Op zoek naar een goede compact camera

18-09-2016 16:00 7 berichten
En ik zie door de bomen net bos niet meer..



Heeft 1 van jullie misschien ervaringen en waar hebben jullie voor gekozen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toevallig net een lumix gekocht, na uitgebreid review- onderzoek.

Wat ik wilde:

- niet te groot (moet in jaszak passen)

- met flits ingebouwd

- met redelijk wat zoom

- goede foto's in het donker

- met WIFI



Dat waren mijn belangrijkste eisen. Ik heb gekozen voor de lumix dmc-TZ 100. en ik ben echt ontzettend tevreden. Voldoet aan al mijn eisen. Is een fantastisch ding. Meegeweest op vakantie, samen met een spiegelreflex. En die laatste lag echt een beetje in de weg
Ik denk dat het heel erg afhangt van wat je precies zoekt. Ik heb zelf een sony dsc-hx400 omdat die camera precies had wat ik zocht. Compact camera's zijn er in alle vormen een maten en van geen tot alle opties.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Sony DSC en ik moet zeggen dat ik hem betere foto's vindt maken binnen dan ik voor elkaar krijg met mijn spiegelreflex....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een systeemcamera voor het betere werk, en eigenlijk ben ik heel tevreden met mijn iPhone 6 als compacte camera erbij. Mocht je bijna toe zijn aan een nieuwe telefoon dan zou je dus kunnen kijken naar eentje met een goede camera. Het hangt er ook een beetje af van waar je hem voor wilt gebruiken.
iPhone 7
Bedankt voor de reacties, sony heb ik eigenlijk nog niet naar gekeken, daar ga ik mij ook eens in verdiepen.



Ik heb een iPhone. Ik vind deze foto's best oké, maar ik denk dat het beter kan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven