Ervaringen gevraagd: bartafel als eetafel. Ja of nee?

20-09-2016 23:22 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit te denken om de eettafel te vervangen met een hoge eetafel van 92(of was het 96) cm. De eetafel staat nu in de keuken, dat is de enige plek waar die kan staan. Omdat de keuken zo hoog is vergeleken met de eettafel, heb ik het gevoel dat de keukenblad in mijn nek hijgt, dus iets hoger zitten zou wel fijn zijn. Ook zou het fijn zijn ivm extra werkruimte op dezelfde hoogte als het keukenblad te hebben. Het lijkt me ook gewoon mooier staan.



MAAR zit het wel makkelijk?



Heeft iemand van jullie een hoge eettafel/bartafel? Wat zijn de voor en nadelen? Waar moet ik bij een eventuele aanschaf op letten ( voetenstang, gesloten zijkanten etc???) Ik lees graag jullie ervaringen want het is best een grote aanschaf en ik wil niet spijt hebben na een week .
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Alle reacties Link kopieren
Hier een werkeiland in de keuken waar je aan één kant aan kunt zitten. Erg handig en gezellig om er bij te gaan zitten als iemand aan het koken is. We ontbijten daar altijd. Avondeten ook regelmatig, maar ik zou het niet als enige eetafel willen hebben. Als je met gasten lekker rustig wil eten vind ik onze gewone eettafel veel prettiger.
Alle reacties Link kopieren
Nee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven