Rommelplank reorganiseren

20-09-2016 18:41 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aahhh, ik ben de losse troepjes op mijn drie-kwart-kast in de keuken beu!

In de keuken dus, een plek waar mijn spiegeltje staat en haartroepjes. Elastiekjes, speldjes, doosjes, sieraden, van alles ligt er.

Ik wil graag leuke potjes en bakjes zodat het uitgesorteerd is maar er wel leuk uitziet. Dus geen action plastic bakjes of iets dergelijks.

Ik kan alleen geen leuke ideeën vinden? Ik zoek dus inspiratie-plaatjes.

Iemand tips voor leuke sites? Ikea, xenos allemaal bekeken, geen inspiratie...

Tips welkom!!!
Alle reacties Link kopieren
Lege jampotten? En dan in verschillende maten/grotes? Zit alles netjes in een eigen potje en is het wat overzichtelijk maar tegelijk vrolijk/makkelijk omdat je in een oogopslag de inhoud ziet?
Pintrest ;)



idd jampotjes...weckpotjes...oude leuke blikken
Alle reacties Link kopieren
Hmmm, oude blikken. Kan morgen wel eens even naar de kringloopwinkel!

Pinterest, ik ga eens een account maken denk ik.
Daar vindt je idd vaak de leukste ;)

Pas op met pinterest!!!!

Heeeeeeel verslavend hahaha!
Alle reacties Link kopieren
Goeie genade! Ik zocht op kitchen reorganisation, Wauw!!!! Ik ga morgen mijn hele keuken aanpakken denk ik!
Alle reacties Link kopieren
Weckpotten en dan zelf etiketten maken.
quote:Supersas09 schreef op 20 september 2016 @ 19:29:

Goeie genade! Ik zocht op kitchen reorganisation, Wauw!!!! Ik ga morgen mijn hele keuken aanpakken denk ik! Hahaha! Het is idd echt ongelooflijk ! Ik hou drvn!
Alle reacties Link kopieren
quote:Supersas09 schreef op 20 september 2016 @ 19:29:

Goeie genade! Ik zocht op kitchen reorganisation, Wauw!!!! Ik ga morgen mijn hele keuken aanpakken denk ik! Klik ook eens: make up organizer in.
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom die troepjes niet in de badkamer of in een laatje? En dan wat decoratieve dingetjes of mooi serviesgoed in de drie-kwartkast.
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
En pas op met teveel potjes en bakjes en blikken, of je kan extra DIY kastjes gaan pinnen voor je nieuwe keuken die er omheen gebouwd moet worden
Je kan beter voor vierkante bakjes/blikken gaan anders ben je alsnog veel ruimte kwijt. Ik heb die plastic van de Hema, stapelbaar en in verschillende maten te koop voor prima prijs. Sommige gaan nu al bijna 8 jaar mee.
Waarom moeten die troepjes in de keuken? Ik zou ze in de badkamer of toilet opbergen, waar je ze gebruikt. Past het daar niet meer bij, dan ook daar reorganiseren. Probeer je vlakke oppervlakken in de keuken leeg te houden. Dat staat veel opgeruimder dan overal mandjes, bakjes en potjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:FunnyFace8 schreef op 20 september 2016 @ 20:59:

Waarom moeten die troepjes in de keuken? Ik zou ze in de badkamer of toilet opbergen, waar je ze gebruikt. Past het daar niet meer bij, dan ook daar reorganiseren. Probeer je vlakke oppervlakken in de keuken leeg te houden. Dat staat veel opgeruimder dan overal mandjes, bakjes en potjes.Dat dus. Mijn huis ziet er prima opgeruimd uit. Tot je een kastje of laatje opentrekt. Ik ben gek op laatjes
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben veel kilner jars. Ze zijn echt superhandig, wij doen er bijvoorbeeld theezakjes, waxinelichtjes en bouillonblokjes in. Ze doubleren ook als bloemenvaas .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een laatje in de keuken waar wat make-up en haarspulletjes staan, omdat daar erg veel daglicht is en je wil je make-up goed kunnen beoordelen, maar ik vind het altijd bijster onfris in de keuken. Dus ik zou het daar zeker niet open en bloot tentoonstellen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik heb mijn make-up in mooie theedozen gedaan, handig al die vakjes. Daarnaast heb ik zo'n transparente make-up organizer erbij gekocht bij de Action, voor de meest gebruikte make-up.
Alle reacties Link kopieren
quote:FunnyFace8 schreef op 20 september 2016 @ 20:59:

Waarom moeten die troepjes in de keuken? Ik zou ze in de badkamer of toilet opbergen, waar je ze gebruikt. Past het daar niet meer bij, dan ook daar reorganiseren. Probeer je vlakke oppervlakken in de keuken leeg te houden. Dat staat veel opgeruimder dan overal mandjes, bakjes en potjes.Ja, dat heeft een reden. Ik werk in de zorg en heb vroege diensten waarbij ik om 5:50 opsta. Dan ga ik douchen, tanden poetsen en aankleden en naar beneden. Om het gerommel boven zo minimaal mogelijk te houden doe ik beneden föhnen en make-uppen.
Alle reacties Link kopieren
quote:pokkewijf schreef op 20 september 2016 @ 20:32:

Maar waarom die troepjes niet in de badkamer of in een laatje? En dan wat decoratieve dingetjes of mooi serviesgoed in de drie-kwartkast.

Er niets in de kast. Daar zit namelijk de koelkast en daarboven de magnetron in.

Maar inmiddels goede ideeën opgedaan! Dank!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven