Buurvrouw al een tijdje niet gezien, kan ik de politie belle

05-09-2016 09:32 466 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met de buurvrouw direct naast mij is geen contact, niemand in de flat heeft contact met haar.

Zie haar weinig maar vaak hoor ik haar wel dagelijks. Hoor haar deur van slot gaan en dat ze stofzuigt.



Onze katten zijn vriendjes. We hebben met onze deel van de flat een gezamenlijk dak terras, die afgedekt is met gaas. Mijn kat is er dagelijks te vinden, haar kat was hier ook veel. Heb hem daar al een week niet gezien.

Hoor de kat wel in het appartement. S'nacht roepen deed hij al vaak s'nacht, nu doet hij het ook veel overdag de laatste week.



De flat heeft EKV-blokverwarming. Als de verwarming aan is dan kunnen de onderburen dit aan de huizen van de verwarming voelen. De onderbuurvrouw geeft aan dat ze het zo raar vind dat de verwarming al een week aanstaat. (Algemeen bekend probleem in de flat is dat de verwarming soms spontaan aanslaat.) Maar dan draai je hem toch meteen weer dicht,je voelt dat hij aanstaat.



Heb al aangebeld en er word niet opengedaan. De gordijnen etc. hangen al een week hetzelfde. Naar binnen kijken kan niet omdat alles pot dicht zit.



Dat ze op vakantie is lijkt mij raar aangezien de kat er is en er niemand voor de kat komt.



Wat kan ik het beste doen? Politie bellen?
Je hebt alles voor haar gedaan wat je voor haar kon doen. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Boh triest, gecondoleerd...
Wat een trieste afloop, sterkte Iggy en hopelijk gaat het toch werken met de kat bij jullie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Antroposoofje schreef op 12 september 2016 @ 13:24:

Ik vind het toch wel mooi dat er een buurvrouw is geweest die opmerkte dat het stil was in huis. En dst er moeite is gedaan. Mocht ze zich eenzaam hebben gevoeld was er toch nog iemand die aan haar dacht in die paar ellendige dagen. To je verdient een schouderklopje. Al is het maar om de betrokkenheid naar de kat.Mooi gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Even een update,



De buurvrouw is gister begraven. Ben op condoleance geweest.



Moeder is met een paar familieleden vandaag even in het huis geweest om alvast wat waardevolle spullen uit te zoeken. (we wonen in een niet zo'n fijne buurt en vaak zijn ze er vrij rap bij als bekend is dat een woning leeg staat.) Best triest als je dat ziet.



Poes gaat morgen ochtend even naar een dierenarts voor controle. (De vader van mijn crush is dierenarts hij heeft aangeboden om wel naar poes te willen kijken, hij vond het zo'n mooi gebaar van mij om poes in huis te nemen. Volgens crush wil zijn vader gewoon zien welk gezicht er bij de naam hoort. )



Heb met dochter gepraat. Poes heeft nu een mandje, met de kinderen afgesproken dat als hij in het mandje ligt ze hem met rust moeten laten. Dan dus ook geen kusjes/knuffels/aaien. Gewoon met rust laten.



Van dochter moeten we nu steeds fluisteren en zachtjes doen als poes daar ligt, hij slaapt en moet met rust gelaten worden.
anoniem_306509 wijzigde dit bericht op 20-09-2016 16:56
Reden: Knoeperd van een spellingsfout.
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lief van je doxhter , ze moet gewoon even wennen en dat gaat zo te lezen goed.
Alle reacties Link kopieren
Goede oplossing en wat gaat je dochter er goed mee om! Zo leert ze de behoeftes van een ander te respecteren, ondanks haar eigen zin in knuffelen met poes. Lief!
Alle reacties Link kopieren
quote:IggyC schreef op 20 september 2016 @ 15:55:

Even een update,



De buurvrouw is gister begraven. Ben op condoleance geweest.



Moeder is met een paar familieleden vandaag even in het huis geweest om alvast wat waardevolle spullen uit te zoeken. (we wonen in een niet zo'n fijne buurt en vaak zijn ze er vrij rap bij als bekend is dat een woning leeg staat.) Best triest als je dat ziet.



Poes gaat morgen ochtend even naar een dierenarts voor controle. (De vader van mijn crush is dierenarts hij heeft aangeboden om wel naar poes te willen kijken, hij vond het zo'n mooi gebaar van mij om poes in huis te nemen. Volgens crush wil zijn vader gewoon zien welk gezicht er bij de naam hoort. )



Heb met dochter gepraat. Poes heeft nu een mandje, met de kinderen afgesproken dat als hij in het mandje ligt ze hem met rust moeten laten. Dan dus ook geen kusjes/knuffels/aaien. Gewoon met rust laten.



Van dochter moeten we nu steeds verluisteren en zachtjes doen als poes daar ligt, hij slaapt en moet met rust gelaten worden.Lief van je!
Alle reacties Link kopieren
To, het is trouwens fluisteren, niet verluisteren

Maffe autocorrect denk ik
Alle reacties Link kopieren
quote:Felix_Urbexicus schreef op 20 september 2016 @ 16:49:

To, het is trouwens fluisteren, niet verluisteren

Maffe autocorrect denk ik





En daarom lieve mensen moet je altijd je VMBO afmaken.



Zullen we het maar op die rare autocorrectie houden?
Fijn dat je nog even een update geeft.



Ik vind dat je vanaf het eerste moment hartstikke goed hebt gehandeld. Mag je best trots op zijn.
quote:IggyC schreef op 20 september 2016 @ 16:55:

[...]







En daarom lieve mensen moet je altijd je VMBO afmaken.



Zullen we het maar op die rare autocorrectie houden?



*LOL!* Mal mens!



Maar wat heb je dit op een mooie manier afgehandeld, inclusief condoleance. Moet voor de nabestaanden denk ik ook wel een troost zijn geweest.

Je bent volgens mij ook een lief mens.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig voor poes nog een happy end.
Alle reacties Link kopieren
Poes vond de dierenarts anders niet zo'n happy end.



Maakte mij best wel zorgen omdat hij soms een piepend geluid maakt tijdens de ademhaling, zelfde geluid dat mensen met COPD ook wel eens maken.



Bleek gewoon door zijn neus te komen, pers kwaaltje zei de dierenarts, omdat ze gefokt worden met zo'n plat mogelijke snuit zijn er veel Perzen met ademhalings problemen. Dit heeft poes dus ook, snel buiten adem en je hoort hem vaak ademhalen.

En snurken dat hij kan! Ongelofelijk, mijn Duitse herder is er niets bij.



Maar poes is dus helemaal gezond!
Alle reacties Link kopieren
Toch nog een klein beetje goed nieuws in al die ellende.



Heel tof hoe je het allemaal hebt gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Respect, IggyC!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven