witte mand voor alle kinderschoenen hal?

21-09-2016 10:08 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Alle laarsjes, kinderschoentjes liggen nu rommelig in ons kleine halletje. we hebben geen plek voor een opbergkastje en nu zag ik laatst bij mensen dat ze een mand in de hal hadden staan waar alle schoentjes in gingen.. ideaal lijkt me.

Nu ging ik op zoek naar een witte handed-by open mand, maar a) niet gevonden en b) zie ik dat die handed by (andere modellen) hartstikke duur zijn.

wij zijn niet van de riviera maison, landelijke stijl maar eerder een beetje strak scandinavisch dus vandaar die stijl (want manden genoeg in de landelijke stijl..). wie weet een leuk alternatief? liefst wit zodat het niet al te zeer opvalt.. je hebt ook veel van die hippe stoffen zakken maar die lijken me niet stevig genoeg..

wie o wie heeft een goede tip die ook nog eens enigszins betaalbaar is. en als het toch handed by moet worden.. dan is dat maar zo
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een mand, met deksel, in onze kleine hal staan voor de kinderschoenen. Overal gezocht naar een leuke maar niks kunnen vinden. Te duur, of lelijk etc. Toevallig bij de kringloop de perfecte grote mand met deksel gescoord voor 2 euro.



Later vond ik nog een super leuke bij H&M van de Home lijn. Die heb ik ook meteen maar besteld want er slingert hier genoeg zooi in huis die een mand verdiend.



Dus mijn tips: de kringloop en H&M.
Alle reacties Link kopieren
Dit doet wel scandinavisch aan

https://www.vidaxl.nl/p/2 ... 0-x-37-x-110-cm-zwart-wit
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
quote:Aapie87 schreef op 21 september 2016 @ 10:39:

In een klein halletje zijn losse manden toch helemaal niet handig? Ik heb een héle smalle gang (breedte van de voordeur). Ik heb onder de kapstok (waar je toch al wat breedte verliest door de jassen) deze kastje van ikea opgehangen.

Schoenenkastje



Ieder een eigen kastje, de handschoenen en sjaals gaan er ook in. Ze kunnen naast elkaar en/of boven elkaar opgehangen worden. Bij mij hangen ze zo'n 20 cm boven de vloer, dus eronder ligt vaak ook nog wat (paraplu's bijvoorbeeld). Niet supermooi, maar wel praktisch. Het is tenslotte de gang maar



Ik heb geen hal maar bij ons kom je direct de woonkamer in vanuit buiten. Nee, echt niet handig! Ik heb een ingebouwde bank staan waar de schoenen inkunnen, maar die klep is zo zwaar dat ik dit niet aandurf, ik ben zo bang dat die kleine vingertjes ertussen komen! Verder zijn het ramen, een deur en de trap dus geen muren. Ik heb inderdaad een leuke mand neergezet voor de schoenen en alleen de schoenen die vaak aangaan, mogen erin en dat gaat heel goed.

Witte mand weet ik niet zeker, maar je kunt er altijd onderin iets van plastic/handdoek inleggen lijkt me en regelmatig schoonmaken.
Alle reacties Link kopieren
Thanks!!

Ik ga kijken bij h&m home
Ben ik nou de enige tuttebel die dat echt zonde van de schoenen vind?
Alle reacties Link kopieren
En zoiets? Die geometrische vormen doen me enorm denken aan Scandinavië, plus dat ik ook nog overweeg zo'n tafeltje/opbergmand te nemen



http://m.xenos.nl/m20/opb ... -deksel-malmo-45x39x41-cm
this too shall pass..
Alle reacties Link kopieren
waar laten jullie je schoenen, als dit alleen voor de schoenen van je kind is? En hoe zie je dat over een paar jaar, als ze ook maat 39 heeft en niet alleen slippers maar ook meerdere paren gympies, bergschoenen, enzovoort? daarnaast heb je straks weer sjaals, wanten, mutsen, diverse tassen, ...



wij hebben ook geen plaats voor schoenen in de gang, en hebben daarom in de keuken (vlak naast de gang) een Ikea Kallax kast geplaatst. Ik denk dat Nansie die ook bedoeld. In de open vakken van de kast hebben we rieten manden geplaatst, iedereen heeft 2 manden voor alle schoenen. daarboven een rijtje met manden met de sjaals, tassen enzovoort. Het ziet er best oke uit, neemt niet veel ruimte in maar er kan wel veel in en je ziet de schoenen/sjaals enzo helemaal niet meer.
The past may be in tatters
But today is all that matters
quote:oxygen- schreef op 23 september 2016 @ 13:17:

En zoiets? Die geometrische vormen doen me enorm denken aan Scandinavië, plus dat ik ook nog overweeg zo'n tafeltje/opbergmand te nemen



http://m.xenos.nl/m20/opb ... -deksel-malmo-45x39x41-cmWat een bijzondere ´mand´. Volledig open maar wel een dichte deksel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven