Viva zoekt alle pijlers

VIVA Mama zoekt: katers met kids

22-09-2016 16:28 57 berichten
Hoi forummers,



Voor een artikel in VIVA Mama zijn we op zoek naar anekdotes van moeders over de ergste katers ever, plus de beste anti-katertips. Deel jouw verhaal hieronder en wie weet lees je het binnenkort terug in ons blad.



Dankjewel alvast!
quote:nina1966 schreef op 22 september 2016 @ 20:40:

Sinds ik moeder ben geen kater gehad eigenlijk. Heus wel eens een keertje tipsy maar zo bezopen dat je de volgende dag een houten kop hebt.. eh nee.

Dat doe je toch niet met kinderen er bij?



Ja , tja.. Komt wel eens voor sorry. Daarna neem je je wel voor om het nooit meer te doen en vaak helpt dat wel een hafjaartje.

Vroeger moest je daar tot half vier voor binge drinken voordat er kinderen waren maar tegenwoordig kan dat al na een flesje wijn zijn helaas.
quote:alinea schreef op 22 september 2016 @ 20:43:

[...]





Ja , tja.. Komt wel eens voor sorry. Daarna neem je je wel voor om het nooit meer te doen en vaak helpt dat wel een hafjaartje.

Vroeger moest je daar tot half vier voor binge drinken voordat er kinderen waren maar tegenwoordig kan dat al na een flesje wijn zijn helaas.Als ik al eens drink, dan drink ik om en om: eerst een glas fris, dan alcohol. En zo verder (nou ja, niet zo ver dus, want ik drink haast nooit meer ). Een volle maag en twee glazen water drinken voor het slapengaan doet ook veel. Die truc heb ik al lang niet meer toe hoeven passen, maar voordat ik kinderen kreeg was dit mijn trucje om een kater te voorkomen.
quote:nina1966 schreef op 22 september 2016 @ 20:40:

Sinds ik moeder ben geen kater gehad eigenlijk. Heus wel eens een keertje tipsy maar zo bezopen dat je de volgende dag een houten kop hebt.. eh nee.

Dat doe je toch niet met kinderen er bij?Als je een partner hebt die voor jullie kind kan zorgen, lijkt me twee keer per jaar een beetje uit de band springen echt geen probleem hoor.
quote:Fleet schreef op 22 september 2016 @ 20:47:

[...]



Als ik al eens drink, dan drink ik om en om: eerst een glas fris, dan alcohol. En zo verder (nou ja, niet zo ver dus, want ik drink haast nooit meer ). Een volle maag en twee glazen water drinken voor het slapengaan doet ook veel. Die truc heb ik al lang niet meer toe hoeven passen, maar voordat ik kinderen kreeg was dit mijn trucje om een kater te voorkomen.



Ja vaak lukt dit ook goed hoor maar je hebt van die avonden dat het net ff niet lukt en dat kinderen al slapen en je nog gezelig met een vriendin blijft pimpelen en als je dan naar bed gaat denk je pas onee ik ben teut.

De volgende ochtend wordt je wakker met een houten kop en dan weet je, dit wordt een lange dag, soms met verjaardagen de volgende dag of met een kegel bij sport maar ja zo'n ramp is het ook niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:DG2015 schreef op 22 september 2016 @ 20:11:

[...]



Maar heb je daar ook leuke anekdotes over?Uiteraard, maar die deel ik niet hier natuurlijk. Ben d'r gek.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik drink zelf niet want ik lust het niet maar als je een leuk avondje met een vriendin hebt en je hebt net iets teveel gedronken waardoor je de dag erna wat minder fit bent maar je man is gewoon fit de dag erna en heeft niet gedronken, zie ik het probleem niet.

Mits het af en toe is natuurlijk.
.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je daar een artikel over schrijven? Ik vind het erg onvolwassen dat je je zo enorm laat gaan met alcohol wanneer je verantwoordelijk bent voor je kinderen.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven