Goede app encyclopedie kind

23-09-2016 18:33 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Voor mijn dochter(4) ben ik op zoek naar een goede encyclopedie app. Bij voorkeur eentje met gesproken tekst.

Tot nu toe nog niks gevonden. Iemand hier een idee?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat er een goede encyclopedie app is in het Nederlands. Heb je de schooltv app al bekeken? Al is ze daar misschien nog wat jong voor.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt, ga ik bekijken. Ze kan lezen, maar nog niet heel snel. Dan duurt stukken tekst lezen vaak te lang.
Alle reacties Link kopieren
die heeft ze toch al, genaamd; papa, mama, opa, oma, etc
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Doe eens gek en koop een boek.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Ik zou eerder kijken naar die dunne informatieboekjes in de bieb ipv een 4-jarige te overvoeren met de wereld aan informatie.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk krijgt ze veel informatie via ons, school, mensen om ons heen, maar ons kind is gek op kennis vergaren. Jeugdencyclopedie heeft ze al, leest ze graag in. Boeken ook aanwezig, bibliotheek elke week etc. Ik zoek echt een app zodat ze bijv in de auto daar af en toe mee bezig kan zijn.
Moet die app dan werken zonder internet? Want dat gaat hem niet worden vrees ik, dan moet er zoveel data op het apparaat gezet worden. Lijkt me ondoenlijk.
Google
quote:Bugs_Bunny schreef op 23 september 2016 @ 21:35:

GoogleJa, topidee om een kind van 4 op Google los te laten. Dan zou ik er toch wel naast gaan zitten. Lang niet alles is geschikt voor hele jonge kinderen.
quote:Anouscha schreef op 23 september 2016 @ 21:36:

[...]





Ja, topidee om een kind van 4 op Google los te laten. Dan zou ik er toch wel naast gaan zitten. Lang niet alles is geschikt voor hele jonge kinderen.Een kind van 4 met de Winkler Prins is inderdaad een veel beter idee. Enig idee waarom encyclopedieën niet meer verkocht worden? Juist. Google.
quote:Bugs_Bunny schreef op 23 september 2016 @ 21:42:

[...]



Een kind van 4 met de Winkler Prins is inderdaad een veel beter idee. Enig idee waarom encyclopedieën niet meer verkocht worden? Juist. Google.Dat schreef ik al hierboven: ik vind het raar om een kind van 4 zo te overvoeren met informatie die niet leeftijdsadequaat is.
quote:Anouscha schreef op 23 september 2016 @ 21:46:

[...]





Dat schreef ik al hierboven: ik vind het raar om een kind van 4 zo te overvoeren met informatie die niet leeftijdsadequaat is.TO kennelijk niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik overvoer mijn kind niet met informatie. Mijn kind vraagt om informatie en die krijgt ze tot op zekere hoogte. Ze is 4, heeft afstemming interesses dan een gemiddelde vierjarige (geeft school ook aan). Vandaar mijn vraag mbt een encyclopedie app. Ik ga eens bekijken of die van schooltv voor haar geschikt is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven