Zwarte puntjes op behang en plafond

22-09-2016 22:34 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,



Ik heb al een hele lange tijd zwarte kleine puntjes op m'n behang en zag vanochtend ook op m'n plafond. (Gaat echt om speldeknop puntjes). Nu heb ik ongeveer tot een halfjaar geleden konijnen in die hoek gehad en heb het sindsdien. Weet niet of dit er iets mee te maken heeft, maar nu mijn vraag iemand die dit herkend / idee wat dit kan zijn? En hoe kom ik er vanaf. Op internet hebben ze het over schimmels, maar die plekken worden groter. Bij mij blijven het kleine, bijna onopvallende plekjes.



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
vliegenpoep?
Alle reacties Link kopieren
Poepjes misschien van vliegen
Alle reacties Link kopieren
Schimmel?

Wandluis?

Spinnenpoep?
.
Dacht ook meteen aan schimmel.
Vliegenpoep
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste ingeving is ook vliegenpoep. En boven een konijnenhoek zou goed kunnen.

Spinnenpoep is donkergrijs en wespenpoep is geel.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Vliegen- of spinnenpoep
Alle reacties Link kopieren
Vliegen poep
schimmel begint ook vaak zo. begint met kleine stipjes, dat kan zich uitbreiden qua geboed met stippen of qua dichtheid van stipjes bij elkaar. Goed schoonmaken met verdund chloor en goed ventileren.



http://www.lekrecherche.n ... /schrimmel-op-de-muur.jpg
vliegenpoep
dit is vliegenpoep



Alle reacties Link kopieren
Het zou inderdaad vliegen of spinnen pop kunnen zijn. Maar hoe krijg ik dit van mijn behang en plafond zonder het te beschadigen? Moet namelijk best hard schobben om er iets van af te krijgen, dus misschien nog andere schoonmaaktips?
Alle reacties Link kopieren
https://omaweetraad.nl/vlekken/vliegenpoep
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven