Entertainment alle pijlers

Ex on the Beach Double Dutch

05-09-2016 10:29 899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij zoals beloofd het Ex on the Beach topic!



Elke zondag om 22.00 bij MTV


Afbeelding
anappleaday wijzigde dit bericht op 31-05-2017 10:32
32.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat is die Cherry een wijf joh. Volgens mij een enorm minderwaardigheidscomplex. Voelt zich direct achtergesteld door mensen, continu jaloers en lullige dingen zeggen achter andermans rug om.



Zou ook op geeneen van de jongens kunnen vallen, behalve Puru. Maar ik vind zijn lichaam weer niet aantrekkelijk.



Wat is dat toch ook met de enorm vage namen van de helft van de mensen? Gaga? Serieus?
Ik vind die man met die Griekse naam maar eng.. Brrr. Ik snap niet dat iemand hem knap vindt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss-Pippilotta schreef op 05 september 2016 @ 14:42:

Ik vind die man met die Griekse naam maar eng.. Brrr. Ik snap niet dat iemand hem knap vindt.Oh ja, Sokratis! Ik snap het ook niet.
O ja! Sokratis!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Vikhui schreef op 05 september 2016 @ 14:34:

Wat is die Cherry een wijf joh. Volgens mij een enorm minderwaardigheidscomplex. Voelt zich direct achtergesteld door mensen, continu jaloers en lullige dingen zeggen achter andermans rug om.



Zou ook op geeneen van de jongens kunnen vallen, behalve Puru. Maar ik vind zijn lichaam weer niet aantrekkelijk.



Wat is dat toch ook met de enorm vage namen van de helft van de mensen? Gaga? Serieus?Nou als ik aan zo'n programma mee zou doen zou ik ook een schuilnaam kiezen. Je weet maar nooit, misschien wordt het niks met je reality-carriere...
Alle reacties Link kopieren
Oh Gaga heet blijkbaar Gaethane...
Alle reacties Link kopieren
quote:Lumos schreef op 05 september 2016 @ 10:48:

Echt waaaaaaar vinden ze dit soort mensen.



Ik hoorde ook dat er een nieuwe Oh Oh Cherso kwam?



Nouja het feit dat we steeds dezelfde figuren terugzien in dit soort programma's zegt me dat er niet veel voor in de rij staan, geeft weer een beetje hoop voor de mensheid.



Ik kijk dus ook. Zonder schaamte



Sokratis is een engerd ja

Ashley is trashy maar ziet zichzelf als een trophy wife

Poepen, gepoept, ik kan niet wennen aan dat woord in die context
Alle reacties Link kopieren
quote:Vikhui schreef op 05 september 2016 @ 14:31:

[...]



Denk dat je Wayne bedoelt. Daar ergerde ik me ook aan, vooral omdat hij aldoor 'lekker hoorrr' zegt.Ja klopt... Vreselijk!
Ik zit vol verbazing te kijken. Maar kan het ook niet afzetten.

To, je plaatjes! Hilarisch!
quote:AnAppleADay schreef op 05 september 2016 @ 16:41:

[...]





Nou als ik aan zo'n programma mee zou doen zou ik ook een schuilnaam kiezen. Je weet maar nooit, misschien wordt het niks met je reality-carriere...
Oh ik zie nu dat ik het al die tijd verkeerd heb begrepen. Je moet een voet in iemands kruis zetten als je iemand leuk vind.
Alle reacties Link kopieren
Geweldig programma



Ik moet vreselijk lachen om die Shady.

Dacht alleen dat je zijn naam als Sheeeedy moest uitspreken, maar het is blijkbaar Sheddy.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
We mogen weer!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, ik vind die cherry zo vals...
Alle reacties Link kopieren
Haha Cherry is echt alleen maar aan het stoken.

Simone weet ik nog niet, aan de ene kant lijkt ze heel lief maar ze pakt ook alles wat los en vast zit.

En Puru trouwens ook.
Alle reacties Link kopieren
De vorige keer was ze volgens mij wat teleurgesteld omdat die socratis(ofzo) zich toch nog wel druk maakte om z'n ex Ashley. Liep ze weg en toen moest ze nog even heel gemeen noemen dat hij haar "slet" had genoemd. Toen flipte ze, precies wat Cherry wilde. Zo gemeen.
Alle reacties Link kopieren
Die Asley is ook zo dom... Maar ze lijkt mij niet gemeen. En wat een drama met die shady en Simone haha
Alle reacties Link kopieren
Ohh heb zo'n zin in volgende week!
Alle reacties Link kopieren
Komt er nog een aflevering? Please heerlijk dit
Alle reacties Link kopieren
Ja gewoon nog een aflevering!
Alle reacties Link kopieren
Dat zijn allemaal herhalingen...
Alle reacties Link kopieren
Ja helaaas wil die Ashley weer zien flippen
Alle reacties Link kopieren
quote:AnAppleADay schreef op 11 september 2016 @ 22:52:

Dat zijn allemaal herhalingen...
Alle reacties Link kopieren
Haha, wat een fout programma zeg. Zo benieuwd hoe die Ashley gaat reageren op die Nick. Volgens mij heeft zij echt een heel slecht zelfbeeld.... Die make-up, ugh..
Alle reacties Link kopieren
Het is weer gifjes-tijd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven