Napraattopic 65
woensdag 31 augustus 2016 om 13:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 9 september 2016 om 22:30
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 september 2016 @ 22:23:
Misschien dat iemand even ergens een reltopic wil openen? Om de mods af te leiden?Ik ben al de hele dag aan een reltopic aan het denken. Als je dat onder je normale nick opent heb je ws een ban aan je broek? Ik dacht aan (onder eigen nick): Even andere nick aangemaakt ivm herkenbaarheid. Maar ik heb al anderhalf jaar een superlieve vriend. We denken zelfs over kindjes ma wone nog nie samen. Hij heeft nl een kat en daar ben ik bang van. Hij is vaak bij mij en we hebben het heerlijk samen. Maar nu ben ik zwanger en wil hij nog steeds die kat niet weg doen. Wat moet ik doen?
Misschien dat iemand even ergens een reltopic wil openen? Om de mods af te leiden?Ik ben al de hele dag aan een reltopic aan het denken. Als je dat onder je normale nick opent heb je ws een ban aan je broek? Ik dacht aan (onder eigen nick): Even andere nick aangemaakt ivm herkenbaarheid. Maar ik heb al anderhalf jaar een superlieve vriend. We denken zelfs over kindjes ma wone nog nie samen. Hij heeft nl een kat en daar ben ik bang van. Hij is vaak bij mij en we hebben het heerlijk samen. Maar nu ben ik zwanger en wil hij nog steeds die kat niet weg doen. Wat moet ik doen?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 9 september 2016 om 22:31
vrijdag 9 september 2016 om 22:32
quote:mamsvan schreef op 09 september 2016 @ 22:29:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Ben ik de enige die bij 'de olifant' denkt dat zijn edele delen hoedanook tegen zullen vallen?
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Ben ik de enige die bij 'de olifant' denkt dat zijn edele delen hoedanook tegen zullen vallen?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 9 september 2016 om 22:32
Ik doe ook even mee, gewoon, omdat het kan.
Niet dat ik verder een idee heb waar jullie het over hebben, want het gaat me hier veel te snel en de plaatjes van 'mooie' mannen heb ik nooit zo kunnen appreciëren.
Niet dat ik verder een idee heb waar jullie het over hebben, want het gaat me hier veel te snel en de plaatjes van 'mooie' mannen heb ik nooit zo kunnen appreciëren.
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 9 september 2016 om 22:33
quote:barbaracartland schreef op 09 september 2016 @ 22:30:
[...]
Ik snap je niet. Ik maak je meerdere keren duidelijk dat het wat mij betreft wel klaar is, ik probeer dat charmant met een grapje te doen en alsnog blijf je maar door gaan. Nu ben ik de kwaadste niet, dus wat wil je dan precies van me? Nu vind je mijn reactie sneu en typisch. Dat is niet erg aardig. Ik ben best een opbouwende en positieve forummer, al zeg ik het zelf. Dus als jij nu zegt wat je wilt, dan kijk ik of ik dat voor je kan doen.Ooo is dat charmant. Ik vind dat sneu. Daar veschillen we dan over van mening. Zeg gewoon sat je te laf bent om ergens over verder te praten en klaar.
[...]
Ik snap je niet. Ik maak je meerdere keren duidelijk dat het wat mij betreft wel klaar is, ik probeer dat charmant met een grapje te doen en alsnog blijf je maar door gaan. Nu ben ik de kwaadste niet, dus wat wil je dan precies van me? Nu vind je mijn reactie sneu en typisch. Dat is niet erg aardig. Ik ben best een opbouwende en positieve forummer, al zeg ik het zelf. Dus als jij nu zegt wat je wilt, dan kijk ik of ik dat voor je kan doen.Ooo is dat charmant. Ik vind dat sneu. Daar veschillen we dan over van mening. Zeg gewoon sat je te laf bent om ergens over verder te praten en klaar.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
vrijdag 9 september 2016 om 22:34
quote:Solomio schreef op 09 september 2016 @ 22:32:
Niet dat ik verder een idee heb waar jullie het over hebben, want het gaat me hier veel te snel en de plaatjes van 'mooie' mannen heb ik nooit zo kunnen appreciëren.Borsthaar Tapijten !!!
Niet dat ik verder een idee heb waar jullie het over hebben, want het gaat me hier veel te snel en de plaatjes van 'mooie' mannen heb ik nooit zo kunnen appreciëren.Borsthaar Tapijten !!!
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:Philae schreef op 09 september 2016 @ 22:29:
Maar ik ben dan ook een watje Voor jou een LV dan:
https://www.youtube.com/watch?v=oP1je_Y_ACM
Maar ik ben dan ook een watje Voor jou een LV dan:
https://www.youtube.com/watch?v=oP1je_Y_ACM
Oeh Meds! Nou heb je ook wel iemand uitgezocht! Hoe ongelooflijk opwindend zou het zijn om 's ochtends in bed te liggen met Martin en dat hij dan anekdotes vertelt over proftennis in Tsjechie in 1961. En dat de bal dan in de bosjes verdween en dan moest Pavel hem eruit halen, maar Vaclav wilde het doen want die had een ooghe op de vrouw van de terreinverzorger. Luie, lome zondagen.
vrijdag 9 september 2016 om 22:35
quote:Solomio schreef op 09 september 2016 @ 22:32:
Niet dat ik verder een idee heb waar jullie het over hebben, want het gaat me hier veel te snel en de plaatjes van 'mooie' mannen heb ik nooit zo kunnen appreciëren.Mooie vrouwen zijn ook welkom hoor. Mij maakt het persoonlijk geen reet uit.
Niet dat ik verder een idee heb waar jullie het over hebben, want het gaat me hier veel te snel en de plaatjes van 'mooie' mannen heb ik nooit zo kunnen appreciëren.Mooie vrouwen zijn ook welkom hoor. Mij maakt het persoonlijk geen reet uit.