Morning after.... pil

21-09-2016 00:24 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heyhey,

Gisteravond was ik bij mijn vriend en we zaten lekker in de stemming. Droogneuken tot uiteindelijk vrijen, niks mis mee right? Ik gebruik alleen geen anticonceptiepil en we hadden ook geen condoom bij de hand.. maar toch hebben we seks gehad. Normaal gesproken maak ik me, zolang hij niet in me klaarkomt, daar geen zorgen om maar deze keer wel! Ik heb vanmorgen de morningafterpill gehaald en het meteen ingenomen. Ik werd er super moe door en heb ook de hele middag geslapen. Daarnaast had ik in de avond ook buikkrampen. Dit zijn natuurlijk allemaal bijwerkingen, maar doordat het de eerste keer is dat ik deze pil heb gebruikt baart het me zorgen.. heeft iemand wat tips hoe ik het de aankomende dagen het beste kan doen, of wat geruststellende woorden waardoor ik wat kalmer kan worden?



Alvast bedankt!
Komt goed.
Alle reacties Link kopieren
1 keer een map geslikt niet trots op. Was stapel op een jongen is al weer geleden vond m zo leuk en kreeg t niet door mn strot heen om te zeggen nee zonder condoom doen we niks.. Soa getest niks aan hand gelukkig.



Ben wel flink ziek geweest van die pil bah. Buikpijn misselijk beroerd emotioneel en was ontzettend boos op mezelf
Je hebt de MAP gelijk de volgende ochtend genomen. Komt goed en kan een keer gebeuren in the heat of the moment!
Alle reacties Link kopieren
quote:zwitsal_nijntje schreef op 21 september 2016 @ 00:36:

1 keer een map geslikt niet trots op. Was stapel op een jongen is al weer geleden vond m zo leuk en kreeg t niet door mn strot heen om te zeggen nee zonder condoom doen we niks.. Soa getest niks aan hand gelukkig.



Ben wel flink ziek geweest van die pil bah. Buikpijn misselijk beroerd emotioneel en was ontzettend boos op mezelfAh getsie.. hoelang hebben de klachten bij jou aangehouden?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophiever schreef op 21 september 2016 @ 00:35:

Komt goed.Dat altijd gelukkig
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss-Pippilotta schreef op 21 september 2016 @ 00:41:

Je hebt de MAP gelijk de volgende ochtend genomen. Komt goed en kan een keer gebeuren in the heat of the moment!Gotta flip the script, cause I can't resist
Alle reacties Link kopieren
quote:julika schreef op 21 september 2016 @ 00:42:

[...]





Ah getsie.. hoelang hebben de klachten bij jou aangehouden?Een week.. Was nog t meest boos op mezelf meneer bleek gewoon samen te wonen 400meter verder op.. De lul..
Alle reacties Link kopieren
Kan gebeuren. Bij mij waren de buikpijnklachten na een dagje wel weg, max twee dagen.



Wel slim om na te denken over betere anti-conceptie als pil of spiraal als je het condoom nog wel eens wil laten zitten!
Je hebt de MAP op tijd genomen dus no worries. Maar ik zou toch voor anticonceptie gaan. Ook condoom is niet geheel veilig (uit ervaring: bij mij is hij minstens 4x afgegleden. Gelukkig heb ik ook een spiraal). Dus doe jezelf een plezier en gebruik A-C. (Ik kan zelf de mirena aanbevelen. Nooit meer ongesteld. Whoeiiiii)
quote:zwitsal_nijntje schreef op 21 september 2016 @ 00:53:

[...]





Een week.. Was nog t meest boos op mezelf meneer bleek gewoon samen te wonen 400meter verder op.. De lul..Oh wauw Nijntje!!! Wat een Ongelooflijke droplul!!!! Echt niet tof voor je!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Tjuptjup schreef op 21 september 2016 @ 02:01:

[...]





Oh wauw Nijntje!!! Wat een Ongelooflijke droplul!!!! Echt niet tof voor je!! Kom hem gelukkig nooit tegen en dat terwijl bij hem voor de supermarkt zit. Maar ja echt een eikel.. Was echt boos op mezelf hoe ik me zo in t moment had kunnen laten meeslepen. Eens maar nooit weer.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf ook een keer een MAP moeten nemen, het gaf wel wat klachten maar was op zich goed te doen. Maar bij mij kreeg het toch nog een staartje, ondanks het feit dat ik die pil binnen 4 uur had ingenomen bleek hij niet te werken. Zwanger dus, ik heb uiteindelijk toch nog een overtijdsbehandeling ondergaan. Hou dus goed je menstruatie in de gaten TO.
Alle reacties Link kopieren
Zou je graag willen gerust stellen maar hoop niet dat het in je vruchtbare periode is gebeurd want dan heb je kans dat de map niet werkt. Was recent nog een topic over. Even rekenen wanneer je ongeveer ovuleert dus, dat neemt misschien je grootste ongerustheid weg
huh?
Alle reacties Link kopieren
Die ene keer dat ik de MAP heb genomen, gaf dat geen klachten. Of niet dusdanig dat ik me nog kan herinneren.
Alle reacties Link kopieren
quote:zwitsal_nijntje schreef op 21 september 2016 @ 00:53:

[...]





Een week.. Was nog t meest boos op mezelf meneer bleek gewoon samen te wonen 400meter verder op.. De lul..Zulke mannen mogen van mij gewoon meteen op de brandstapel....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven