Werk & Studie alle pijlers

School verpest?

31-08-2016 12:04 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb mijn school verpest en leven. Ik had zoveel in mijn mars en heb mijn toekomst verpest. Ik doe nu een mbo4 opleiding laatste halfjaar op mijn 24ste. Het voelt alsof ik gefaald heb in mijn leven. Ik was op mijn 18e gestopt door slechte invloed van mijn zus en door niet weten wat ik wil....voel mij echt een loser op 24ste. Woon nog thuis nauwelijks vrienden en ik denk bij mijzelf .... Wtf nu? Wat zou jij doen?
Ik zou mijn mbo afronden en een baan zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik zou doen.. Ik heb precies hetzelfde gedaan. School verprutst en een hele omweg via het mbo, zelfs nog een jaar thuis uit m'n neus zitten vreten.

Uiteindelijk bleek ik op het hbo alleen maar profijt te hebben van die omweg en nu ben ik afgestudeerd, woon samen etc.

Echt, het is heus niet te laat hoor. Heb je een bijbaantje?
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij ontzettend vervelend wat je allemaal mee hebt gemaakt, maar probeer niet te negatief te denken. Ben zelf ook 24 en ben ook net begonnen aan een mbo4 opleiding. Bij mij in de klas is zelfs een persoon die is 26. en je hebt inderdaad nog een heel leven voor je, denk aan al je dromen die je nog wilt waarmaken, en ga daarvoor. En zoveel vriendinnen heb ik zelf ook niet hoor, maar in de klas kun je daar mensen mee omgaan, en zelf woon ik ook nog thuis, en zie daar ook het positieve van in, zo hoef je ook geen huur te betalen, dat scheelt ook een heleboel, en je toch ook nog naar het hbo als je ouder bent, dat geeft helemaal niks.
Alle reacties Link kopieren
Meid, het kan nog erger: in 2004 ben ik begonnen met een hbo opleiding, ben 1 dag geweest en had er toen geen zin meer in.

Als beloning een negatief bsa te pakken.



Doe jezelf een lol, en maak af die school, niet platbranden, maar je diploma halen!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven