Hoe lig jij in bed met je partner?

31-08-2016 17:57 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al, welke houding hebben jij en je partner in bed als jullie gaan slapen? Lepeltje, knuffelen, met de rug naar elkaar toe? En wat zegt het over je relatie denk je? Mijn voorkeur gaat uit naar lepeltje maar heb eerlijk gezegd geen idee wat het over de relatie zegt.
Alle reacties Link kopieren
quote:orleander schreef op 31 augustus 2016 @ 20:16:

Ik lig heel breed in het midden en mijn man klemt zich aan de rand van het bed vast omdat hij anders op de grond ligt. Hier hetzelfde. Vriendlief ligt op het houten balkje van het bedframe en blijft doodstil liggen omdat hij anders naast het bed valt.
Momenteel zover mogelijk bij elkaar vandaan. :P
Alle reacties Link kopieren
Allebei een eigenmatras en dekbed. Ik heb het veel te warm als we tegen elkaar aanliggen. Daar ga ik vervolgens van zweten en dan wil mijn vrouw weer niet naast en al helemaal niet tegen mij aan liggen. Zo zijn we allebei blij. In ons huis dus altijd een zo groot mogelijk bed.
fietsen varen vrouwelijk doen
Als we samen naar bed gaan dan hebben we losjes contact, bv een been over zijn been heen of zijn hand op mijn schouder. Lepeltje lepeltje kunnen we nooit in slaap vallen. Beiden zijn we nogal lastige slapers, soms ergeren we ons aan de ander die onrustig ligt te woelen terwijl je zelf gewoon rustig in slaap wil vallen. Daarom staat hij of ik vaak op en gaat die in het logeerbed liggen.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben inderdaad wel beide een eigen dekbed.

Maar dan nog kruipt vriend bij mij eronder en als hij zich dan omdraait neemt hij mij dekens mee in zn draai hihi
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Aan het begin van de nacht lepeltje lepeltje, ik voor zeg maar, hij met z'n arm en een been over mij heen.

Maar ik ben nogal warmbloedig..... Dus na een tijdje krijgt hij het bloedheet, dus gaat hij dan een stukje van me af liggen.

We worden wel soms wakker dat we weer met een arm om elkaar heen liggen.
Lepeltje lepeltje of hij op z'n rug en ik op mijn zij in zijn armen. Alleen van beiden gaat man z'n arm er halverwege de nacht aan, dus halverwege veranderen we meestal naar rug tegen rug.
Alle reacties Link kopieren
Slaap is heilig vind ik. Dus liefst veel tussenruimte, we hebben een XXL deken ook. En ik ben onverdraagzaam.. Slaap heel licht en als man dan snurkt of geluidjes maakt duw ik wel es naar hem, zodat hij zich omdraait en ermee stopt. I know, ik ben slecht . O en nog zoiets, ik vind het vreselijk als hij in mijn richting ademt (zo dat je de adem voelt op je eigen gezicht). Dus doen we 's nachts (dat weet hij niet hoor btw) aan simultaan draaien: hij draait naar mijn kant = ik draai me op m'n andere zij. Hij draait zich weg van mij = ik draai me weer naar het midden.



En toch houden we van elkaar
Niks moet... niksen mag
Alle reacties Link kopieren
Met de rug naar elkaar toe.

En hij moet niet te dicht bij me in de buurt komen

Als ik wil slapen, dan wil ik ook echt slapen en geen geblaas van ademhaling in mijn gezicht of zijn benen die op mijn helft liggen.

Ik kan daar echt niet tegen en krijg het er bovendien bloedheet van. Partner trouwens ook.

Soms verhuist er wel eens 1 van ons halverwege de nacht naar logeerbed omdat we elkaar in pad liggen.
quote:Cassio schreef op 31 augustus 2016 @ 21:02:

Slaap is heilig vind ik. Dus liefst veel tussenruimte, we hebben een XXL deken ook. En ik ben onverdraagzaam.. Slaap heel licht en als man dan snurkt of geluidjes maakt duw ik wel es naar hem, zodat hij zich omdraait en ermee stopt. I know, ik ben slecht . O en nog zoiets, ik vind het vreselijk als hij in mijn richting ademt (zo dat je de adem voelt op je eigen gezicht). Dus doen we 's nachts (dat weet hij niet hoor btw) aan simultaan draaien: hij draait naar mijn kant = ik draai me op m'n andere zij. Hij draait zich weg van mij = ik draai me weer naar het midden.



En toch houden we van elkaar





Hahaha alles zó herkenbaar

'Simultaan draaien'

Lol
Alle reacties Link kopieren
@Yggdrasil: Was er maar een nationale sport van dat draaien, dan had ik ook es sportief in iets uitgeblonken . Soort van synchroonzwemmen maar voor hele luie mensen... Zou mijn ding helemaal zijn!
Niks moet... niksen mag
We liggen het liefst in een bed van 140. Groter is te groot, dan gaan we met z'n tweeën op 1 helft liggen, 120 kan ook maar 140 is perfect. Als er elkaar niet voelen liggen we minder lekker.
quote:Cassio schreef op 31 augustus 2016 @ 21:43:

@Yggdrasil: Was er maar een nationale sport van dat draaien, dan had ik ook es sportief in iets uitgeblonken . Soort van synchroonzwemmen maar voor hele luie mensen... Zou mijn ding helemaal zijn!Omg jij bent té grappig, hahahaha
Ik zou graag net als vroeger lepeltje-lepeltje willen liggen met mijn man, maar dat gaat niet meer vanwege rugpijn.
We liggen apart van elkaar...op onze zij. Lepeltje lepeltje trekken we allebei niet. Ook ligt onze poes vaak tussen ons in. Maar ben dol op mijn man
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me nu af waar jij of je partner dan die ene arm laat als je lepeltje lepeltje ligt.
Alle reacties Link kopieren
Met mijn hoofd op zijn borst. Of zijn hoofd onder mijn kin. Of lepeltje-lepeltje. Of gezicht tegen gezicht.



Alle reacties Link kopieren
We beginnen als lepeltjes, en op een gegeven moment krijg ik het te warm en probeer dan bij hem vandaan te komen.

Dit valt nog niet mee, mijn vriend is een vasthouder als hij slaapt.

Mijn vriend is ook een slaapsekser, wat inhoudt dat ik hem vaak een keer van me af moet meppen om een uur of 4 's nachts.

Ons bed is 1.80 breed, en ik slaap nog wel eens op het randje in de hoop dat hij me niet kan vinden.

De meeste nachten is hij niet zo vervelend hoor en kunnen we samen in het midden slapen.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
Zij aan de ketting in de hondenmand, de hond braaf naast mij onder de dekens.



Ja, ik ben een dierenvriend!
quote:Woldertje schreef op 31 augustus 2016 @ 18:00:

Alsjeblieft niet lepeltje lepeltje! Dan kan ik dus echt niet slapen...



Meestal gewoon ieder op z'n eigen helft. Mijn vriend heeft zijn arm onder mijn kussen (heel irritant, maar zeg er niks van). Ik lig het lekkerst op mijn linkerzijde en ik lig rechts in bed, dus met m'n rug naar m'n vriend toe.Iemand al opgemerkt dat je dan óf links in bed ligt óf op je rechterzij?
quote:MarindaH schreef op 01 september 2016 @ 04:52:

[...]





Iemand al opgemerkt dat je dan óf links in bed ligt óf op je rechterzij?
quote:MarindaH schreef op 01 september 2016 @ 04:52:

[...]





Iemand al opgemerkt dat je dan óf links in bed ligt óf op je rechterzij?Wat bedoel je? Ik lig links op mijn rechterzij.
quote:Anoniem010920160130 schreef op 31 augustus 2016 @ 18:00:

Ik lig het lekkerst op mijn linkerzijde en ik lig rechts in bed, dus met m'n rug naar m'n vriend toe.Dan lig je dus met je voeten op het kussen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Tr0tter schreef op 01 september 2016 @ 11:44:

[...]



Dan lig je dus met je voeten op het kussen?



Als je je kussen aan het voeteneind hebt liggen wel ja.



Voor het slapen knuffelen we altijd even, maar tijdens het slapen liggen we gewoon apart. Echter heeft mijn vriend als favoriete positie de starfish dus ik word redelijk vaak naar de zijkant van het bed gebonjourd.
quote:Anonymae schreef op 01 september 2016 @ 11:50:

Als je je kussen aan het voeteneind hebt liggen wel ja.

Jij snapt het blijkbaar wel. Leg jij dan eens uit hoe je aan de rechterkant van het bed kunt liggen, op je linkerzij, maar dan wel met je rug naar je vriend?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven