Vriend heeft stiekeme gay contacten

13-09-2016 23:30 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er achter gekomen dat mijn vriend 3 homo's met een open relatie, 1 transseksueel en een homostel dat zelfs date voor geld heeft in zijn telefoon heeft staan.

Ik heb al een tijdje gegrond wantrouwen jegens hem en vroeg mij af waar hij toch al die nieuwe contacten opdeed.. Kon hem op andere sites niet vinden tot hem ineens op een zeer bekende gay sexchat betrapte.. Ik dacht nog, onnozel dat ik was - dat hij aan het speuren was voor ons samen. Wij hebben ook wel eens bi trio's gehad samen namelijk. Heel toevallig kwam ik vandaag het nieuwste nummer op zijn telefoon op die chat tegen... Als homo stel voor paydates..



Ik had al mijn vermoedens toen ik straks thuis kwam en hij ineens opgedirkt en wel verdwenen was maar dit??? Ik ben helemaal niet anti gay/bi maar wel anti liegen en bedriegen! Hij weet dondersgoed dat hij zo veel voor elkaar kan krijgen mits hij eerlijk is. Ik weet gewoon helemaal niet meer met wie ik samen woon. Ik herken hem gewoon niet terug..



Ik heb hem geprobeerd te bellen maar zijn telefoon staat uit.. Maar goed ook want anders had ik het er natuurlijk weer uitgeflapt.. Maar hoe pak ik dit tactisch aan als hij thuis komt? Ik wil hem echt confronteren maar niet op een manier waarop hij er direct boos om wordt want dan krijg ik helemaal de waarheid niet te horen..
Alle reacties Link kopieren
quote:Wij hebben ook wel eens bi trio's gehad samen namelijk.Ja, dan bind je de kater op het spek natuurlijk.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 14 september 2016 @ 00:03:

[...]



Eh... Je vent gaat vreemd met mannen en met vrouwen, maar dat is dus "niks". Wanneer wordt het dan wel "iets"? Als hij je een soa geeft?

Geen idee wat TO's definitie is van trouw en vertrouwen in deze relatie. Ik denk dat ze dat eerst wel duidelijk op papier moet zetten voordat ze kan bepalen wanneer hij ontrouw is en wanneer niet.



Jaloezie is maar een gevoel. Het geeft aan dat jij je onveilig voelt; dat je dus moet vrezen voor kapers op de kust. Het kan terecht zijn of niet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:Dormouse schreef op 14 september 2016 @ 00:01:

Kan je je enige reden bedenken waarom hij het stiekem zou doen?

Welke reden zou acceptabel zijn, welke niet?

Wil je hem nog vertrouwen?



Pak in elk geval je rust voor je het gesprek aangaat. Dat je antwoorden wil is logisch, maar als je kalm bent bereik je meer dan wanneer je super-emotioneel bent. Op al die jaren maken die paar uur/dagen ook niet meer uit, en is een constructief gesprek waardevoller om na door te gaan of het na af te kunnen sluiten, dan overhaaste actie en alle negatieve gevoelens die daarmee gepaard gaan.

Breuken in vertrouwen zijn al kut zat.+1
Alle reacties Link kopieren
quote:BWitched schreef op 14 september 2016 @ 06:54:

[...]





Yeah, right, want jij bent zo stoer dat je daadwerkelijk op straat zou gaan slapen.



Sterkte TO.Wellicht wel, ja. Alleen maak ik me niet zo afhankelijk van een ander, dus ik hoef gewoon niet op straat te slapen.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gevoel dat TO haar partner al jaren min of meer in de gaten houdt, dat zij hem niet vertrouwt en hem al eerder heeft betrapt op chatsessies. Nu op gaydate-sites.



Ik zou zijn gewauwel niet eens aan willen horen, maar mijn besluit al hebben genomen. Blijkbaar is deze partnerschap voor hem niet (meer) voldoende. Hoe langer je blijft, hoe onechter het samenzijn wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven