Buitenseks. Do's en don'ts.

15-08-2013 13:52 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik fantaseer wel eens over seks buiten de deur. Bos, auto, openbare plaats, strand, tuin.

Nu ben ik dus nieuwsgierig naar mensen die wel eens seks hebben (gehad) buiten, naar hun ervaringen. Waar zou je het zeker nog eens herhalen, waar niet? En waarom dan? Zijn er nog praktische tips?



Maw: waar, hoe, wanneer, met wie? En hoe kijk je er op terug?
Ik heb er eerlijk gezegd lak aan of een gezin langs kan komen of niet. Buitenseks zowiezo niet op een drukbezochte plek. Maar als er eens iemand (op een afstandje) langs komt, so be it. Kijken ze maar lekker de andere kant op, als het uitzicht ze niet aanstaat. En wat een gezin betreft: ik heb echt geen zin om me druk te maken om wat eventueel zou kunnen gebeuren. Als pa en ma het opmerken, kunnen ze er voor kiezen om een andere route wandelen.
Ik met ex in hoog gras tijdens zwangerschap.

Vlak bij was een boerderijtje.

Maar ach... Wie kijkt er nou naar dat gras.



Eindstand. Bijna opgepakt Door de politie.. maar we waren net klaar dus geen probleem uiteindelijk. En ik had een teek.



Erg romantisch dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maaique schreef op 15 augustus 2013 @ 13:56:

Alles buiten is een dont. Doe het lekker thuis :/

Wat als iemand je ziet? Waarom moet je mensen dat aandoen?Oef wat een misdaad zeg !
you go girl
Alle reacties Link kopieren
Als je je rommel maar opruim dan is het oke toch

Lekker hoor als de zon schijnt op me kont hmm
you go girl
quote:thanx schreef op 16 februari 2016 @ 20:28:

Hmmmm buitensex is leuk. Maar let op: tegenwoordig heeft iedereen een camara op zijn telefoon. Je staat zo op het www.

Op vakantie in zee, bij een naaktstrand vond ik het leukste.

minder leuk: in een grasveldje bij het water, er zat een rode mieren nest. Auw!Dit.
quote:jamesblond schreef op 15 september 2016 @ 22:14:

Ik heb er eerlijk gezegd lak aan of een gezin langs kan komen of niet. Buitenseks zowiezo niet op een drukbezochte plek. Maar als er eens iemand (op een afstandje) langs komt, so be it. Kijken ze maar lekker de andere kant op, als het uitzicht ze niet aanstaat. En wat een gezin betreft: ik heb echt geen zin om me druk te maken om wat eventueel zou kunnen gebeuren. Als pa en ma het opmerken, kunnen ze er voor kiezen om een andere route wandelen.Een andere route wandelen? Ben je gek. Mijn kinderen hebben zulk soort dingen altijd sneller door als ik. Ze maken dan een paar foto's en gooien die online. Echt lachen altijd. Sommige van die stellen zijn wel flink in de problemen gekomen daardoor, maar daar heb ik eerlijk gezegd lak aan.
quote:jamesblond schreef op 15 september 2016 @ 22:14:

Ik heb er eerlijk gezegd lak aan of een gezin langs kan komen of niet. Buitenseks zowiezo niet op een drukbezochte plek. Maar als er eens iemand (op een afstandje) langs komt, so be it. Kijken ze maar lekker de andere kant op, als het uitzicht ze niet aanstaat. En wat een gezin betreft: ik heb echt geen zin om me druk te maken om wat eventueel zou kunnen gebeuren. Als pa en ma het opmerken, kunnen ze er voor kiezen om een andere route wandelen.

Ik heb 2 dochters 11 en 6 jaar.

Als ik buiten twee mensen zie liggen ... wat ze ook maar doen zou ik niet mijn handen voor hun ogen doen gillen en weg rennen.

Het is allemaal natuurlijk. Liever kom ik het niet tegen met kinderen maar het is geen schande als mensen seks hebben.

Wij doen nergens zo hysterisch over eigenlijk.
Mijn kinderen hebben mij en mijn man ook wel eens betrapt.

Jammer dan. Niks aan te doen. Dan gaan we heus niet verder ofzo maar vragen staat vrij ik ga niet er om zitten liegen en moeilijk doen.

Als ze vraagt wat ik aan het doen was dan krijgt ze een eerlijk antwoord.

Maar goed ze begon dus enorm te lachen en heeft het gewoon op school tijdens het kring gesprek aan iedereen verteld.



Ik lag gewoon op mijn slaapkamer en het was 2 uur snachts dus dochter had er niks te zoeken. Maar slapen werd het ook niet meer en de wip is niet af gemaakt



Mijn oudste heeft ons wel eens betrapt met een vluggertje onder de douche maar die wist wel wat ze zag. Gooide de deur snel dicht en werd rood en lachte toen ik naar buiten kwam later.

Zij voelde zich wel wat ongemakkelijk. Had de deur op slot moeten doen maar was dat vergeten.

Ach... weten ze in ieder geval dat het normaal is
quote:Sjors007 schreef op 16 september 2016 @ 22:43:

[...]



Een andere route wandelen? Ben je gek. Mijn kinderen hebben zulk soort dingen altijd sneller door als ik. Ze maken dan een paar foto's en gooien die online. Echt lachen altijd. Sommige van die stellen zijn wel flink in de problemen gekomen daardoor, maar daar heb ik eerlijk gezegd lak aan.

Vreemdgangers zeker? Zou ik ook lak aan hebben. Niet vreemdgaan. En als je dan toch zo nodig buiten de pot moet pissen, zorg dan dat je niet gepakt/ gezien wordt. Anders vraag je er gewoon om.



En stel iemand zet een filmpje van mij online. Dat filmpje is natuurlijk bewogen en harstikke wazig, want met een mobieltje krijg je geen goede filmbeelden op afstand. Iemand die ik ken ziet dat filmpje. En met veel moeite denkt hij of zij me te herkennen. Wat dan? "Oh jee!! Jamesblond heeft seks! Op de heide! Waar bijna niemand komt! Wat een schande!!"



Of leuker: iemand waar ik in de verre toekomst ga solliciteren (of mijn huidige werkgever) herkent me en confronteert me er mee, omdat ze me menen te herkennen. Wat is dan erger: dat ik af en toe seks heb in het openbaar op een super rustige locatie, of dat mijn (toekomstige) werkgever mij ermee confronteert, daarmee impliciet toegevend dat hij of zij zoekt naar seksfilmjes..?
Alle reacties Link kopieren
Verkeringstijd 1 van de mooiste tijden

Ik ga ff ruim 40 jaar terug in de tijd...

Wij en zoveel anderen mochten niet neuken voor het huwelijk maar deden dat wel,thuis kon het dus niet.

Dus we deden het in de sneeuw,in de auto,in het gras,in de duinen,in de zee en ooit op een kerkhof op de grote zerk van een pastoor,dat was een flinke zonde haha.

Eens stonden we op een landweggetje,waren heerlijk aan het voorspelen en daar kwam een auto aan,kuhut een politie wagen!

Wij als de donder half naakt wegrijden,wat zullen die gluurders gelachen hebben.

Het weggetje stond bekend als love lane,wisten wij veel.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Alle reacties Link kopieren
Het is weer zomer he..
Nog een tip waar je voor uit moet kijken, is mannen die het bos in gaan om stelletjes te spotten.
Mannen die je volgen in de hoop jij sex gaat hebben met je vriend/vriendin.
yep.. hoe denk je anders dat die filmpjes op het internet verschijnen.
Ik kom zelf nooit iemand tegen die het doet buiten.
Doe vooral waar je jezelf goed bij voelt, als je het spannend vindt ga er gewoon een keertje voor! Dan kun je het beste ervaren hoe het is.. :) Zorg dan wel dat je een plekje vindt waar je niet snel ontdekt wordt, dat lijkt me voor een 'ontgroening' niet echt een pretje haha :lol:
30913anoniem schreef:
15-08-2013 13:55
Blijf uit de buurt van stilstaand water in de zomer (muggen!)
Dit. En de fantasie is leuker dan de uitvoering.... Dwz gras prikt, muggen prikken, dingen worden vies, vochtig of verbrand, zanderig of schraal.
Muggen zijn echt niet tof nee. :evil:
Alle reacties Link kopieren
hazelnooten schreef:
27-06-2017 13:34
Het is weer zomer he..
Nog een tip waar je voor uit moet kijken, is mannen die het bos in gaan om stelletjes te spotten.
Mannen die je volgen in de hoop jij sex gaat hebben met je vriend/vriendin.
yep.. hoe denk je anders dat die filmpjes op het internet verschijnen.
Ja, dat heb ik ook wel eens gemerkt. Wij doen het soms op het strand of in de duinen (alleen als alles om ons heen rustig is) en we merkten eens dat een man, die een meter of honderd van ons af lag, steeds in onze richting bleef kijken toen we lagen te zoenen. We wilden wat meer privacy (we deden nog niets op het strand) en liepen samen de duinen in. Na een paar minuten zagen we hem weer verschijnen toen we net alles uit hadden. We zijn toen maar niet verder gegaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik zelf moet er niets van hebben, te veel gedoe. Pas in de vrije natuur wel op voor wildcamera's. Die staan hier op sommige plaatsen om dassen enz. te spotten. Maar aan de andere kant hebben die droogstoppels van natuurmonumenten dan ook eens wat lol.
Alle reacties Link kopieren
Pas maar op met wildcamera's in het bos...
Afbeelding
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven