gedoe over seks

16-09-2016 23:10 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
:(
Normaal zou ik zeggen dat zo'n groot verschil in wensen niet gaat werken en dat je dan beter uit elkaar kunt gaan om iemand te vinden waar je wel mee op een lijn zit.



Is alleen een beetje lastig als je al zwanger bent.



Kunnen jullie niet beide proberen meer naar elkaar toe buigen? experimenteren en uitproberen wat voor jullie beide werkt.
Alle reacties Link kopieren
Neem een kop thee en ga aan tafel zitten, het klinkt voornamelijk of het voornamelijk misloopt op jullie verschillende voorkeuren. Geef beide aan wat je graag wil en zoek een middenweg Met kribbige opmerkingen en tegen je zin in maar gaan liggen schiet niemand wat op natuurlijk.

En dan gewoon gaan proberen! Klinkt simpel, maar soms is simpel al genoeg.

Normaal zou ik een stevige borrel aanraden vormzo'n gesprek maar dat lijkt mij niet handig als je zwanger bent haha.
Waarom open je een topic als je na 10 minuten de OP al weghaalt?
Alle reacties Link kopieren
Dat was snel...
Oh ik wilde net zeggen dat jullie geen match zijn maar je bent dus al zwanger geworden van de slechte seks. Euh... succes dan maar verder.
Alle reacties Link kopieren
Wow, OP nu al weg?
Alle reacties Link kopieren
Dan zal het allemaal wel meevallen en de hormoontjes een beetje teveel zijn gaan gieren. Slaap lekker TO
Alle reacties Link kopieren
Samenvatting: to en vriend kunnen samen niet lekker neuken. Hij is vd vanilleseks, wat haar irriteert en zij is van erop, erin en eraf en dan vindt hij dat hij niet kan doen wat hij wil.



Gedoe gedoe
Alle reacties Link kopieren
sorry ja snel verwijderd voelde me er niet zo prettig bij uiteindelijk.

Ja en hormonen zijn zeker in het spel daar zou ik echt niet om heen draaien.

En nee ik ben niet zwanger van slechte seks want de seks is goed. alleen het gedoe er omheen.

ik heb er moeite mee het uit te praten want het geeft me een gevoel alsof ik niet gewoon mezelf kan zijn en maar moet zijn als elke andere die hij ooit gehad heeft ofzo.

bedankt voor het reageren. ik ga er nog eens proberen over ge praten maar word er ondertussen wel moedeloos van.

nogmaals me excuses voor het snelle verwijderen :(
Wauw, je bent zwanger! Alles moet in het teken van jouw geluk en welbehagen staan! Het schijnt zo te zijn dat je groeiende baby die signalen allemaal onbewust opvangt! Zoek maar eens op! Is het niet sowieso een mooie gedachte? Laat je in de watten leggen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Carabosse schreef op 16 september 2016 @ 23:28:

Wauw, je bent zwanger! Alles moet in het teken van jouw geluk en welbehagen staan! Het schijnt zo te zijn dat je groeiende baby die signalen allemaal onbewust opvangt! Zoek maar eens op! Is het niet sowieso een mooie gedachte? Laat je in de watten leggen!Als ik ooit zwanger raak, ga ik deze gebruiken!
Die "smiley" is vast nog erger dan het oorspronkelijke topic.
quote:Tiswa schreef op 16 september 2016 @ 23:31:

[...]





Als ik ooit zwanger raak, ga ik deze gebruiken! Gelijk heb je!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nimez schreef op 16 september 2016 @ 23:27:

sorry ja snel verwijderd voelde me er niet zo prettig bij uiteindelijk.

Ja en hormonen zijn zeker in het spel daar zou ik echt niet om heen draaien.

En nee ik ben niet zwanger van slechte seks want de seks is goed. alleen het gedoe er omheen.

ik heb er moeite mee het uit te praten want het geeft me een gevoel alsof ik niet gewoon mezelf kan zijn en maar moet zijn als elke andere die hij ooit gehad heeft ofzo.

bedankt voor het reageren. ik ga er nog eens proberen over ge praten maar word er ondertussen wel moedeloos van.

nogmaals me excuses voor het snelle verwijderen :(



Tip: kies er een rustig en zo on-erotisch mogelijk moment voor en wees eerlijk. En ook bereid die eerlijkheid terug te verwachten. Dat is niet makkelijk of leuk, maar op termijn fijner dan al het "gedoel"

Helemaal wanneer de baby er is en je het moet hebben van stil zijn en gestolen uurtjes haha.
Gedoe rond seks?
Alle reacties Link kopieren
Dit is vooral gedoe rond de openingspost.
Alle reacties Link kopieren
quote:lunaleeflang schreef op 16 september 2016 @ 23:22:

Waarom open je een topic als je na 10 minuten de OP al weghaalt? Ik kan hier dus geen zinnig woord over zeggen... heul irritant
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
quote:pokkewijf schreef op 17 september 2016 @ 04:45:

[...]





Ik kan hier dus geen zinnig woord over zeggen... heul irritantHahahahaha TO, zeg me, waar moet ik nu met mijn adviezen en oordelen heen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven