Wie wil zijn meest afgrijselijke date ervaring kwijt?

16-08-2006 14:48 1523 berichten
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk komt dit niet uit het niets! Ik heb een date achter de rug!



Na lange tijd en rottige relatie ben ik weer aan het daten geslagen. Niet dat ik me op datingsites begeef (ben toch een beetje van de ouderwetse klik in real life)



Nu heb ik iemand ontmoet, mijn leeftijd en ziet er niet slecht uit. Heel spontane man en onze eerste gesprekken verliepen erg leuk en gezellig. Onze dates zijn beperkt gebleven tot uit etentjes, een dagje terassen en een paar keer dvdtje/eten bij hem thuis. Hij is nog niet bij mij thuis geweest, ten eerste omdat ik rustig aan wil doen en het prettig vind om te zeggen "ik ga maar eens op huis aan" en ik dus bepaal wanneer er een einde aan de date komt, en ten tweede omdat ik ergens vraagtekens bij zijn persoonlijkheid zet...



De eerste keer dat ik bij hem thuis kwam, was zijn moeder er. Hij woont niet meer thuis. Zij was daar in haar kloffie aan het poetsen en iets zei me dat dat vast niet de eerste keer was. Vast niets verkeerd mee, maar ik hou meer van onafhankelijke mannen die zelf hun zaakjes regelen. Hij werkt voornamelijk thuis en heeft overdag niet al te veel om handen (verneem ik aan zijn frequente online msn gedrag en bezoekjes aan de sportschool waar ie me over verteld).



Waar ik ook mijn vraagtekens bij zette, zijn moeder vertelde hem dat ze hem morgen ochtend kwam halen want ze moesten nog boodschappen doen en ze zou dan gelijk zijn was brengen. Hij heeft zelf een auto en ook een wasmachine (heb ik nagevraagd).



Hij is nogal materialistisch, en alhoewel ik zelf ook wel van leuke spullen hou vind ik het wat te ver gaan om daar een specifiek merk of bedrag aan te verbinden. Alles wat hij heeft is merk en duur, wat hij ook graag benadrukt. Dat vind ik een afknapper... En hij zit vol met grote verhalen. En ik zou het helemaal niet zo'n probleem vinden als ie door zo draven over wat voor'n voetbal tallent hij is, maar dit gaat vooral over geld en invloedrijke mensen, dat soort dingen. Hoe hij een vip behandeling daar en daar krijgt omdat hij vriendjes met die en die is en hoe goed ze hem dan wel niet behandelen (BORING)



Tijdens onze laatste DVD'tje bij hem thuis heeft zijn moeder hem wel 6 keer gebeld!:o waarbij ie constant eindigd met woorden als "dankjewel mamma" en "ik vind je lief" en "ik hou ook van jou" Ze gaan samen (alleen met zn 2tje) op vakantie en zijn moeder moest hem dus  bellen omdat ze vragen heeft (zijn verklaring toen ik opmerkte dat zijn moeder wel erg vaak belde). Er zaten ook allemaal van die Hallmark kaartjes aan de deur geplakt, weet je wel van die kaartjes als "je bent de allerliefste" en "ik hou zoveel van jou" dat soort dingen.  Dus ik denk vraag eens of ie nog niet helemaal los van zn ex is (beetje met humor) begint ie te lachen en zegt ie, nee joh, die zijn van mn moeder. ik denk dat ik het toch gezonder vond als ze nog van zn ex waren) De hele deur zat onder!



Opeens vindt ik het helemaal niet raar dat ie nog vrijgezel is... Deze kerel komt niet door de sollicitatieprocedure heen. Niet geschikt! Niet dat ik helemaal geweldig ben hoor! Heb ook zo mijn mankementen, maar jeetje!!!



Wie heeft er ook van die ervaringen? Dat die man die heel erg leuk leek, toch niet zo heel erg leuk was?
Sjoes ook geveld door een buikgriep? Ik ook. Beterschap! En inderdaad laat date twee maar komen.
quote:nlies schreef op 14 juli 2016 @ 18:09:

Nou Eva, volgens mij ben jij de enige date voor wie hij een keer betaald heeftHaha wie weet. Maar vind dat achteraf wel lachen dat ik er op gehamerd heb te splitten.
quote:roos_puck schreef op 16 februari 2014 @ 22:16:

Haha wat een verhalen! Heb zelf ook nog een 'bijzondere' date ervaring van een paar jaar geleden. Al was dit niet de eerste date. Een paar dates gehad, had al wel in de gaten dat ik hier niet mee wilde trouwen maar de seks was lekker en was nog niks beters tegengekomen dus ach



Na een leuke nacht ging ik 'smorgens naar mijn werk. Date was vrij en aangezien we niet veel geslapen hadden bleef hij nog even liggen in mijn appartement. Hij zou wanneer hij was uitgeslapen de deur achter zich dichttrekken... Dacht ik!



Kom ik thuis uit mijn werk...had hij een reservesleutel opgeduikeld om zichzelf weer naar binnen te kunnen laten en was bij de bouwmarkt een nieuwe douchekop gaan kopen want de huidige lekte had hij bij het douchen geconstateerd. Hij had gelijk ook even boodschappen gedaan en het eten stond dan ook op tafel...'Verrassing!' Bij het opruimen van de boodschappen was het hem opgevallen dat mijn koelkast niet al te schoon was, wist ik wel hoe schimmels zich daar konden gaan nestelen? 'Gelukkig' had hij zich daar ook gelijk over ontfermt.



Ik sta niet vaak met m'n bek vol tanden maar toen toch echt wel even. Ik ging bijna opzoek naar de verborgen camera, kon me haast niet voorstellen dat dit serieus gebeurde. Helaas wel.



Maar heel erg snel duidelijk gemaakt dat ik hier echt not amused over was en vriendelijk doch dringend verzocht te vertrekken om niet meer terug te komen.Een man die kookt en schoonmaakt... en die laat je lopen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Eva- schreef op 14 juli 2016 @ 18:09:

Sjoes ook geveld door een buikgriep? Ik ook. Beterschap! En inderdaad laat date twee maar komen.



Ja, ellendig he! Jij ook beterschap!



Ok, date nr 2 was ik iets ouder, en was eigenlijk meer een soort afleiding toen het even uit was met mijn vriend. Het was een jongen die ik al jaren op msn had, ooit op een verenigingsweekend vaag had leren kennen en waar het contact ineens intenser mee werd, overigens volledig door mezelf, want: liefdesverdriet en ik zocht afleiding.



We besloten af te spreken; we gingen eerst poolen en daarna zouden we ergens wat gaan drinken. Ik met de trein naar zijn (heel gezellige) dorp, 10min reistijd.

Bij aankomst (betreffende jongen al 5 jaar niet meer IRL gezien, alleen via webcam), schrok ik een beetje. An sich zag hij er knap uit, maar hij had een akelig shirt aan (iets "Death-Metal"-achtigs), een dikke zilveren ketting en... hoge legerkisten onder een driekwartbroek. Idee een 4, uitvoering een 2, zeg maar.

Maar goed, hij was hartelijk en spontaan, ik wist van z'n muzieksmaak en ik liet me niet beinvloeden door zijn kledij. Op weg naar en in het poolcentrum maakte hij geregeld opmerkingen, "hij zou me wel beschermen als iemand aan me kwam", "ze zouden vast denken dat ik zijn vriendin was" etc. Liep ook erg breed... beetje stoerdoenerij? Benoemde steeds dat we "mogelijk vrienden zouden tegenkomen".

Ik had me verheugd op een avondje stappen en had mijn leukste stapoutfit met pumps aangedaan, wat alles behalve lekker liep en daarnaast was het contrast tussen ons enorm. In het poolcentrum viel ik helemaal uit de toon, allemaal joggingbroeken en oude mannen. Date bleek naarmate het spel vorderde wel érg fanatiek. Hij ergerde zich aan mensen aan de speeltafels om ons heen, want die stonden hem in de weg. Ik bakte er niks van en hij stoorde zich dat ik "de regels" niet wist. Uiteindelijk hielden we even "pauze, waarin zijn stoere praat over "het stappen" weer vorm kreeg en daar verheugde ik me op, i.p.v. dit stomme spel. Hij stond erop het potje af te maken. Hij stootte toen een bal, die niet rolde zoals hij wilde, flipte toen bijna door waardoor hij keihard met zijn poolstok tegen de metalen laaghangende lamp boven de tafel stootte... een keiharde "KLANGGGGGG" galmde door de zaal. Iedereen keek, hij werd knalrood en geirriteerd. Oke, we gaan. Ik was al lang blij; nu gaan we dansen en lol maken!



Hij zou me wel "wegwijs maken", z'n maten "zouden me wel zien zitten" etc. Kriebels in mijn buik! Hij neemt me mee een cafe in. Een donker hol vol rockfans met net zulke t-shirts, met baarden, piercings, wijde broeken... En rare vrouwen met roodgeverfd haar. Iedereen was veel ouder dan wij! Date parkeert mij en zichzelf aan de bar, had blijkbaar de barman ingelicht over mijn komst want die wist al wie ik was. De rest van de avond heb ik daar blaren op mijn oren zitten luisteren naar die k*tmuziek en ben ik aangestaard door alle metalliefhebbers uit het dorp. Incl de vrouwen, die keken nog het "smerigst" naar me. Ik moest heel erg plassen maar durfde niet van die (pijnlijk houten) kruk. Toen ik dat wel deed omdat mijn blaas op knappen stond leek het alsof Beyonce herself wegliep! Iedereen aan die bar staarde me aan/na. Zo ongemakkelijk heb ik me zelden gevoeld. En Date zat maar te shinen, dat-ie zo'n "mokkel" had binnengehaald. Iedereen zat maar wat aan die toog, hem schouderklopjes te geven. Toen ik terugkwam van de wc sloeg iemand op mijn billen. Toen ik me omdraaide zaten er een paar mannen en vrouwen te lachen. Ben toen linea recta naar mijn plek gelopen, heb een tientje op de bar gegooid (wat nog veel te veel was want mijn pocherige date was niet erg scheutig met drankjes) en ben vertrokken. Date kwam achter me aan op z'n lompe kisten, "wat hij fout had gedaan". Gezegd dat dit niet de avond was die ik me had voorgesteld. Hij zei dat dit zijn vrienden waren en ik die maar moest accepteren. Ik heb gezegd dat hij knettergek was en dat hij dan maar lekker met die vrienden moest gaan flikflooien, ze leken wel uitgedroogd.

Dat laatste kwam er niet uit zoals ik wilde op dat moment Die vieze mensen leken allemaal uit op seks, het hele sfeertje was vies en grimmig, bah! Heb nooit begrepen wat hij daar als jonge vent bij moest.

Ik ben toen met de taxi (kostte me nog een hele cent!) naar huis gegaan en nam me toen voor om nooooit meer te daten met jongens die ik amper ken
Alle reacties Link kopieren
quote:Sjoes schreef op 14 juli 2016 @ 19:29:

[...]





Ja, ellendig he! Jij ook beterschap!



Ok, date nr 2 was ik iets ouder, en was eigenlijk meer een soort afleiding toen het even uit was met mijn vriend. Het was een jongen die ik al jaren op msn had, ooit op een verenigingsweekend vaag had leren kennen en waar het contact ineens intenser mee werd, overigens volledig door mezelf, want: liefdesverdriet en ik zocht afleiding.



We besloten af te spreken; we gingen eerst poolen en daarna zouden we ergens wat gaan drinken. Ik met de trein naar zijn (heel gezellige) dorp, 10min reistijd.

Bij aankomst (betreffende jongen al 5 jaar niet meer IRL gezien, alleen via webcam), schrok ik een beetje. An sich zag hij er knap uit, maar hij had een akelig shirt aan (iets "Death-Metal"-achtigs), een dikke zilveren ketting en... hoge legerkisten onder een driekwartbroek. Idee een 4, uitvoering een 2, zeg maar.

Maar goed, hij was hartelijk en spontaan, ik wist van z'n muzieksmaak en ik liet me niet beinvloeden door zijn kledij. Op weg naar en in het poolcentrum maakte hij geregeld opmerkingen, "hij zou me wel beschermen als iemand aan me kwam", "ze zouden vast denken dat ik zijn vriendin was" etc. Liep ook erg breed... beetje stoerdoenerij? Benoemde steeds dat we "mogelijk vrienden zouden tegenkomen".

Ik had me verheugd op een avondje stappen en had mijn leukste stapoutfit met pumps aangedaan, wat alles behalve lekker liep en daarnaast was het contrast tussen ons enorm. In het poolcentrum viel ik helemaal uit de toon, allemaal joggingbroeken en oude mannen. Date bleek naarmate het spel vorderde wel érg fanatiek. Hij ergerde zich aan mensen aan de speeltafels om ons heen, want die stonden hem in de weg. Ik bakte er niks van en hij stoorde zich dat ik "de regels" niet wist. Uiteindelijk hielden we even "pauze, waarin zijn stoere praat over "het stappen" weer vorm kreeg en daar verheugde ik me op, i.p.v. dit stomme spel. Hij stond erop het potje af te maken. Hij stootte toen een bal, die niet rolde zoals hij wilde, flipte toen bijna door waardoor hij keihard met zijn poolstok tegen de metalen laaghangende lamp boven de tafel stootte... een keiharde "KLANGGGGGG" galmde door de zaal. Iedereen keek, hij werd knalrood en geirriteerd. Oke, we gaan. Ik was al lang blij; nu gaan we dansen en lol maken!



Hij zou me wel "wegwijs maken", z'n maten "zouden me wel zien zitten" etc. Kriebels in mijn buik! Hij neemt me mee een cafe in. Een donker hol vol rockfans met net zulke t-shirts, met baarden, piercings, wijde broeken... En rare vrouwen met roodgeverfd haar. Iedereen was veel ouder dan wij! Date parkeert mij en zichzelf aan de bar, had blijkbaar de barman ingelicht over mijn komst want die wist al wie ik was. De rest van de avond heb ik daar blaren op mijn oren zitten luisteren naar die k*tmuziek en ben ik aangestaard door alle metalliefhebbers uit het dorp. Incl de vrouwen, die keken nog het "smerigst" naar me. Ik moest heel erg plassen maar durfde niet van die (pijnlijk houten) kruk. Toen ik dat wel deed omdat mijn blaas op knappen stond leek het alsof Beyonce herself wegliep! Iedereen aan die bar staarde me aan/na. Zo ongemakkelijk heb ik me zelden gevoeld. En Date zat maar te shinen, dat-ie zo'n "mokkel" had binnengehaald. Iedereen zat maar wat aan die toog, hem schouderklopjes te geven. Toen ik terugkwam van de wc sloeg iemand op mijn billen. Toen ik me omdraaide zaten er een paar mannen en vrouwen te lachen. Ben toen linea recta naar mijn plek gelopen, heb een tientje op de bar gegooid (wat nog veel te veel was want mijn pocherige date was niet erg scheutig met drankjes) en ben vertrokken. Date kwam achter me aan op z'n lompe kisten, "wat hij fout had gedaan". Gezegd dat dit niet de avond was die ik me had voorgesteld. Hij zei dat dit zijn vrienden waren en ik die maar moest accepteren. Ik heb gezegd dat hij knettergek was en dat hij dan maar lekker met die vrienden moest gaan flikflooien, ze leken wel uitgedroogd.

Dat laatste kwam er niet uit zoals ik wilde op dat moment Die vieze mensen leken allemaal uit op seks, het hele sfeertje was vies en grimmig, bah! Heb nooit begrepen wat hij daar als jonge vent bij moest.

Ik ben toen met de taxi (kostte me nog een hele cent!) naar huis gegaan en nam me toen voor om nooooit meer te daten met jongens die ik amper ken

Dit zou mijn ideale date zijn. Gelukkig zijn er verschillende mensen okee, ik heb geen eng rood haar. En loop ook niet in goffik jurken rond (wat die dames waarschijnlijk ook deden? Correct me if I'm wrong)



In een vergelijkbare kroeg heb ik eens een leuke kerel leren kennen. Ontzettend gepassioneerd over sommige zaken (Guns 'n Roses), metalfan, sociaal dier. Ik heb nogal moeite met sommige sociale situaties, zoals nieuwe mensen leren kennen. Geeft niks, ease me into it en het komt wel goed.

Date 3; pats boem zet Temperance maar in een busje tussen wildvreemden in een ritje van zo'n 2+ uur voor een coverbandwedstrijd. Hij reed in het andere busje. Ieshk. Date ruim 80% van de tijd niet gezien, was vooral met zijn vrienden bezig.

Maar had ik al gezegd dat hij echt heel lief en leuk was? Dus ik gaf nog niet op.

Date 5 ongeveer. Ik bleef slapen. Gezellige nacht gehad, lekker kunnen kletsen bij het wakker worden. De soort praat waardoor je elkaar beter leert kennen, de iets meer persoonlijke gesprekken. En vanuit het niets zegt hij iets in de trant van 'ik hoop dat je wel vruchtbaar bent want ik wil hier binnen 3 jaar toch wel een klein *Muldertje* (fictieve achternaam) hebben rondlopen'.

Gadsamme man, ik ben opgestaan, heb mijn spullen gepakt en weg was ik. Dat ging me even iets te vanzelfsprekend.
I don't know what that means.
Alle reacties Link kopieren
quote:TemperanceB schreef op 14 juli 2016 @ 20:07:

[...]



Dit zou mijn ideale date zijn. Gelukkig zijn er verschillende mensen okee, ik heb geen eng rood haar. En loop ook niet in goffik jurken rond (wat die dames waarschijnlijk ook deden? Correct me if I'm wrong).



O, het ging me eigenlijk helemaal niet om kledij of de muzieksmaak! Dat was meer ter illustratie ;) Maar die mensen leken echt op seks belust, bah! Ook de hele tijd zo "over me praten", ken je dat? Zo van "Nou jongen, waar heb je die opgeduikeld?" en "Ja, dat zal je meisje wel niet zo leuk vinden he?"

Brrr... en...als ik nu óók van de muziek hield, was het natuurlijk een mindere slechte keus geweest vond ik. Maar voor mij was het echt een helse ervaring (letterlijk ????)



Oei... zo'n vruchtbaarheidsfreak zou mijn versnelling ook meteen in standje wegwezen zetten! :O
Alle reacties Link kopieren
quote:Sjoes schreef op 14 juli 2016 @ 20:53:

[...]





O, het ging me eigenlijk helemaal niet om kledij of de muzieksmaak! Dat was meer ter illustratie ;) Maar die mensen leken echt op seks belust, bah! Ook de hele tijd zo "over me praten", ken je dat? Zo van "Nou jongen, waar heb je die opgeduikeld?" en "Ja, dat zal je meisje wel niet zo leuk vinden he?"

Brrr... en...als ik nu óók van de muziek hield, was het natuurlijk een mindere slechte keus geweest vond ik. Maar voor mij was het echt een helse ervaring (letterlijk ????)



Oei... zo'n vruchtbaarheidsfreak zou mijn versnelling ook meteen in standje wegwezen zetten! :O



I don't know what that means.
Alle reacties Link kopieren
Leuke verhalen heb je, Sjoes
quote:Sjoes schreef op 14 juli 2016 @ 20:53:

[...]





O, het ging me eigenlijk helemaal niet om kledij of de muzieksmaak! Dat was meer ter illustratie ;) Maar die mensen leken echt op seks belust, bah! Ook de hele tijd zo "over me praten", ken je dat? Zo van "Nou jongen, waar heb je die opgeduikeld?" en "Ja, dat zal je meisje wel niet zo leuk vinden he?"

Brrr... en...als ik nu óók van de muziek hield, was het natuurlijk een mindere slechte keus geweest vond ik. Maar voor mij was het echt een helse ervaring (letterlijk ????)



Oei... zo'n vruchtbaarheidsfreak zou mijn versnelling ook meteen in standje wegwezen zetten! :O



Dat is sowieso gruwelijk, van die mensen die lijken te denken dat vrouwen die op een date zijn opeens nog een halve hersencel overhebben. Over je praten alsof je er niet naast staat, de wijnkaart (en de rekening) standaard aan de mannelijke helft van je date geven, vragen uitsluitend richten aan de persoon met het Y-chromosoom. Ik kan daar heel slecht tegen.



Off topic, maar mijn meest extreme voorbeeld daarvan was toen ik met een vriend door Amerika reisde en hem tijdens het shoppen de Victoria's Secret in sleepte. De winkelmedewerkster richtte zich meteen tot mijn vriend met een vrolijk: 'Goodmorning sir! What can I help you with today?' Gelukkig reageerde mijn vriend met een ad rem: 'Well, I know I am not exactly skinny, but I don't think my man boobs warrant a bra, do you?' Pas toen richtte ze zich (met schaamblosjes op de wangen, kan ik jullie vrolijk mededelen) tot de persoon met de juiste demografische kenmerken (lees: borsten) voor een lingeriewinkel...
Alle reacties Link kopieren
Precies, vreselijk! "Waar komt ze vandaan?" Terwijl ik er gewoon naast zit! OMG...



Hahaha, geweldig, de reactie van je vriend ook. Wat een rare actie van die verkoopster!
Een keer een date gehad met een jongen die nog in de vorige eeuw leefde ofzo. Hij bleef er maar over bezig dat ik beter zo snel mogelijk kon stoppen met studeren (6 maanden te gaan voor ik mn master zou halen op dat moment). Ik kostte de staat alleen maar geld, bouwde studieschuld op en wat had ik er later aan? Zou toch thuis komen te zitten met 'onze kids' (zijn woorden onze kids op een eerste date :S )

Ging even zo door en ben toen maar opgestaan en gezegd dat ik betere dingen te doen had, hij bleef maar praten over vrouwen die niet zouden moeten studeren en hoeveel geld de belastingbetaler hier wel niet aan verspildee. Achteraf gezien had ik eerder weg moeten gaan maar goed.



Andere date, we gingen uit eten. Ober vraagt wat we willen en hij begint: voor haar .... en voor mij ..... . Alleen had ie mij niet gevraagd wat ik wilde en was het iets totaal anders. Is dat normaal? Hij zei dat het zo hoorde maar in mijn vriendengroep hadden we er echt nog nooit van gehoord. Hij vond het ook heel onbeleefd dat ik tegen de ober zei dat ik eigenlijk wat anders wou
Alle reacties Link kopieren
quote:maantje1001 schreef op 15 juli 2016 @ 13:06:

Een keer een date gehad met een jongen die nog in de vorige eeuw leefde ofzo. Hij bleef er maar over bezig dat ik beter zo snel mogelijk kon stoppen met studeren (6 maanden te gaan voor ik mn master zou halen op dat moment). Ik kostte de staat alleen maar geld, bouwde studieschuld op en wat had ik er later aan? Zou toch thuis komen te zitten met 'onze kids' (zijn woorden onze kids op een eerste date :S )

Ging even zo door en ben toen maar opgestaan en gezegd dat ik betere dingen te doen had, hij bleef maar praten over vrouwen die niet zouden moeten studeren en hoeveel geld de belastingbetaler hier wel niet aan verspildee. Achteraf gezien had ik eerder weg moeten gaan maar goed.



Andere date, we gingen uit eten. Ober vraagt wat we willen en hij begint: voor haar .... en voor mij ..... . Alleen had ie mij niet gevraagd wat ik wilde en was het iets totaal anders. Is dat normaal? Hij zei dat het zo hoorde maar in mijn vriendengroep hadden we er echt nog nooit van gehoord. Hij vond het ook heel onbeleefd dat ik tegen de ober zei dat ik eigenlijk wat anders wou



Je zei toch al dat hij in de vorige eeuw thuishoorde. Dat blijkt dus wel, Kijk maar eens naar oude films, de man bestelt zonder met de vrouw te overleggen, want die weet dat allemaal niet.Hoeft alleen maar lief te zijn. Er wordt dan wel verwacht dat ze later in het huishouden wel weet wat er gegeten moet worden.

O ik zie nu dat dat een andere date was, nou ja wel een uit hetzelfde tijdperk dan
nlies wijzigde dit bericht op 15-07-2016 13:25
Reden: verkeerd gelezen
% gewijzigd
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:Eva- schreef op 14 juli 2016 @ 16:09:

Ok, ga ik mijn meest bizarre date ervaring hier ook maar neerzetten.

Via Paiq, leuk gesprek en er kwam toch een knapperd tevoorschijn. Ik helemaal blij.

Hij was altijd wel snel en kort van stof daarna, maar wilde graag met mij op date.

Ok leuk! Hij gaf aan chirurg te zijn en dat hij lange uren maakte, of ik naar zijn werk kon komen. Dan konden we daarna een drankje doen.

Nou prima, ik die kant op. Hij kwam aan en ik was gelijk onder de indruk van zijn uiterlijk en charisma. Een beetje ondersteboven was ik er van. Hij pakte mij even bij mijn nek en zei dat we nog even een stukje met de auto moesten.

Hmm.. Nou ok dan maar. In de auto gelijk zijn hand op mijn been, die ik voorzichtig afwimpelde en toen al een weg ren neiging kreeg.

Nah goed, parkeren verliep niet soepel, hij werd wat ongeduldig. Draaide snel weer bij, we hadden een plekje. Uit de auto raakte hij mij weer aan. Niks voor mij!

Toen kroegje in, hij was zo overweldigend in zijn doen en laten. Ik klapte helemaal dicht. Hij ging mijn hand lezen, echt spot on. We hadden opzich een leuk gesprek, maar mijn gevoel bleef zeggen: nee! Dit klopt niet. Ook dat aanraken, in dat kroegje nog een paar keer. Dat beviel mij niet.

Ineens na een klein uurtje, zei hij weg te moeten, zijn vriend had liefdesverdriet en zou bij hem blijven slapen.

Of ik de drankjes kon betalen, dan zou hij volgende keer het uit eten betalen.

Ehm... Nou nee. Ik wilde niet nogmaals met hem op date en had geen zin in twintig euro weg te gooien. Ik zei, we splitten wel.

Werd hij ongeduldig waarom ik zo moeilijk deed over 20 euro terwijl hij de volgende keer wel 100 kwijt zou zijn voor ons luxe diner.

Ik dacht bij mezelf: gast, je bent chirurg. Loop nou niet zo te mierenneuken. Ik durfde niet eerlijk te zijn dat de date mij niet beviel, ik wilde gewoon veilig naar huis. Beter was gewoon te betalen (achteraf gezien, omdat ik mij al niet ok bij hem voelde) maar op dat moment komt er een vechtlust naar boven als ik iets onredelijk vind.

Het mooie was, dat hij absoluut niet wilde splitten en dus zelf de drankjes dan wel ging betalen.



Nou mooi! Eenmaal buiten was hij nog wat pissig wat mij echt een onveilig gevoel gaf en echt out of the blue, draaide hij zich om en zoende mij. Ik was helemaal overrompeld dat ik even mee deed en toen mijn hoofd weg draaide.

Hij zette mij af op het station en ik ben totaal flabbergasted naar huis gegaan.



Destijds mijn verhaal hier op viva gezet in een date topic. Waarop een dame prive reageerde dat zij de dag ervoor exact een replica van mijn date had met hem.

Ik kreeg die ochtend nog een appje dat hij mij wilde zoenen op mijn vanille lippen ofzoiets. Kreeg er spontaan een braakneiging van. Hem vriendelijk bedankt en gezegd het hierbij te laten.

Om een paar jaar later dit in de krant tegen te komen: http://m.telegraaf.nl/rep ... ts-teert-op-zak-van-dates



Hij heeft drie jaar geëist gekregen. Hopelijk is dat door gegaan. http://www.blikopnieuws.n ... ort-3-jaar-cel-eisen.html



Wat een creep!





Ik heb ook een paar dates met die zak hooi gehad, een jaar of 2 geleden.



Inderdaad, eerste keer iets drinken betaalde ik, hij zou de volgende keer betalen. Nou ja, best, het ging om 1 drankje. Maar daarna opeens thuis willen afspreken (dacht het niet maat, uit eten was de afspraak ), vervolgens 2 uur te laat verschijnen. Gelukkig woon ik tegenover de kroeg en hoefde ik niet op het terras te wachten. Toen heb ik het afgekapt. En maanden laten kreeg ik nog appjes zogenaamd van over de halve wereld. Congres hier, vakantie daar, etc. Ik had er een vreemd gevoel bij en achteraf is dit niet onterecht geweest.
Alle reacties Link kopieren
Haha! Ik heb ook twee dates gehad met die oplichter - eerste x bracht hij een fles wijn. Was ok, maar toen hoorde ik een week niets. Ik was er wel klaar mee, maar hij had heel goede excuses en beloofde een waanzinnige tweede date.Tweede x was de plastisch chirurg zijn portemonnee in kluisje op werk vergeten. Toen ik aankwam had hij al een biertje besteld. Ik bestelde een cola en toen zei hij dat ie weg moest ! Toen ben ik opgestaan , betaald en weggegaan. Nooit meer wat van me laten horen terwijl hij nog weken berichtjes bleef sturen.
Haha bizar. Fles wijn joh? Kon het er af ;)

Hij bleef mij ook berichten na toch een hele duidelijke afwijzing. Ik heb hem geblokkeerd omdat hij mij echt misselijk maakte.

Hij was in zijn berichtjes heel direct, wilde met mij knuffelen en vanille seks. Wat hij toch met dat vanille had. Ieeeuuw. Gladjakker.
Alle reacties Link kopieren
hahaha ja jakkes
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Was het zo'n knapperd dan, al die vrouwen die hij benadeeld heeft...?
Hij was knap ja, maar dat is het natuurlijk niet alleen. Hij heeft een enorm innemende persoonlijkheid. Charmeur, wist precies wat te doen/zeggen om je in te palmen. En een mensenkennis waar ik u tegen zeg. Ik was erg onder de indruk. Alleen ik zelf wel op een verkeerde, overweldigende manier waarbij ik heel hard wilde wegrennen.

Ik kan mij voorstellen dat als je onzeker bent en niet stevig in je schoenen staat, je voor de bijl gaat daardoor, omdat je dan niet goed kan plaatsen wat je overkomt en je na zo'n eerste date met je hoofd in de wolken zweeft.
Alle reacties Link kopieren
Gevaarlijk hoor zulke figuren, bah.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, wat bizar zeg zo'n vent!!
Alle reacties Link kopieren
Precies wat Eva zegt. Maar, aan de andere kant, als het niet naar zijn zin ging kon het echt een vals kreng over de app zijn. Tot hilariteit van mijn vriendinnen dan wel weer.
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Ach, waarom niet?



Ongeveer 7 jaar geleden was ik op een date met een man die ik via-via kende. Het was een vriend van een vriend waarover ik hoorde dat hij een "hele leuke man was".

Ik was nog een beetje nieuw met het hele date gebeuren en kocht een nieuw zomerjurkje (het was warm, net zoals nu...) , naar de kapper, pedicure - enfin, jullie doen dit vast zelf ook!



Tijdens de ontmoeting en het drankje aan de bar dacht ik wat een leuke man! Hij stelde voor om samen wat te eten en ik was een echt groentje, ik voelde me gevleid.

Tijdens het eten waren en leuke gesprekken waarbij hij leuke verhalen vertelde en ook goed luisterde en veel aandacht aan mij gaf - je zou zeggen, leuk!.. Wat ging er mis?!



Nou, ik had tijdens het etentje al een beetje het gevoel alsof hij zijn best deed om mij niet te laten merken dat hij naar mijn voeten aan het staren was... Ik zag het wel, maar wist niet wat ik er van moest vinden op dat moment. Na het etentje stelde hij voor nog wat door de stad te lopen... het was al laat en vond dat zelf raar maarja, het was een leuke man, dus waarom niet...



Toen kwam de aap uit de mouw. Hij had een ontzettende voorkeur voor zweetvoeten en hij was van mening dat we lang genoeg gelopen hadden zodat hij wel wist dat mijn voetjes nu en ik quote: "overheerlijk" ruikte... Tevens vond hij het ook niet nodig om af te wachten of we samen naar huis zouden gaan of niet want: "Je kan toch wel even je voetjes laten ruiken?".



Op de eerste date.



Het is niets geworden. (en nee - ik ben direct naar huis gegaan, nooit meer contact opgenomen, hij wel, wilde graag fotos van mijn voeten...)



De grap is dat mijn huidige vriend van 5 jaar nu ook enorme voorkeur heeft voor voeten, echter is hij er nog nooit "creepy" om geweest en dagelijkse voet massages zijn erg fijn haha!



(Leuke andere verhalen trouwens!)
Alle reacties Link kopieren
HeerlijK, al die verhalen, heb ze met veel plezier gelezen. Zal eens nadenken of ik een aanvulling heb....
Alle reacties Link kopieren
Geen afgrijselijke date maar een afgrijselijk moment na 12 jaar huwelijk een paar jaartjes terug toen mijn man mij vroeg of ik mij wou kleden als een meisje van 12.................

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven