Geen vriendinnen

14-09-2016 09:49 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Na veel aarzelen toch besloten een account aan te maken en een topic te plaatsen. Ik moet zeggen dat ik opzich niet mag klagen... Ik ben 23 jaar, Heb een leuke, lieve, super vriend een lief zoontje en een leuke baan. Toch mis ik het hebben van vriendinnen... Ben mijn vriedinnen gaande weg kwijtgeraakt, omdat ieder hun eigen weg gaat, maar voornamelijk toen ik zwanger werd/was. Erg jammer. Ik ben van mening dat elk persoon vrienden/vriendinnen nodig heeft, voor leuke dingen te doen, gesprekken te voeren e.d.



Zijn er dames die ook in zo'n situatie zitten? Reageer dan gerust! Of stuur me wen berichtje!



Groetjes mevrouw anoniem
Vertel eens in welke stad je woont, misschien zijn er wel jonge vrouwen in jouw stad/dorp die vriendschap met je willen sluiten.
Alle reacties Link kopieren
Laat je topic door de mods even verplaatsen naar de peiler Contact!

Misschien even aangeven wat je zoekt, dat maakt het reageren makkelijk.

Bijvoorbeeld, waar woon je (of welke omgeving)? Zoek je andere moeders of niet? Leeftijdsgroep? Wat voor soort vriendschap zoek je (sport-, klets-, stapmaatje)? Wat vind je leuk om te doen?



Succes!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Kom je geen leuke vrouwen tegen bij baby-zwemmen, of bij andere baby clubjes ? Nooit een gezellige babbel op het consultatie bureau met andere moeders ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan ik dit laten verplaatsen dan? Ben natuurlijk net nieuw en nog een beetje aan t onderzoeken hoe de site werkt...



Ja heb met babyzwemmen weleens een praatje gemaakt, maar is nergens op uit gekomen... Consultatiebureau eigenlijk ook niet echt.



Ik zoek niet perse andere moeders, niet moeders zijn net zo goed gezellig! Leeftijd tussen de 23-35 zo denk ik? En gewoon een maatje voor alles i guess. Woon in omgeving Utrecht. Ik houd van shoppen, bioscoop, terrasjes, uiteten en natuurlijk keutelen met die kleine..
Pzs en school zorgen vaak voor contacten, misschien vloeit daar wel iets uit? Inloopochtenden in buurthuizen. Er zijn veel moeder en kleine kinderochtenden in veel gemeentes hoor.
Alle reacties Link kopieren
Woon zelf in Zuid-Holland overigens, maar omgeving Utrecht is denk ik van toepassing, is halfuurtje van mij vandaan.
Ow het is een een contactzoekertje? Heel goed idee!



Je kan in Overig in het moderatertopic vragen of ze dit voor je verplaatsen.
Ik zou ook even vragen of ze de titel veranderen naar iets als "vriendinnen gezocht omgeving Utrecht". Succes!
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend dat je dit zo ervaart, TO.

Ik hoop dat je wat leuke, goede vriendinnen vindt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven