Ik fake tijdens de seks, maar wil dit stoppen

11-09-2016 19:33 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste dames,



Eigenlijk zit ik nooit op een forum, maar nu zit ik ergens mee wat ik niet zo goed met mijn vriendinnen durf te delen.

Ik heb soms moeite met klaarkomen, maar dit heb ik nooit tegen iemand durven zeggen. Daarom heb ik in meerdere, eigenlijk al mijn relaties gefaket (pfff dit klinkt zo slecht). Het is niet dat ik nooit klaar kwam, maar ik wilde altijd dé perfecte bedpartner zijn van een ander. Ik ben best onzeker en wilde de ander niet teleur stellen. Daarom durfde ik niet altijd aan te geven dat het mij niet lukte om klaar te komen. Met als gevolg dat ik deed alsof,. Als ik het nu op schrijf voel ik me zo'n sukkel.

Ik zou het zelf namelijk helemaal niet erg vinden als een ander zou zeggen dat het niet altijd lukt, maar toch stel ik die eis blijkbaar aan mezelf. Op het moment dat ik dan een aantal keren heb gefaket, kan ik voor mijn gevoel eigenlijk al niet meer terug, Want ik durf niet aan te geven dat het toch iets meer tijd kost, en dat het toch niet zo vaak lukt als de vorige keren. Dus ik ga maar door en hou mijn leugen in stand. Zo heb ik het tijdens verschillende relaties een aantal jaren vol gehouden.



Nu heb ik een ontzettende leuke vrouw ontmoet. In de eerste instantie leek het niet serieus tussen ons te worden, dus ben ik zo door gegaan zoals het was (het gaat inmiddels vanzelf). Dit gaat al 8 maanden zo, wel met periodes er tussen dat we afstand van elkaar hebben gehouden en dus ook geen seks hadden. Ik denk dat we misschien 25 keer seks hebben gehad.



Nu de laatste tijd heb ik het idee dat ik nog wel eens een relatie met deze vrouw kan gaan krijgen en ik raak compleet ik paniek.

Eigenlijk hou ik ontzettend veel van haar en zou ik een relatie met haar willen, maar ik ben alweer in mijn eigen leugen verstrikt geraakt. Als het serieus met haar wordt, wil ik dit niet meer, ik wil niet meer doen alsof. Het is niet eerlijk tegenover iemand anders maar ook niet tegenover mezelf. Ik weet alleen niet hoe ik dit moet gaan vertellen, en of ik het wel moet gaan vertellen.

Als ik me ontspan en er de tijd voor neem lukt het me wel om bij haar klaar te komen. Alleen neem ik er de tijd niet meer voor en is zij in de veronderstelling dat ik 7 keer achter elkaar klaar kan komen in een korte tijd terwijl dit eigenlijk niet zo is.

Verder is de seks fantastisch, daar ligt het absoluut niet aan.



Op dit moment is de afstand tussen ons weer iets groter door omstandigheden, dus het kan zijn dat wij nooit een serieuze relatie krijgen en maak ik me op dit moment misschien druk om niks. Ik heb zelfs gedacht, misschien moet ik het überhaupt geen kans geven, want dat hoef ik niks met dit probleem. Maar eigenlijk kies ik dan de makkelijkste weg.



Ik heb er wel over na gedacht of ik het misschien langzaam af kan bouwen en er iets langer de tijd voor moet nemen.

Aan de andere kant wil ik dit probleem met haar delen. Dit is altijd mijn grote geheim geweest (verder ben ik altijd behoorlijk eerlijk over van alles). Dit is iets waarover ik met niemand heb durven praten en het is een terugkerend patroon.



Het probleem is, ik wil haar niet kwetsen en daarom probeer ik een manier te bedenken om dit nog om te draaien. Ik weet niet of ik hier eerlijk over moet zijn, ik ben namelijk ontzettend bang dat ze of afhaakt, of de seks, die nu heel goed is, ingewikkeld of ongemakkelijk wordt. Zelf zou ik me misschien wel onzeker gaan voelen als ik dit na 8 maanden te horen krijg of ik zou me voor de gek gehouden voelen.



Ik heb hier nachten wakker van gelegen en hoop dat jullie mij hierin kunnen adviseren, ik weet namelijk echt niet meer wat ik moet doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 13 september 2016 @ 10:42:

Ik waardeer je inzet echt, maar ik hoop alleen dat je ondertussen niet zo overtuigd bent van je eigen gelijk dat je doet wat je DENKT dat ze willen ipv dat je doet wat ze WERKELIJK willen.



Als een vrouw aangeeft dat het bij haar niet zo werkt, en dat doen er hier meerderen en die zijn echt niet allemaal heel vrij, ruimdenkend of kinky hoor (ik in ieder geval niet), hoop ik dat je bovenstaande scenario loslaat en doet wat ze echt wil.



Als ik me namelijk op dergelijke wijze moest ontspannen en je luisterde niet terwijl ik je vertelde wat ik echt wil zou ik opstappen of faken als ik je een lieverd vond. Dat is toch niet wat je wil?



Als je denkt dat ik niet luister naar een vrouw dan heb je het mis, dat is juist het belangrijkste, als ik met haar bezig ben dan let ik op alle geluiden, haar ademhaling en haar lichaam, het is toch zeker de bedoeling dat je beiden kan genieten van elkaar, waarom zou je anders zoveel moeite doen?



Maar het probleem ging over Marelissa88, in alles wat ik lees merk ik het verkeerde soort van spanning, zij is bang het verkeerd te doen, dit belemmerd haar in haar orgasmes dus is ze deze gaan faken, daar wil ze nu vanaf, het gaat dus niet om jou of mij maar om haar.



Marelissa88 schrijft "Ik heb soms moeite met klaarkomen" persoonlijk denk ik dan Marelissa88 het idee heeft dat ze haar best moet doen, iets dat ze ook bevestigd met "maar ik wilde altijd dé perfecte bedpartner zijn van een ander" hieruit volgt dat ze dit dwangmatig doet, dat weet ze zelf ook en zegt "Als ik het nu op schrijf voel ik me zo'n sukkel"



Kortom Marelissa ligt de lat te hoog, dat beseffende realiseert ze nu dat de vrouw waar ze een relatie mee wil vroeg of laat zal ontdekken dat haar orgasmes fake zijn en daar wil ze vanaf, ze wil echte orgasmes.



Teveel je best willen doen om een orgasme te krijgen is tegennatuurlijk, Iris dat jij de spieren aanspant om tot een orgasme te komen zal niet gebeuren uit de ongezonde inspanning van geestelijk moeten maar eerder gedreven vanuit de wil tot lichamelijke lust, daar zit een essentieel verschil in.



Marelissa is een pleaser en dat is op zich niet erg ware het niet dat Marelissa ervoor kiest dat de ander belangrijker is dan haarzelf, kortom zelfs als zij de ontvanger is wil ze geven, daarmee gaat ze aan haar eigen lust voorbij, ze is dus niet relaxt want ergens in haar hoofd spant ze zich in om te bedenken hoe het de gever naar de zin te maken, ze wil immers de perfecte bedpartner zijn.



Deze drang om de perfecte bedpartner te zijn zorgt voor geestelijke stress, deze stress verstoord haar ontspanning, ze is niet meer relaxt en het gaat fout, kortom Marelissa laat zich niet 100% gaan, en het is juist als ontvanger belangrijk dat je je geest volledig vrijmaakt van negatieve gedachtes (moeten is negatief) en je jezelf volledig overgeeft aan de ander en je lust, pas dan zijn orgasmes mogelijk.



En aangezien dat de vraag van Marelissa was hoop ik dat zij er wat aan heeft, gewoon nergens aan denken, laat je gaan en geniet.
Alle reacties Link kopieren
Je inzet is te waarderen, maar het komt over alsof je die vrouwen behandelt als een patiënt. Maar als je er vrouwen gelukkig mee maakt, ga zo door.

Gelukkig blijven er genoeg over die wat minder klef en therapeutisch geneukt willen worden. Daar zijn dan weer mannen zoals ik voor.
Aha duidelijk en volledig mee eens. Ik had de indruk dat jij een scenario afwerkte dat altijd prijs moet geven. Dat levert namelijk ook druk op terwijl ze zich zogenaamd ligt te ontspannen.
Alle reacties Link kopieren
quote:31oceanview schreef op 13 september 2016 @ 12:02:

Je inzet is te waarderen, maar het komt over alsof je die vrouwen behandelt als een patiënt. Maar als je er vrouwen gelukkig mee maakt, ga zo door.

Gelukkig blijven er genoeg over die wat minder klef en therapeutisch geneukt willen worden. Daar zijn dan weer mannen zoals ik voor.



Vrouwen zal ik nooit als een patiënt behandelen, wel als vrouw maar dan zoals ze nog niet eerder ervaren hebben.



De ideeën over seks die sommige vrouwen vanaf hun kind zijn meedragen en hun seksleven ondermijnen is te triest voor woorden, dat mensen zo door religies verwoest kunnen worden over seks terwijl het gewoon bij het leven hoort maakt mij woest, God (als hij überhaupt bestaat) heeft ons toch geschapen compleet met alles erop en eraan, waarom zouden we dan niet van zijn geschenken mogen genieten? en het is deze religie hypocrisie die al veel mensen seksueel heeft verwoest, mannen en vrouwen.



En ik neuk ze niet klef, allesbehalve zelfs maar het heeft soms tijd nodig om ze zover te krijgen en als ze eenmaal ervaren hebben dat het anders kan dan worden het de vrouwen die jij graag neukt
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 13 september 2016 @ 12:03:

Aha duidelijk en volledig mee eens. Ik had de indruk dat jij een scenario afwerkte dat altijd prijs moet geven. Dat levert namelijk ook druk op terwijl ze zich zogenaamd ligt te ontspannen.Normaal werk ik geen scenario af, dat doe ik alleen met vrouwen die zich schamen voor seks bv. vanwege hun christelijke opvoeding, feit is wel dat als een vrouw niet relaxt is er weinig kans op succes is, ontspanning dwing je niet af, ontspanning creëer je, maar ik mag aannemen dat je weet hoe dat werkt.
Alle reacties Link kopieren
met dit weer neuk ik ze ook klef hoor.
very metal
quote:LeNeEnGe schreef op 13 september 2016 @ 12:55:

[...]





Normaal werk ik geen scenario af, dat doe ik alleen met vrouwen die zich schamen voor seks bv. vanwege hun christelijke opvoeding, feit is wel dat als een vrouw niet relaxt is er weinig kans op succes is, ontspanning dwing je niet af, ontspanning creëer je, maar ik mag aannemen dat je weet hoe dat werkt.Kom jij uit de bible belt of zo? Ik ken geen vrouwen die zo christelijk opgevoed zijn dat ze daarom beperkt zijn in hun seksleven. Het lijkt wel of je praat over 70 jaar geleden.
quote:-KING- schreef op 13 september 2016 @ 12:59:

met dit weer neuk ik ze ook klef hoor.Dan moet je in de zee neuken!
Alle reacties Link kopieren
hier past maar 1 liedje bij

type o negative-christian woman
very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie456 schreef op 13 september 2016 @ 13:07:

[...]



Dan moet je in de zee neuken!op het land zijn er meer.
very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 12 september 2016 @ 20:54:

[...]



Ik heb wel boze of gefrustreerde mannen in mijn bed gehad die zichzelf blijkbaar incompetent voelde als ik niet door hun handelingen klaar kwam of mij incompetent vonden omdat al hun eerdere vriendinnen blijkbaar wel klaar kwamen. Ik wist zelf dat het toch niet zou gebeuren, dus heb ik vaak genoeg gefaket. Dat scheelt een heleboel gezeur en gemok en dat was het me dus echt wel waard.

Ik weet dat ze bestaan en ik weet ook dat jij ze in je bed hebt gehad

Ik beweer ook niet dat ze niet bestaan, wel dat ik hun reactie op zijn zachtst gezegd als droef bestempel. Zelfs als een mans ego gekrenkt is na geen orgasme zie ik het nut niet in van faken. Het lijkt me zo arm, zo'n enorme bevestiging van juist datgeen wat niet lukt.

Ik heb het 39 jaar orgasmeloos uitgehouden en nooit een boze vent getroffen dus ik vind het wel bijzonder maar goed, dat terzijde.

Ik denk... Dat ik heel snel klaar zou zijn met een kwaaie bedpartner die het pikt dat ik niet klaarkom. Ik ga niet speciaal voor hem een staaltje acteertalent aanmeten.
...
Ik ook niet meer Rooss. Ik ben nogal een pleaser maar ik heb mijn lesje inmiddels geleerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:-KING- schreef op 13 september 2016 @ 13:16:

[...]



op het land zijn er meer.Die in de zee daarentegen zijn wel lekker nat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie456 schreef op 13 september 2016 @ 13:07:

[...]



Kom jij uit de bible belt of zo? Ik ken geen vrouwen die zo christelijk opgevoed zijn dat ze daarom beperkt zijn in hun seksleven. Het lijkt wel of je praat over 70 jaar geleden.

Dit verbaasde mij ook al.



Ik wil trouwens geen geouwehoer tijdens het orgasmeren, ik wil lekker kunnen fantaseren. Dus shut up en je tong het werk laten doen. Het goede werk dus!
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie456 schreef op 13 september 2016 @ 13:07:

[...]



Kom jij uit de bible belt of zo? Ik ken geen vrouwen die zo christelijk opgevoed zijn dat ze daarom beperkt zijn in hun seksleven. Het lijkt wel of je praat over 70 jaar geleden.



Mee eens!



LeNeEnGe, jij beweerd dat vrouwen die extreem christelijk zijn opgevoed (zoals ik) het moeilijk vinden om van seks te genieten...



Aangezien ik ook extreem christelijk ben opgevoed, en ook nog veel vrienden en vriendinnen heb die nog graag in die wereld blijven, kan ik je wel vertellen dat dat nergens op slaat. Ook wij/zij kunnen genieten van seks, het schuldgevoel komt namelijk pas achteraf (als de seks voor het huwelijk was).



Bovendien zou ik er helemaal niet tegen kunnen als er iemand maar continue in mijn oor loopt te fluisteren dat ik moet genieten en me over moet geven!

Als je een vrouw daar niet mee pusht ...
Alle reacties Link kopieren
Marelissa



Ik denk dat je het moet vertellen. Het is juist heel mooi samen te genieten en er achter te komen wat bij jou goed werkt.

En het feit dat je het haar verteld en eerdere relaties niet, geeft wel aan dat je met haar echt iets op wil bouwen toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:31oceanview schreef op 13 september 2016 @ 13:30:

[...]





Die in de zee daarentegen zijn wel lekker nat.scheelt mij een hoop werk.
very metal
quote:LeNeEnGe schreef op 13 september 2016 @ 10:31:

[...]





Ik heb inderdaad wat onderzoek verricht maar ook veel gelezen, dat zouden trouwens meer mannen eens moeten doen, je mag wat mij betreft rustig sceptisch zijn maar hoe je het ook wend of keert we wonen in Nederland met die waardeloze calvinistische mentaliteit, dat preutse gedoe vanwege die christelijke religies, daardoor moet je het zelf maar uitzoeken, ik heb een huwelijk achter de rug dat niet erg jofel was, dat klote geloof modderde altijd ergens op de achtergrond.



.

hmmm Hoe doe je dat?

Vrouwen, meld je aan voor gratis sexonderzoek bij mij?



Voor een beetje relevant statistisch onderzoek heb je minimaal 100 personen nodig, liefst meer
Alle reacties Link kopieren
Wat een enge perzik
Alle reacties Link kopieren
(Of is het een nectarine?)
Alle reacties Link kopieren
quote:LostWandress schreef op 14 september 2016 @ 08:36:

(Of is het een nectarine?)je avatar is gaaf, mark ryden is een van de beste tekenaars die ik ken.
very metal
Alle reacties Link kopieren
Mensen,



Ik heb het eerlijk vertelt en ze reageerde heel lief.

Dat het niet uitmaakt, als ik er maar van geniet. En we hebben het er eens goed over gehad wat ik precies fijn vind.

Nu nog even kijken hoe ik het in de praktijk ga brengen.

Dan zal ik dus moeten aangeven wanneer het niet lukt (wat dus best vaak is), niet mijn sterkste kant!!

Maargoed, daar gaan we vast ook uitkomen. Bedankt voor het meedenken!
Alle reacties Link kopieren
quote:-KING- schreef op 14 september 2016 @ 12:15:

[...]



je avatar is gaaf, mark ryden is een van de beste tekenaars die ik ken.Echt wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven