Guilty Pleasure boekenclub in Rotterdam

06-09-2016 09:13 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Update: weer op zoek naar aanmeldingen!

Ondertussen zijn we met een clubje van 7 dames. We zijn nog op zoek naar ongeveer 3 dames. Maandag 14 november is onze volgende meeting. Mochten er nog dames interesse hebben, kan ik in een DM vertellen welk boek we voor de 14e hebben gekozen en waar we hebben afgesproken. Hieronder volgt de officiële oproep.



Gezocht: dames uit Rotterdam voor een Guilty Pleasure boekenclub!

Een complete tissue doos leeggesnotterd bij Me before you? Genieten van YA boeken terwijl je al jaren geen YA meer bent? Al je vriendinnen lyrisch over de nieuwe A.F.Th. van der Heiden terwijl jij jezelf s'avonds onderdompelt in de wereld van heksen en vampieren? Welke genre je Guilty Pleasure is maakt niet uit, ik ben op zoek naar jullie! Ik ben zelf 35 en woon in Rotterdam. Ik zou graag eens in de 6 weken willen afspreken in bv een koffiebar/cafe om een boek te bespreken. En dan in plaats van over de motivatie van de schrijver te discussiëren, iets luchtigere vragen te bedenken. He, het is onze club, toch. Ik kijk uit naar jullie reacties!
Volgend jaar lach je er om.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dduck schreef op 06 september 2016 @ 11:36:

@yellowlemon voor mij maakt leeftijd totaal niets uit.

@subon ik denk dat we er wel uit zullen komen; misschien kunnen we omstebeurt 3 boeken voorstellen waar we allemaal over stemmen. Komt iedereen iig aan de beurt en heb je elke keer ook input?Goed idee, en een boek lezen dat je zelf niet had uitgekozen is ook niet erg. Soms kom je zo juist de leukste boeken tegen.
Alle reacties Link kopieren
Leuke ideeën allemaal, Facebook groep lijkt me prima.
Keep on, keep keepin' on....
Alle reacties Link kopieren
@judith en whosthatgirl: jullie prive berichten staan uit, ik kan jullie niets sturen. En ik heb echt geen idee hoe jullie de groep op facebook moeten zoeken, ik ben nogal een leek wat dat betreft
Volgend jaar lach je er om.
Alle reacties Link kopieren
Die van mij staat nu aan was het vergeten hihi
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heb ik het nu aangezet!
Alle reacties Link kopieren
Yes klopt. Ik heb jou en tea_net een bericht gestuurd!
Volgend jaar lach je er om.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt bericht terug, laat even weten als het weer misgaat.
Keep on, keep keepin' on....
Alle reacties Link kopieren
Meiden, sorry, ik ga afhaken. Typisch gevalletje van te snel enthousiast worden. Ik ga er geen tijd voor hebben. Ik gun mijn plekje aan iemand die wél af en toe echt kan afspreken...
Alle reacties Link kopieren
Hiii, is er nog een plekje vrij?
Alle reacties Link kopieren
@whosthatgirl: dat is jammer, maar als je niet kan, kan je niet! Wie weet in de toekomst.

@soe88: yes, er is een plekje vrij :-p! Als je je prive berichten aan zet, kan ik je een berichtje sturen?
Volgend jaar lach je er om.
Alle reacties Link kopieren
Update
Volgend jaar lach je er om.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, zie net dit berichtje en lijkt me erg leuk als jullie nog een plekje hebben! Ik kom niet uit Rotterdam maar wel uit omgeving, ben 23 jaar. Heb alleen tot half februari beperkt de tijd; ben bezig met afstuderen voor verpleegkundige en stage en scriptie kosten een hoop tijd, weet niet hoe frequent jullie afspreken?

Boeken lees ik al jaren erg graag, zowel engels als Nederlands. Ik hoor graag van jullie
Alle reacties Link kopieren
Hee! Ook mij lijkt de boekenclub erg leuk Jammer dat ik dit net na de 14e lees. Is er wellicht nog een plekje vrij?
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond dames. Er zijn zeker nog plekken vrij! Ik stuur jullie binnen 2 dagen een dm! @pandaroom en @Girlybraiding
Volgend jaar lach je er om.
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik zie het wel verschijnen
Alle reacties Link kopieren
@girlybraiding: je pb optie staat uit waardoor ik je geen berichtje kan sturen
Volgend jaar lach je er om.
Alle reacties Link kopieren
@dduck oeps dat wist ik niet, ik ga even kijken of ik kan vinden hoe ik dat inschakel



Edit: gevonden! Volgens mij moet het nu wel kunnen.
Alle reacties Link kopieren
@pandaroom en @Girlybraiding Hebben jullie mijn berichtje ontvangen? Ik hoop dat het goed is gegaan.
Volgend jaar lach je er om.
Alle reacties Link kopieren
Goedeavond,



Ik zag dit berichtje ondanks dat het wel al de 14e geweest is lijkt me dit wel erg leuk. Ik woon zelf ook in Rotterdam en ben 26 jaar.

Ik lees behoorlijk veel meeste wel YA of Fantasy maar ik sta voor alles open. Ik lees eigenlijk alles in het Engels. Wat ik merk is dat ik eigenlijk niemand (op me zus na af en toe) heb om over de boeken die ik lees/heb gelezen kan praten.

Dus, als er nog plaats is zou het me zeer leuk lijken om me hierbij aan te sluiten.



Ik moet wel zeggen ik zit in de zorg dus er zijn kansen dat ik niet altijd bij een meeting kan zijn tenzij ik het geruime tijd ervoor weet dan kan ik vrij vragen of een bepaalde dienst.



btw.. gebruiken jullie ook Goodreads?
Nothing is true, Everything is permitted.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

ik ben eigenlijk ook wel benieuwd! Ik lees meestal meer de 'bekendere' boeken (Tess Gerritsen en Karin Slaughter vind ik bijv altijd erg leuk!), maar vind het wel leuk om nieuwe genres/auteurs te ontdekken

Ook ik werk in de zorg met enige onregelmatigheid, maar daar valt wel een mouw aan te passen.



Ik hoor het graag als er nog een plekje vrij is.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat dit al weer een wat ouder bericht is, maar ik reageer toch, wie niet waagt wie niet wint..! Ik ben 27 jaar en woon in omgeving Rotterdam. Ik lees het liefst fantasy of YA. Zo'n boekenclub lijkt me wel heel leuk! Zijn jullie nog actief en mogelijk opzoek naar mensen?
Life is always rocky when you're a gem.
Alle reacties Link kopieren
Net als Opaque reageer ik waarschijnlijk veel te laat.. maar ook ik reageer toch nog maar.. ben 22 jaar, woon in Rotterdam en lees voornamelijk YA, thriller en fantasy. Ik ben flexibel wat betreft taal (ik spreek Engels als een soort tweede moedertaal) en heb vooral in de weekenden veel tijd om af te spreken. Let me know of er nog plaats is :)
Alle reacties Link kopieren
@opaque & suzanne: ik heb jullie de 31e een pm verzonden, is deze aangekomen?
Volgend jaar lach je er om.
Alle reacties Link kopieren
Dduck schreef:
09-06-2017 19:07
@opaque & suzanne: ik heb jullie de 31e een pm verzonden, is deze aangekomen?
Helemaal over het hoofd gezien, ga direct kijken want nog wel interesse. :proud:
Life is always rocky when you're a gem.
Alle reacties Link kopieren
Hey!

Ik vroeg mij af of er misschien nog een plekje over is? Ik lees natuurlijk ook erg graag, voornamelijk YA, thrillers of romans. Ik heb niemand in mijn omgeving waarmee ik deze hobby deel, maar ik zou soms toch wel graag met iemand erover willen praten. Dan zou zo'n boekenclub natuurlijk wel een uitkomst zijn!

Ik ben zelf 27 jaar en woon in de omgeving van Rotterdam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven