Op zoek naar avontuur

14-09-2016 02:24 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kennen jullie een handige manier om van te voren een beetje sneaky de penisgrote van een man te ontdekken?



Ik heb net een uitgebreid achtergrond verhaal getypt maar toen flopte mijn telefoon uit, dus nu even in het kort mijn aanleiding; ongeveer 7 jaar geleden was ik een losbandig jong pubertje opzoek naar erkenning en avontuur. (14 jaar of zo)



Ik heb toen besloten dat ik niemand die het niet verdient mijn lichaam 'gun', dus heb een hele rustige 6 jaar achter de rug. In die periodes 2 lange en 2 korte relaties gehad. (Dus met 4 jongens sex gehad)

Voor sommigen is dit juist nog steeds veel of ook heel weinig. Ik heb in ieder geval wel het idee dat ik het voor een 20 jarig persoon best netjes heb gedaan. Ik heb de mannen waarmee ik een relatie had ook lang laten wachten, soms zelfs 6 maanden.



Alleen nu komt de man met de hamer. Ik vind het fijn om netjes te zijn alleen ik denk dat mijn behoefte wel ligt bij een leuk avontuurtje. Een toyboy kun je het noemen. Een one night stand over mijn lijk, dat zou ik niet kunnen. Dus ik moet hem wel een beetje kennen. Maar niet serieus.



Ik heb al wel een potentieel sexspeeltje op het oog. En mijn radartje merkt dat er spanning is van beide kanten.



Dit klinkt stom om te zeggen: omdat ik het liever in een keer goed doen, zou ik het wel leuk vinden als ik van tevoren al een beetje kan uitvinden of hij groot geschapen is.



Hahaha, ik dacht, op de bank met je hoofd op zijn schoot liggen? Of eerste een nachtje bij hem slapen zonder sex en dan mijn billen tegen zijn zaakje aandrukken? Wat werkt ?



Het lijkt me gewoon super lullig om een keer tegen een super kleine aanloop terwijl ik hoop op iets groots.



Ik heb namelijk een keer een mini pinkje gehad en uit medelijden wat gedaan maar ik voelde niks en baalde er nogal van.



Bij voorbaat al mijn excuses naar mensen die iets hebben van meid, een man is toch geboren hoe hij geboren is. Maar het gaat niet om liefde. Dan mag het zelfs een micropenis zijn. Maar nu wil ik graag spannende sex en dat lijkt me leuker met een grote.



Groetjes
quote:badmeester schreef op 20 september 2016 @ 09:15:

[...]





Voor sommige mannen is dat blootnormaal;-0







Ik ben wel blij dat hij nog even tussen neus en lippen door de exacte maten van z'n lul hier neerzet. Je wordt toch nieuwsgierig naar de voorkant he.
Humor dat valt me nu pas op. Ik voel me meteen klein duimpje:-)
Alle reacties Link kopieren
Het is niet alleen de grootte van zijn pik die er toe doet maar ook wat hij met zijn handen en mond kan... de seksuele aantrekkingskracht... dat maakt seks spannend voor mij...niet het formaat van zijn pik.
quote:badmeester schreef op 20 september 2016 @ 10:55:

Humor dat valt me nu pas op. Ik voel me meteen klein duimpje:-)
quote:YouWish schreef op 20 september 2016 @ 11:28:

[...]





Ach JijWens je moest eens weten.
quote:badmeester schreef op 20 september 2016 @ 11:36:

[...]





Ach JijWens je moest eens weten.Be careful what you wish for las ik hier net
Tovert een of andere nerd opeens een onderarmpje uit zijn broek:-)
quote:badmeester schreef op 20 september 2016 @ 11:43:

Tovert een of andere nerd opeens een onderarmpje uit zijn broek:-)
quote:YouWish schreef op 20 september 2016 @ 10:30:

[...]



Ik ben wel blij dat hij nog even tussen neus en lippen door de exacte maten van z'n lul hier neerzet. Je wordt toch nieuwsgierig naar de voorkant he.Nieuwsgierigheid is gezond, houd je drang naar avontuur scherp! Voorkant tonen is verboden terrein he hier.
quote:Charles_Gentle28 schreef op 20 september 2016 @ 15:35:

[...]





Nieuwsgierigheid is gezond, houd je drang naar avontuur scherp! Voorkant tonen is verboden terrein he hier. Gelukkig maar, anders was je vast de eerste die hier trots zijn pielepaal kwam vertonen. Blij dat me dat bespaard blijft.
quote:Docteur_Phile schreef op 20 september 2016 @ 16:35:

[...]





Gelukkig maar, anders was je vast de eerste die hier trots zijn pielepaal kwam vertonen. Blij dat me dat bespaard blijft.







Echt he! Alsof die reet nog niet erg genoeg is
quote:YouWish schreef op 20 september 2016 @ 16:51:

[...]









Echt he! Alsof die reet nog niet erg genoeg is



Ja die ongegeneerde vieze kont die iedereen in z'n gezicht gedrukt krijgt..

Kan niemand hem een broekje aantrekken?
Alle reacties Link kopieren
Beste TO, als ik jou was zou ik me vrijdagavond de 30e melden aan de Lagedijk 328 in Zaandijk. Reserveren is verstandig. Heel veel plezier gewenst.
Well behaved women rarely make history.
quote:Charles_Gentle28 schreef op 20 september 2016 @ 08:22:

Amand, klinkt ronduit arrogant je mening - want daar blijft het bij - door te drukken en topic te vervuilen ermee. Mijn doel is niet om PB's te verzamelen, maar om zinnig antwoord proberen te bieden aan TO, waar mensen iets aan hebben. Al zeker niet geïnteresseerd in tienermeisjes of kerels.



Erg persoonlijke avatar van jou trouwens, van Google geplukt? Diepe tekst en de hoeveelheid scheldwoorden die erin voorkomen, typeren je geheel. Eerlijk, keep trying to be awesome, stand on your own and MYFOB.Wel eens van 'feedback' gehoord? Graag gedaan hoor. Ik geef je nog een beetje feedback: je komt niet echt forumwise over. Het is als een bierviltje op een biljartlaken, feitelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Charles_Gentle28 schreef op 20 september 2016 @ 08:22:

Amand, klinkt ronduit arrogant je mening - want daar blijft het bij - door te drukken en topic te vervuilen ermee. Mijn doel is niet om PB's te verzamelen, maar om zinnig antwoord proberen te bieden aan TO, waar mensen iets aan hebben. Al zeker niet geïnteresseerd in tienermeisjes of kerels.



Erg persoonlijke avatar van jou trouwens, van Google geplukt? Diepe tekst en de hoeveelheid scheldwoorden die erin voorkomen, typeren je geheel. Eerlijk, keep trying to be awesome, stand on your own and MYFOB.Jouw avatar zegt "me reet", inclusief precies dat tokkiaanse bezittelijk voornaamwoord. Welke zinnige tekst denk je te kunnen schrijven die niet teniet wordt gedaan door de krachtige boodschap van je avatar?
Alle reacties Link kopieren
Poeh hee, al die haantjes raken wel in de war van een lekker kontje zeg... Relax mannen, je hóeft niet naar het plaatje te kijken hè!
Alle reacties Link kopieren
quote:Phoebal schreef op 20 september 2016 @ 18:39:

Poeh hee, al die haantjes raken wel in de war van een lekker kontje zeg... Relax mannen, je hóeft niet naar het plaatje te kijken hè!Je adviseert mensen om te forummen met hun ogen dicht, serieus??
Alle reacties Link kopieren
quote:YouWish schreef op 20 september 2016 @ 10:30:

[...]









Ik ben wel blij dat hij nog even tussen neus en lippen door de exacte maten van z'n lul hier neerzet. Je wordt toch nieuwsgierig naar de voorkant he.

Ik geloof het pas als ik bewijs heb gezien



Wat betreft de relatie tussen lichaamslengte en pik.... is er niet volgens mij....

Mijn scharrel is net zo lang als mijn ex (beiden richting de 2m) maar ex heeft een middelmaatje en scharrel is gewoon groot! Desondanks had ik met ex altijd moeite en met scharrel geen enkel probleem. Ik denk dat het vooral (de chemie met) de man is die de sex goed of slecht maakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 20 september 2016 @ 18:40:

[...]





Je adviseert mensen om te forummen met hun ogen dicht, serieus??Nee, je kan gewoon de letters lezen wat men schrijft. Als ik mensen moet beoordelen op hun ava had ik jouw snorremans en stomme tekstjes op een plaatje ook allang overgeslagen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamchild schreef op 20 september 2016 @ 18:57:

[...]



Ik geloof het pas als ik bewijs heb gezien



Wat betreft de relatie tussen lichaamslengte en pik.... is er niet volgens mij....

Mijn scharrel is net zo lang als mijn ex (beiden richting de 2m) maar ex heeft een middelmaatje en scharrel is gewoon groot! Desondanks had ik met ex altijd moeite en met scharrel geen enkel probleem. Ik denk dat het vooral (de chemie met) de man is die de sex goed of slecht maakt.Dat denk ik ook! Ik heb ook wel formaatje slik wat groot en formaatje haalt net het gemiddelde in bed gehad en kan nou niet zeggen dat de eerste nou ónwijs veel lekkerder was. Het is de chemie en de vaardigheden, niet alleen size.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phoebal schreef op 20 september 2016 @ 19:16:

[...]





Nee, je kan gewoon de letters lezen wat men schrijft. Als ik mensen moet beoordelen op hun ava had ik jouw snorremans en stomme tekstjes op een plaatje ook allang overgeslagen...Je bent gewoon jaloers dat jouw vent niet zo'n prachtig bloeiende snor heeft.
quote:kerol schreef op 20 september 2016 @ 18:40:

[...]





Je adviseert mensen om te forummen met hun ogen dicht, serieus??Gooi je haarbandje af!
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 20 september 2016 @ 19:50:

[...]





Je bent gewoon jaloers dat jouw vent niet zo'n prachtig bloeiende snor heeft.





Dat zal het zijn!
TO heb je al "beet"?
quote:kerol schreef op 20 september 2016 @ 18:40:

[...]





Je adviseert mensen om te forummen met hun ogen dicht, serieus??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven