Denk aan niks anders dan seks

19-09-2016 15:46 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,



Lees geregeld de berichtjes hier op Viva en vind dit medium dan ook uitstekend om mijn probleem te delen.



Ik ben al 19 jaar samen met mijn partner, ik ben nu inmiddels 35 jaar, 2 kindjes en alles gaat hartstikke goed in het gezinnetje. Echter, ik ben de laatste tijd, in steeds grotere mate, zo ontzettend geil. Gelukkig heb ik een vent die graag wil, dus we doen het dan ook vaaaak. En nu het venijn van het probleem, ik denk aan seks met anderen (ik doe het niet, heb het niet gedaan, ga ik niet doen). Mijn vent bevredigd me, maar blijkbaar zoek ik toch meer...spanning? gewoon eens iets anders? In ieder geval leidt deze behoefte me zo af dat het normaal denken en werken verstoord. Ik ben gek op hem en dat blijft zo. Het is gewoon puur een seksueel verlangen, naar iemand anders en om me suf te laten...



Wie herkend dit? En hoe gaat je hiermee om?
Hoop je dat de viva-mannen zich nu zullen aanbieden voor een wip?
Alle reacties Link kopieren
Je zou met manlief de swingerswereld in kunnen duiken. Daar zijn wel clubjes mannen die je effectief suf kunnen....
Well behaved women rarely make history.
quote:snooziegirl schreef op 19 september 2016 @ 15:56:

Hoop je dat de viva-mannen zich nu zullen aanbieden voor een wip?Lol!
Alle reacties Link kopieren
"In ieder geval leidt deze behoefte me zo af dat het normaal denken en werken verstoord": als dat echt zo is, is er sprake van een (seks)verslaving. Zoek hulp, anders draaien jij en je relatie de vernieling in.
Love is the meaning of life
Alle reacties Link kopieren
Ga aan de pil.
...
Alle reacties Link kopieren
Kun je het met je man bespreken? Misschien heeft hij hetzelfde en kunnen jullie idd gaan swingen zoals hierboven al gezegd werd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 19 september 2016 @ 16:10:

Ga aan de pil.+1
Alle reacties Link kopieren
Bespreek het met je man. Misschien voor hem prettig te horen dat hij dan ook niet meer stiekem hoeft te doen over zijn sexuele behoefte naar al die heerlijke vrouwen, overal om hem heen..
Alle reacties Link kopieren
quote:snooziegirl schreef op 19 september 2016 @ 15:56:

Hoop je dat de viva-mannen zich nu zullen aanbieden voor een wip?Inderdaad, klinkt als een roep om sexuele aandacht, en niet om een oplossing want dat hoef je niet zogenaamd op een viva forum te zoeken, kan ze zelf ook wel bedenken;)
Alle reacties Link kopieren
quote:snooziegirl schreef op 19 september 2016 @ 15:56:

Hoop je dat de viva-mannen zich nu zullen aanbieden voor een wip?Als ik de profielen hier zo bekijk zijn de meeste meisjes nog minderjarig. Daar begint een viva-man idd niet aan. Bah.
Alle reacties Link kopieren
quote:headblade schreef op 19 september 2016 @ 16:45:

[...]





Als ik de profielen hier zo bekijk zijn de meeste meisjes nog minderjarig. Daar begint een viva-man idd niet aan. Bah.Nope. Minimaal 35 jaar, anders ga ik niet hengelen.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Nog afgezien dat ik hier zit om te ouwehoeren zie ik geen reden tot vissen.

Mijn vriendin vind diversiteit ook lekker, dus wij gaan liever naar swingersfeesten.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Met je man een spannend plekje opzoeken buitenshuis
Alle reacties Link kopieren
Hoi!
Ik herken het wel. Ik denk ontzetten vaak aan seks. Misschien wel elke 10 minuten.

In gesprekken belemmert het mij ook, want terwijl ik in gedachten de hele kamasutra doorwerk ben ik altijd bang dat het zichtbaar is of dat ik me verspreek. Bij mij is het niet zo dat ik met al die mannen waar ik in gedachten seks mee heb ook zou willen doen.

Wat mij helpt is onthouding - periodiek weliswaar. Als ik dan na een tijdje seks heb sla ik weer door naar de andere kant. Een tussenweg heb ik nog niet gevonden. Ik denk dat onthouding lastig voor jou is, omdat je een partner hebt. Swingen moet je maar net liggen, maar in jouw situatie is het misschien wel een goede oplossing.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven