wandel/hardloop maatje(s) Apeldoorn e.o. (Burnout)

05-09-2016 17:42 10 berichten
Ik ben op zoek naar een wandel/hardloopmaatje in Apeldoorn, die ook met een burn out en of depressie thuis zit.



Ik wandel (en paardrijd) veel alleen, maar alleen is wel erg saai. Met z'n tweeën, drieën of vieren motiveer je elkaar en is het ook nog eens gezellig. Hardlopen moet ik nog leren, maar de spullen heb ik al in huis .



Ik ben zelf 39 en woon samen in Ugchelen. Ben makkelijk in de omgang, in het begin iets gesloten maar geen grijze muis.



Ben benieuwd of er straks een leuk groepje ontstaat :high5:!
Alle reacties Link kopieren
Waarom moet je maatje ook een burnout hebben? Loopt dat lekkerder?
quote:BLOCKbuster schreef op 05 september 2016 @ 17:58:

Waarom moet je maatje ook een burnout hebben? Loopt dat lekkerder?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Wildhorse,



Ik woon in Apeldoorn en ben 44 jaar, ik vind het ook leuk om te wandelen en alhoewel ik nu geen depressie heb weet ik wel wat het is. In het verleden ben ik wel depressief geweest en nu met medicijnen gaat het goed. Zo nu en dan heb ik nog weleens een dip en dan vooral in de herfst en winter.

Ik wandel nu heel veel met mijn hondje maar het lijkt mij ook leuk om met iemand samen of in een groepje te wandelen.



Hardlopen doe ik niet want dat is niet echt iets voor mij maar wandelen wel.



Groetjes
Love yourself in all your way and stay who you are in all kinds of days
Hoi Saskia,



Dank voor je reactie, excuses voor mijn late antwoord. Heb een behoorlijke griep gehad.



Het lijkt me leuk om samen te wandelen, ook met je hondje. Ben gek op dieren en ben opgegroeid met honden. En iedereen is welkom om mee te wandelen, maar de meeste mensen werken overdag en straks is het 's avonds weer donker .



Ik weet niet hoe ik een privebericht kan sturen, maar wellicht kunnen we binnenkort eens afspreken?



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi

lijkt me leuk je wat beter te leren kennen.

Helaas hier ook een behoorlijke dip. Wie weet kunnen we elkaar er een beetje doorheen helpen



Grtzz
Alle reacties Link kopieren
Hey hi,



Is er nog een plekje vrij?



Grtz
Alle reacties Link kopieren
quote:Compliance schreef op 03 januari 2017 @ 17:18:

Hey hi,



Is er nog een plekje vrij?



GrtzWat mij betreft wel.. ???? Misschien even per mail nummers uitwisselen ofzo? Weet niet hoe ik hier een prove bericht kan sturen ????
Via je accountinstellingen kun je privéberichten aanzetten. Account vind je rechtsboven op het scherm.
Alle reacties Link kopieren
Super dankjewel. Dan moet het nu lukken denk ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven