Sperma doorslikken?

23-01-2012 11:06 206 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,



Slikken jullie het sperma van je partner door, als er gepijpt wordt?

Of vinden jullie dat giga ranzig?



Zo ja, hoe doen jullie dit, zonder er meteen bijna van over je nek te gaan? Ik heb het wel eens gedaan hoor, maar toch met wat moeite. Vind het niet erg om te doen, mijn vriend vind het ook heerlijk, maar op het 'moment supreme' schiet dat zaakje natuurlijk als een raket je keel in, waardoor ik die kokhals neigingen krijg. Niet erg charmant dus. Tips anyone?



Alle reacties Link kopieren
quote:Oranjexxx schreef op 04 augustus 2016 @ 18:26:

Waarom niet Typo?Ik vind zaad een ontzettende turn off. Waarom vind ik mannelijke dingen niet geil? Geen idee
-
Alle reacties Link kopieren
quote:31oceanview schreef op 05 augustus 2016 @ 10:09:

[...]





Jammer, dan mist je vriendin de sensatie van het leeglikken van haar kut nadat ze is volgespoten.Dat mist ze dan idd, ik ga bijna over m'n nek bij de gedachte...
-
Alle reacties Link kopieren
Niet teveel nadenken, gewoon doen typtje
Alle reacties Link kopieren
quote:Oranjexxx schreef op 10 augustus 2016 @ 19:38:

Niet teveel nadenken, gewoon doen typtjeNooit
-
Alle reacties Link kopieren
Ik vind geil als een meisje mijn zaad inslikt
Alle reacties Link kopieren
Van mij zou je nooit hoeven slikken hoor, ik vind het wel geil maar ik zou er geen relatie van laten breken als het meisje niet slikt... Wel een tip: laat je man eens een week lang lekker veel fruit eten, vooral ananas, dan smaakt het lekkerder



De meiden die meteen roepen "heeft ie het zelf al eens geslikt" daarentegen... Die zou ik wel meteen kei en kei hard dumpen. Wat een domme, feministische troela's zeg. Mannen en vrouwen zijn verschillend! Get over it!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven