Wie doet mee: Boekenborrelclub Nijmegen

06-09-2016 10:51 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,



Een jaar geleden stond hier een hele leuke oproep voor een Boekenborrelclub in Rotterdam. Ik was toen net verhuisd uit Rotterdam naar Nijmegen, dus daar baalde ik wel een beetje van. Inmiddels lijkt het mij leuk eenzelfde soort Boekenborrelclub in Nijmegen op te starten. Daarom heb ik (een deel van) het berichtje gejat



Dit was hun oproep:

Wat je vooraf moet weten:

• Naast boeken, houden we allemaal van borrelen;

• Onze meetings vinden altijd plaats op leuke, hippe, trendy locaties in Rotterdam

• Soms praten we uren over een bepaald boek en soms houden we het nog net een kwartier vol (ligt aan het boek )

• We nemen onszelf niet te serieus.

• We lezen chicklits tot zware literatuur en alles ertussenin

• Stoffig, serieus en saai zijn kernwoorden die niet bij ons passen!

Iedereen is welkom, dik, dun, bruin, wit, lang, klein, single, getrouwd, moeders, studenten etc etc etc. Diversiteit maakt het alleen maar leuker!



Ik zoek dus een aantal dames, maar heren zijn ook welkom, die graag lezen, in Nijmegen wonen en van borrelen in de stad houden. Over hoe de Boekenborrelclub verder vormgegeven wordt, hoe vaak we samenkomen en welke boeken we lezen, beslis ik graag in overleg met jou! Stuur even een privébericht als je mee wilt doen, dan maak ik een besloten FB-groep o.i.d. aan! Zodra we een leuk clubje bij elkaar hebben kunnen we een eerste datum prikken, de locatie bepalen en kijken welke boeken we gaan lezen/bespreken.
Alle reacties Link kopieren
Grappig ik ben 2 jaar geleden verhuisd van Rotterdam naar een dorp nabij Nijmegen.



Ik zal je straks (ben nu aan het werk) een pb sturen
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Ik vind lezen heel leuk om te doen en drankjes doen ook.



Nederlands is mijn 2de taal dus ik hoe lever in het Engels te lezen



Ga nu als het goed is een PB sturen.



Groetjes,

Zoe
Alle reacties Link kopieren
@IBI, ik kom oorspronkelijk ook uit een dorp nabij Nijmegen. Ik ben benieuwd naar je PB!

@ZoZoe, je hebt een pb terug.
Alle reacties Link kopieren
Kevers heb je een pb verzonden!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je berichtje IBI! Ik ben onverwachts een paar dagen in het buitenland. Is het goed als ik dinsdag reageer als ik terug ben ?
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk berichtje! En wat een goede combinatie boeken en borrelen. Lijkt mij erg leuk om ook deel te nemen aan dit clubje . Zal mij even voorstellen, ben 26, zit in mijn laatste jaar van studie, en heb veel hobby"s waaronder ook boeken lezen. Je mag mij een berichtje sturen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven