Whatsapp vraag

21-09-2016 17:06 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iets vreemd met whatsapp en begrijp niet waar het aan kan liggen, misschien jullie wel.

Ik kan plotseling bij sommige contacten niet meer hun laatst gezien status zien, terwijl dit een uur geleden nog wel kon. Gisteren zag ik het ook al bij een contact maar toen was het na een tijdje weer terug. Weet iemand hoe dat kan? Is de telefoon van de ander dan leeg of uit of wat kan de reden zijn? Ik weet zeker dat ze mij niet geblokkeerd hebben
Alle reacties Link kopieren
Mensen kunnen dat uitzetten. Bij mij kan je het ook niet zien.
Alle reacties Link kopieren
Omdat er een optie is om 'laatst gezien' uit te zetten. En dus ook weer aan.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Heb jij misschien zelf je 'laatst gezien' status op 'niemand' gezet? Dan zie je het bij anderen namelijk ook niet.
Als je het zelf hebt uitgezet, zie je het bij anderen sowieso niet.



Als je het zelf aan hebt staan, dan is het afhankelijk van jouw contacten wat zij gedaan hebben.
Alle reacties Link kopieren
En zelfs als anderen het aan hebben staan is het niet betrouwbaar. Sommige telefoons vinden je 'online' als je het toestel aanhebt, anderen alleen als je in whatsapp zit. En zelfs dat laatste is geen garantie voor een update.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
Er was een korte storing rond die tijd. (Ik had het ook, en heb het nagezocht). Mijn berichten kwam niet aan ook.
Ik had er zojuist ook last van een tijdje... inmiddels weer opgelost.

Dacht zelf aan een tijdelijke storing.
quote:Geelheer schreef op 21 september 2016 @ 17:26:

Er was een korte storing rond die tijd. (Ik had het ook, en heb het nagezocht). Mijn berichten kwam niet aan ook.Dit dus. Ik was op zoek naar zoon die wel heel laat uit school was zonder bericht. Wilde hem een bericht sturen, en zag dat hij twee minuten eerder nog online was. Na mijn bericht verdween die melding. Nu is het weer terug.
Alle reacties Link kopieren
Ligt aan je waaifaai.
Alle reacties Link kopieren
Oh dat was het. Dank je wel! Nee, zelf heb ik het gewoon aan staan maar vond het vreemd zo plotseling.
quote:willem1959 schreef op 21 september 2016 @ 17:46:

Ligt aan je waaifaai.Niet dus. Ik kon het bij ene zoon niet bij andere wel.
Ik heb het ook gezien. Dacht dat (eerst) dat de ander dan even zonder internet zat.

Vanmiddag sprongen de vinkjes op blauw (van een aantal berichten) terwijl 'laatst gezien' nog een tijdlang op 'gisteren' bleef staan. Het verkeer zal dus wel een beetje haperen inderdaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven