Genomen willen worden...

20-09-2016 23:42 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik op de sexpijler, hahaa. Ik heb namelijk niet zo heel veel met sex. Ik heb sex en ik doe wel mijn best om mijn man een plezier te doen. En op zich geeft het in het moment uiteindelijk toch wel een fijn gevoel.. Maar het is niet iets waar ik naar uitkijk.

Ik las van iemand de zin 'genomen willen worden'. Dat gevoel ken ik echt niet. Ik denk amper aan sex. Ik word ook nooit opgewonden. Vroeger wel gemasturbeerd uit nieuwsgierigheid maar geef mij maar liever een reep chocola.



Ben ik nu heel anders dan hoe het 'hoort' te zijn.



Ik ben niet aan de pil, mijn hormoonwaarden zijn goed en ik heb geen vervelende ervaringen.

Mensen die dit herkennen?



Wie hoeft er ook niet zo nodig genomen worden?
Hoi TO, echt nooit geil geworden van iets of iemand?
Alle reacties Link kopieren
quote:emmetje2 schreef op 20 september 2016 @ 23:54:

Hoi TO, echt nooit geil geworden van iets of iemand?Nee nog nooit. Ik hoor van anderen hoe dat moet voelen. Nat en of een jeukgevoel beneden. Dat heb ik niet.
Misschien heb je die gevoelens niet. Maar weet je waarom? Nooit willen uitzoeken?
Alle reacties Link kopieren
Kan zijn toch? Er zijn altijd wel periodes in iemands leven dat het, om wat voor reden, minder is. Ben je toevallig niet in de overgang?
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 21 september 2016 @ 00:00:

Kan zijn toch? Er zijn altijd wel periodes in iemands leven dat het, om wat voor reden, minder is. Ben je toevallig niet in de overgang?



Ik heb dit gevoel altijd al gehad ... Ik ben nu 37. Ik heb nog nooit zin in sex gehad.

Ik durf het bijna nooit te vertellen... Want er is altijd iets mis.



LHTB alles wordt geaccepteerd maar als je geen zin in seks hebt, dan is er iets mis met je. Dat voelt soms eenzaam.

Laatst nam ik een lesbische collega in vertrouwen. Die was toen overtuigd dat ik vast ook lesbisch ben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Thunderforce schreef op 21 september 2016 @ 00:03:

[...]





Ik heb dit gevoel altijd al gehad ... Ik ben nu 37. Ik heb nog nooit zin in sex gehad.

Ik durf het bijna nooit te vertellen aan iemand want dan komen de opmerkingen en vragen dat er iets mis moet zijn.



LHTB alles wordt geaccepteerd maar als je geen zin in seks hebt, dan is er iets mis met je. Dat voelt soms eenzaam.

Laatst nam ik een lesbische collega in vertrouwen. Die was toen overtuigd dat ik vast ook lesbisch ben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Thunderforce schreef op 21 september 2016 @ 00:03: LHTB alles wordt geaccepteerd maar als je geen zin in seks hebt, dan is er iets mis met je. Dat voelt soms eenzaam.Wellicht vind je 'lotgenoten' bij de vereniging van aseksuelen?
volg je verstand, gebruik je gevoel
Weet jouw man dat? Dat je eigenlijk geen interesse in seks hebt? Niet dat je je hoeft te verantwoorden maar meer dat hij weet dat je er niet van geniet.
Thunder er zijn veel meer mensen zoals jij. Voel je niet alleen.
Alle reacties Link kopieren
Is niet raar, althans, het is niet "de norm" maar dat is homoseksualiteit bijvoorbeeld ook niet als je alles zo strikt gaat bekijken. En er is niks mis mee, zolang je je er zelf goed bij voelt.



Maar het kan ook dat je je "ding" nog niet gevonden hebt. Ik denk ook dat veel mensen het goed bedoelen, seks is iets waar de meerderheid intens van geniet, dus het advies wat misschien afwijzend voelt is zeer waarschijnlijk lief bedoeld ze gunnen je dat gevoel (vanuit hun referentiekader) ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:emmetje2 schreef op 21 september 2016 @ 00:14:

Weet jouw man dat? Dat je eigenlijk geen interesse in seks hebt? Niet dat je je hoeft te verantwoorden maar meer dat hij weet dat je er niet van geniet.



Ja hij weet dat. Ik heb hem gezegd dat hij vrij is om dat stukje bij iemand anders te zoeken en ook dat ik het begrijp als hij uiteindelijk toch met een meer seksueel ingestelde vrouw verder te willen.

Maar tot op heden accepteert hij de situatie en zijn wel al behoorlijk lang samen. Geen kinderen trouwens.



Om op je eerdere vraag terug te komen: onderzoeken. Tja, wat je niet kent, mis je ook niet echt.
je hoeft niet altijd zin te hebben. Er zijn periodes in je leven waar je geen zin in seks hebt niets mis mee, heb er zelf ook wel last van.
Jee lastig. Heb je nooit dat gevoel gehad? Of heb je het niet bij je man? Ik had het in mijn tiener-begin 20-er jaren wel enigszins. Eerste jaren met mijn ex ook nog wel enigszins. Toen heeeeel lang niet meer, tot aan onze scheiding. Toen was het alsof er een knop om ging en opeens had ik een enorm libido!!! Veel gedaan en geëxperimenteerd. Nu al bijna 3jr een relatie. Na de eerste verliefdheidsfase bleek dat we anders over seks denken. Is inmiddels gestabiliseerd. (Alhoewel het nooit -voor mij- optimaal zal worden, maat ben tevreden). Mss stomme vraag maar heb je ooit je eigen seksualiteit ontdekt? Dmv masturbatie, films etc erachter komen wat jou evt opwindt?
Alle reacties Link kopieren
Ha thunderforce,



Kan me voorstellen dat het je bezighoudt. A-seksualiteit bestaat, heb je daar wel eens over gelezen?



Andere vormen van seksualiteit dan de eigen, zijn voor mensen vaak moeilijk voor te stellen. Zo kan ik me gewoon echt niet verplaatsen in mensen die strikt homo- of heteroseksueel zijn. Wat ik voel is voor mij zo logisch en vanzelfsprekend! Dat kan toch gewoon niet anders dan dat eigenlijk voor iedereen zo werkt? (Ik weet dat het niet zo is hoor)



Anderzijds snappen mensen mij vaak ook niet... Heb ik eerst een relatie met een vrouw, vervolgens met een man, krijg ik van echt goede, lieve, empathische vrienden de vraag of ik dan toch "geswitcht" ben. Of de opmerking dat het wel weer "even wennen" was. Tja.



Het kan ook zo zijn dat je je eigen seksualiteit nog niet ontdekt hebt. Ik weet van mezelf dat ik echt behoefte heb aan enige creativiteit, experimenteerdrift en op zijn minst vrij stevige seks waarin ik over het algemeen een wat onderdanige/bottom-rol in neem. Wil mijn sekspartner die rol ook, dan kunnen we nog zo ons best doen, maar op termijn loopt het dan toch vast.



Ben je al op ontdekkingstocht geweest? Of interesseert het je zo weinig dat je het de moeite eigenlijk ook niet waard vindt om te onderzoeken?
Ik herken je gevoelens niet.



Wat ik mij bedenk is dat als ik niet vrij, zeg een paar weken, begint het verlangen om te vrijen ook af te nemen.

En als het langer duurt wordt dit gevoel nog minder...



Vrij jij wel of is er op dat gebied helemaal geen beweging?



En is hierop het antwoord 'nee' dan ben ik wel nieuwsgierig of het gevoel verandert als je 'verplicht' 2x per week vrijt zal veranderen...

Ik heb dat nl. in het verleden zelf wel eens 'verplicht' en voelde daarna het verlangen om te vrijen terugkomen.

Tja en voor de één is dat 'genomen worden' en voor de ander ' samen vrijen'...geef het beestje een naam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven