water niet zo lekker, maar nu heb ik het uitgevonden! Ik doe water met een klein beetje diksap en dan is hij heerlijk! Vanmorgen eerst m'n havermout gegeten en nu net de shake. Ben ook van plan om de smart proteïne flesjes eens te testen waar Judith over schrijft. Lijkt me s avonds voor het slapen gaan wel lekker!



En vanmorgen een grote verrassing op de weegschaal! -0,6! Whoehoe! Nog even en ik duik onder de 93, kan ik me nu al op verheugen! Ik voel me gelijk ook al veel slanker. Grappig wat je psyche met je doet he, haha.
Live life, love livin'
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar... zo na je zwangerschapsverlof weer aan het werk. Ik heb wat langer thuis gezeten. Opzich was ik wel zo gewend maar het werk is voor mij nog wel even wennen... heb ook nieuw werk. Het is er echt super leuk ook leuke collega's maar het is net wat ander werk dan voorheen en dat is wel even wennen...
Alle reacties Link kopieren
Een hele goede avond!

Hoe is het met jullie?

Goed dagje gehad? Hier gaat het erg goed! Ben nu aan het steppen. :-)

Ik ben weer helemaal gemotiveerd, zo blij mee!! :-)
Alle reacties Link kopieren
Jessiebel: Ik geef Engels - ook wel mazzel mee, in principe kan iedereen daarvoor een voldoende halen met de juiste begeleiding :D Je salade klinkt erg lekker!



Alissa: Absoluut, zeker na vorig jaar (mentorklas met strafblad, veel vechtpartijen tussen leerlingen, veel criminaliteit) zijn dit echt engeltjes!

Ik vind de smart protein flesjes echt heaven, gelijk drinkbaar haha - zo makkelijk even snel tussendoor zonder geknoei met poeder.



Floor: Ik moet juist wennen aan mijn collega's, maar de meeste werken dan ook al JAAAAAAAAAAAAAAAREN samen en ik ben nieuw, dusja... moeilijk even connecties te maken. Maar komt wel :p

Mijn dag was wel oké, blij met m'n klasjes en hoe m'n lessen gingen.

Wel veel last van m'n rug, nek en schouders nu.



Pak zo nog een zakje druifjes :p



Ik ben echt gefrustreerd. Nu wil ik sporten, mag het niet :p haha
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
@judith, ik heb ook nieuw werk maar ik moet juist wennen aan het werk en niet aan de collega's Het werk wat ik nu doe is ook net wat anders als wat ik voorheen deed.
Alle reacties Link kopieren
Hier ben ik weer even...afgelopen tijd echt teveel slechte dingen gegeten en

ook niet gesport. Ik groei ook in de breedte, dat voel ik en dat zie ik.

Bijna 3 weken niet gewogen, jeetje het gaat volgens mij helemaal niet goed met

mijn gewicht. Ik durf ook echt niet te wegen...



Vanaf vandaag!!! MOET ik weer beginnen met lijnen/ gezonder leven!



Sorry ego-post hopelijk helpt het.
Prrrr, mauw miawwwww.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven