Lijf & Lijn alle pijlers

Nieuwe challenge, afvallen vanaf Juli.

19-07-2016 12:02 1482 berichten
Hallo allemaal,



Welkom in het vervolg van "Juli challenge - weer wat afvallen".

Je mag voor de maand Juli meedoen, maar als je meer wilt afvallen kan je blijven meeposten.



Graag iedere vrijdag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst. Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.



Momenteel zitten wij vol voor nieuwe deelnemers.



Deelnemer1/78/715/722/729/75/812/819/826/82/99/916/923/930/97/1014/10StreefgewichtTotaal afgevallenAlissa78--------95,794,894,594,194,193,8??????????85,7-2,0Desje12----70,569,570,568,869,0????????????????68,0-1,5Evda2016------82,581,482,381,481,080,680,280,580,279,279,270,080,1-2,2Floor3466,265,164,264,063,664,664,564,263,962,962,261,960,761,159,0??5,1Isabella81,080,279,479,478,5??78,1??78,3????????????78,0-2,7Judith110762,762,562,161,560,5??61,961,3??60,960,561,460,460,360,759/60-2,0Jane-Ice58,858,658,059,058,258,258,3????58,858,8????????53,0-0,0Jessiebel----58,357,057,156,756,455,855,455,155,4??54,4??56,452,0-1,9JDlover65,564,7??64,764,0????65,0??????????????60,0-0,5Meubeltje73,0--70,771,069,9??70,570,569,0????????????65,0-4,0Miza------67,065,065,064,063,063,0????????????60,0-4,0Oestertje66,865,665,6????67,568,168,768,3????????????+1,5Slonsje81,881,480,479,379,278,577,678,177,877,276,975,975,376,275,765,0-6,1Woeffie91,791,691,592,592,1??92,092,091,991,791,0??90,990,9??80,0-1,0



Veel succes allemaal!
Alle reacties Link kopieren
quote:Jane-Ice schreef op 01 september 2016 @ 03:17:

Hier ben ik weer even...afgelopen tijd echt teveel slechte dingen gegeten en

ook niet gesport. Ik groei ook in de breedte, dat voel ik en dat zie ik.

Bijna 3 weken niet gewogen, jeetje het gaat volgens mij helemaal niet goed met

mijn gewicht. Ik durf ook echt niet te wegen...



Vanaf vandaag!!! MOET ik weer beginnen met lijnen/ gezonder leven!



Sorry ego-post hopelijk helpt het.

Heb je vakantie gehad???

Noi meid je kunt het!! Ga er voor!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Floor34 schreef op 01 september 2016 @ 05:34:

[...]



Heb je vakantie gehad???

Noi meid je kunt het!! Ga er voor!!!!



Vakantie ben ik in juni geweest...midden september ga ik nog wel

weer een paar daagjes weg (Spanje, lekker eten )

Was gewoon te lui om te sporten en veel lekkere en vette dingen gegeten.



Morgen weegdag, ik vrees echt het ergste.

Maar bedankt Floor!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Komt in september vast weer goed Janet. in de zomervakantie hebben mensen toch vaak meer activiteiten en etentjes gepland dan de rest van het jaar.

Heb deze week ook onverwachts veel etentjes... gister met vrienden de Great British bake off gekeken. Met wijn en taart. En vandaag komt er een vriendinnetje uit het buitenland over. En dan de rest van het weekend ook nog allemaal etentjes ingepland

Ik vraag me dus ook af of het zin heeft om me te wegen deze week en de week erna
Alle reacties Link kopieren
quote:Oestertje schreef op 01 september 2016 @ 06:43:

Komt in september vast weer goed Janet. in de zomervakantie hebben mensen toch vaak meer activiteiten en etentjes gepland dan de rest van het jaar.

Heb deze week ook onverwachts veel etentjes... gister met vrienden de Great British bake off gekeken. Met wijn en taart. En vandaag komt er een vriendinnetje uit het buitenland over. En dan de rest van het weekend ook nog allemaal etentjes ingepland

Ik vraag me dus ook af of het zin heeft om me te wegen deze week en de week ernaGezellig en geniet ervan! Heb ik ook gedaan maar nu moet ik mezelf echt remmen!
Prrrr, mauw miawwwww.
Succes Jane Ice!

De weegschaal gaat hier echt zo langzaam omlaag... vanmorgen maar 3 ons eraf ten opzichte van vorige week vrijdag en dat terwijl ik zo mijn best heb gedaan..

Kijk het nog paar weken aan en anders ga ik wel een gericht dieet doen voor wat sneller resultaat ..wil er graag nog 10 kg af voor april...



Lekkere blunder; was zojuist bezig met een workout met gordijnen dicht...nat van het zweet, Make up onder ogen, in een strakke liplees legging... Belt er een man aan, ik kom de meterstanden opmeten....had de brief even over het hoofd gezien ...mijn zoontje liep in zijn blote kont want had net een ongeluk op de wc gehad...hem snel nog een broek aan zn kont gedaan..

Dat zijn van die momenten......haha....wat heb ik een hekel aan onverwacht bezoek.



Vandaag:



O: 2 rijstwafels met jam en 2 met pindakaas met banaan

T: de rest van de banaan

L: magere kwark met havermout/lijnzaad/gojibessen/rozijnen

T: worteltjes

D: biefstuk met sugarsnaps en boontjes ui en champignons (gisteren onverwacht bij schoonmoeder gegeten)

T: magere kwark
Alle reacties Link kopieren
quote:Evda2016 schreef op 01 september 2016 @ 10:15:

Succes Jane Ice!

De weegschaal gaat hier echt zo langzaam omlaag... vanmorgen maar 3 ons eraf ten opzichte van vorige week vrijdag en dat terwijl ik zo mijn best heb gedaan..

Kijk het nog paar weken aan en anders ga ik wel een gericht dieet doen voor wat sneller resultaat ..wil er graag nog 10 kg af voor april...



Lekkere blunder; was zojuist bezig met een workout met gordijnen dicht...nat van het zweet, Make up onder ogen, in een strakke liplees legging... Belt er een man aan, ik kom de meterstanden opmeten....had de brief even over het hoofd gezien ...mijn zoontje liep in zijn blote kont want had net een ongeluk op de wc gehad...hem snel nog een broek aan zn kont gedaan..

Dat zijn van die momenten......haha....wat heb ik een hekel aan onverwacht bezoek.



Vandaag:



O: 2 rijstwafels met jam en 2 met pindakaas met banaan

T: de rest van de banaan

L: magere kwark met havermout/lijnzaad/gojibessen/rozijnen

T: worteltjes

D: biefstuk met sugarsnaps en boontjes ui en champignons (gisteren onverwacht bij schoonmoeder gegeten)

T: magere kwark



Haha!!!



Vaak geeft de persoon die langs komt er niks om maar voel je jezelf er meer ongemakkelijk bij.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha Evda!! Fijn dat soort momenten!



Mijn eerste halve dag werken zit erop. Jeetje wat was dat weer wennen!

En om 6 uur opgestaan om eerst de Shred te doen.



O: kwark en magere yoghurt met havermout en verse aardbeien

L: aardbeien en geroosterde volkoren boterham met pindakaas

T: wat noten

D: courgetti met bolognese saus.
Dapper Jessiebel!! Zo vroeg!!

Nu helemaal relaxed ?

Geen spierpijn gehad van gisteren?

Ik ga vanavond weer
Alle reacties Link kopieren
Nee helemaal geen spierpijn!

Vanochtend was ook wel lekker om te doen.



Ik ben trouwens heeeeel erg moe van mijn eerste halve dagje werken, dat wordt morgen nog wat na een hele dag!

Even wat dingetjes doen in huis en dan lekker een uurtje in de tuin liggen, nu maar hopen dat dochter nog een poosje blijft slapen!



Succes vanavond!
Oh dat valt tegen dan he werken.

Ik ben juist minder moe de Dagen dat ik werk .

Momenteel is het even pittig, we gaan verhuizen en zitten midden in verbouwing.

Mijn man is elke dag maar kwartier thuis om te eten en klust zes dagen in de week tot 22 uur savonds..

Dus de zorg van 2 kindjes komt even helemaal op mijn schouders.

Vooral in de avond erg druk voordat alles op bed ligt, gedoucht en wel en ik ook alles opgeruimd heb.

Maandag gaat mijn zoontje voor t eerst naar school dan zal t wel een stuk rustiger worden
Alle reacties Link kopieren
quote:Evda2016 schreef op 01 september 2016 @ 15:00:

Oh dat valt tegen dan he werken.

Ik ben juist minder moe de Dagen dat ik werk .

Momenteel is het even pittig, we gaan verhuizen en zitten midden in verbouwing.

Mijn man is elke dag maar kwartier thuis om te eten en klust zes dagen in de week tot 22 uur savonds..

Dus de zorg van 2 kindjes komt even helemaal op mijn schouders.

Vooral in de avond erg druk voordat alles op bed ligt, gedoucht en wel en ik ook alles opgeruimd heb.

Maandag gaat mijn zoontje voor t eerst naar school dan zal t wel een stuk rustiger wordenHeel herkenbaar! Is druk he als je dat alleen moet doen.. Ik ben niet anders gewend. Ik doe dat altijd alleen en dan heb ik er drie :-)
Alle reacties Link kopieren
Zo dat zijn wel drukke dagen dan!

Gaan jullie al bijna verhuizen? Gelukkig is het maar tijdelijk die drukte!



Spannend maandag, heeft hij zin om naar school te gaan?



Ik denk dat ik over een paar dagen ook wel weer minder moe zal zijn, het is gewoon weer even wennen!
Zeker druk Floor, voor jou dus nog drukker, dan mag ik eigenlijk niet klagen haha.. waarom doe jij het alleen? Mijn man werkt normaal ook zes dagen maar helpt dan wel om mijn zoontje naar bed te brengen, dan kan ik dochter fles geven en vaat opruimen...



Jessiebel, wij gaan op een boerderij wonen (bedrijf van mijn man/zwager en schoonvader). Erg veel zin in... lekker vrij wonen, mooi uitzicht en bij het bos

Is ook wennen weer werken, je hebt dan ook wat spanning, daar wordt je ook erg moe van
We gaan over 2 weken over... ... zeker spannend maandag... volgens mij beseft hij het nog niet helemaal wat school inhoudt.. is wel 1 wenochtend geweest maar denk niet dat hij snapt dat hij er elke dag heen gaat, ook al heb ik het uitgelegd..

Maak me verder niet zo zorgen, hij is gelukkig erg sociaal en zoekt makkelijk contact.
Alle reacties Link kopieren
quote:Evda2016 schreef op 01 september 2016 @ 16:34:

Zeker druk Floor, voor jou dus nog drukker, dan mag ik eigenlijk niet klagen haha.. waarom doe jij het alleen? Mijn man werkt normaal ook zes dagen maar helpt dan wel om mijn zoontje naar bed te brengen, dan kan ik dochter fles geven en vaat opruimen...



Jessiebel, wij gaan op een boerderij wonen (bedrijf van mijn man/zwager en schoonvader). Erg veel zin in... lekker vrij wonen, mooi uitzicht en bij het bos

Is ook wennen weer werken, je hebt dan ook wat spanning, daar wordt je ook erg moe vanOmdat wij op een boerderij wonen en mijn man aan het werk is als de kids naar bed moeten :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Evda2016 schreef op 01 september 2016 @ 16:37:

We gaan over 2 weken over... ... zeker spannend maandag... volgens mij beseft hij het nog niet helemaal wat school inhoudt.. is wel 1 wenochtend geweest maar denk niet dat hij snapt dat hij er elke dag heen gaat, ook al heb ik het uitgelegd..

Maak me verder niet zo zorgen, hij is gelukkig erg sociaal en zoekt mak5kelijk contact.



Ik wilde net vragen of hij er zin in had :-)

Komt vast goed! Vaak zijn ze snel gewend en is het voor de ouders meer wennen dan voor het kind!



In welke provincie woon je?
Alle reacties Link kopieren
Zooo heey, wat lees ik nou?

Verhuizen en boerderij? Wat leukkkk!



En wat gaat het snel evda dat je kindje naar school gaat!

Ik kan nog herinderen dat ie bij wijs van spreken in de vorige topic dat hij een baby was

en dat je voor de tweede wou!



Floor en Evda, jullie gaan/wonen op een boerderij...is dat inclusief dieren?
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Floor34 schreef op 01 september 2016 @ 16:40:

[...]





Omdat wij op een boerderij wonen en mijn man aan het werk is als de kids naar bed moeten :-)







Zeeland!
Ja haha time flies Jane

Hier akkerbouw.. mijn schoonmoeder heeft wel schapen en kippen als hobby
Alle reacties Link kopieren
quote:Jane-Ice schreef op 01 september 2016 @ 16:55:

Zooo heey, wat lees ik nou?

Verhuizen en boerderij? Wat leukkkk!



En wat gaat het snel evda dat je kindje naar school gaat!

Ik kan nog herinderen dat ie bij wijs van spreken in de vorige topic dat hij een baby was

en dat je voor de tweede wou!



Floor en Evda, jullie gaan/wonen op een boerderij...is dat inclusief dieren?Yep! Inclusief dieren :-)
Alle reacties Link kopieren
Yes!!!!! :-) Het is me (net) gelukt!!!

Ik weeg nu 62,9 Jahoeeeeeee!! Ben zo blij!! Dat is lang geleden dat ik rond de 62 woog!



Nu ben ik in deze challange alweer 3,3 kilo afgevallen!! Maar in totaal ben ik al veel meer afgevallen. Woog na de bevalling dacht ik ongeveer 69 kilo.



Mijn streven voor volgende week is om in de 62 te blijven. Nog mooier zou zijn als ik 61,.... weeg maar dat zou weer een kilo zijn, weet niet of me dat gaat lukken..



Jullie ook gewogen?? Ben benieuwd!!
Yeaaaah Floor! lekker bezig!! fijn he!... Ben je anders gaan eten? Of zou het steppen extra mee hebben geholpen?



Hier ook gewogen.. 80.2.... weer -0,4, ik heb wat met dat getal, ik val in ieder geval bijna iedere week hetzelfde af... Vanaf volgende week hoop ik de 80 niet meer te zien. ..



Succes allemaal vandaag en een fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Goed zo Floor!!! Toppie! Haha ja, ik kom van 81kg, dus voor mij is het totale gewich afvallen ook een tikkie meer ;)



Evda: Wat goed, en 3-4 ons per week is toch super, dat is 1,2-1,6 kilo per maand, dat is goed hoor! Ja tuurlijk wil je misschien wat meer en wat sneller, maar het gaat er wel vanaf en rond de 400gr per week afvallen is het beste, ze zeggen namelijk dat het er dan ook af blijft (ipv jojo effect)



Ik woog vandaag 60,9! Eindelijk weer eronder getikt, daar ben ik wel echt heel blij mee. Ik denk dat het komt doordat ik weer gewoon werk (versus echt heel weinig doen gedurende de zomer) (ik snoep dan ook veel minder hihi)



Eetlijstje vandaag:

O: 250 gr soja yoghurt perzik (omg zo lekker, maar zo slecht!) met B&F cereal

T: minibroodje met ei

L: minibroodje met ei + appel + flesje smart protein shake

T: 5 paprika tuc + komkommer

A: ?? (eet bij m'n ouders)
It's not always easy, but it's worth it.
Daar heb je gelijk in Judith... langzaam maar gestaag ... Jij gaat ook lekker!! Mooi lijstje!



Vandaag:



O: magere kwark met havermout/rozijntjes/lijnzaad/gojibessen

T: 1 gekookt ei

L: 4 crackers met sandwichspread/ komkommer

T: appel

D: chili con carne

T: klein beetje magere kwark



Straks werken, nu ff shredden
Alle reacties Link kopieren
Ik durfde echt niet te wegen maar toch gedaan.



58,8 kilo valt toch wel mee na zoveel slechte dingen eten.

Maar ik ben wel dikker geworden rond mijn buik.



Mooie resultaten dames!
Prrrr, mauw miawwwww.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven