Vriend(in) omgeving Rotterdam gezocht.

31-07-2016 19:53 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik zou het erg leuk vinden om nieuwe contacten te leggen in Rotterdam, Schiedam Vlaardingen ( of ergens anders in deze omgeving). Zelf ben ik 21 jaar en volg een MBO opleiding voor Marketing en communicatie. Ik heb niet veel vriend(innen) maar wil dit heel graag uitbreiden!



Ik ben geen uitgaanstype maar hou wel van goed gezelschap. Ik hou van een goed gesprek, gekkigheid, shoppen, ergens wat gaan drinken, lekker eten of een film avondje zolang het maar gezellig is.



Ik zou het erg leuk vinden om nieuwe mensen te ontmoeten!
Alle reacties Link kopieren
Ik woon niet in die buurt en gun je van harte wat leuke contacten maar om wat reacties te krijgen moet je denk ik even kort toelichten wat die omstandigheden waren. Anders denken mensen misschien dat je een straf van vijftien jaar hebt uitgezeten ivm moord ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Haha dankjewel voor de lieve reactie en de goede tip!
Alle reacties Link kopieren
Duidelijk! Wel heftig zeg, dan is het je helemaal van harte gegund!
Alle reacties Link kopieren
Dat stukje verleden zou ik weghalen. Dit komt mss later in gesprekken met je nieuwe vrienden.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Oei, de meningen zijn verdeeld Doe vooral waar je je zelf prettig bij voelt!
Alle reacties Link kopieren
Hee LifeMatters95,



Ik zag je berichtje en het lijkt mij leuk om in contact te komen met je



Zelf hoop ik binnenkort (zeg rond september/oktober) in Rotterdam te wonen, ik ben 21 jaar en ben verpleegkundige in de thuiszorg.

Je berichtje spreekt mij wel aan!



Ik hoop wat van je te horen!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hi LifeMatters95,



Ik ben helemaal nieuw op het Viva forum en zag je bericht voorbij komen. Het sprak me meteen aan! Je hebt dit bericht dan wel 2 weken geleden geplaatst, dus vast inmiddels verschillende reacties gehad, maar ik reageer toch gewoon, want we zitten allemaal in het zelfde schuitje. ;)



Ik ben wellicht wat ouder, 29 jaar, maar ook helemaal nieuw in Rotterdam (vanwege een baan in de communicatie), van origine uit Groningen, en op zoek naar leuke mensen die in zijn voor een borrel, een terrasje, winkel, een leuke film (pathe pas), een hapje eten, een goed gesprek, etc.



Groetjes,

Sharon
Alle reacties Link kopieren
Hee Lifematters95,



Je berichtje is al van een tijdje geleden, maar ik zou graag met je in contact komen! Ben nieuw op dit forum en je berichtje sprak me gelijk aan.



Ik ben 22 jaar en woonachtig in Rotterdam. Ik kan me erg vinden in de

omschrijving die je geeft: geen uitgaanstype maar wel in voor goed gezelschap. Hou van een lekker hapje en drankje, shoppen, een tripje op z'n tijd en vooral veel gezelligheid. Maar helaas weinig/geen vriendinnen om dit mee te doen.



Ik hoop wat van je te horen



Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven