Verliefd op mijn rijinstructeur

24-09-2016 00:03 59 berichten
De titel zegt het al. Ik ben verliefd op mijn rijinstructeur. Sinds les 1 klikte het al zo goed!

Hij is een gescheiden man van 39 en ik een vrouw van 21. Elke keer als hij mijn hand aanraakt (als het schakelen oid niet lukt), of ik zijn been tijdens het schakelen aanraak gieren de vlinders door mijn buik. Hij is zo lief, en ik verdrink in zijn mooie bruine ogen. We kunnen ontzettend leuk met elkaar praten, en het is altijd erg gezellig tijdens de lessen. Soms app ik hem met een hele 'nutteloze' vraag, om maar iets van hem te horen. Intussen heb ik ongeveer 15 lessen gehad, en het lijkt alleen maar 'erger' te worden.. Ik weet alleen niet of hij iets voor mij voelt. Meerdere malen per dag (heel vaak eigenlijk..) betrap ik er mezelf op dat ik aan hem denk. Aan de ene kant wil ik die gevoelens het liefst van me afzetten, maar aan de andere kant.. nouja, jullie weten allemaal wat verliefdheid met je kan doen.. :s

Het liefst zou ik hem naruurlijk op zn bek pakken.. :p (sorry, dat moest eruit.. heb nog tegen niemand verteld).



Hebben jullie alsjeblieft tips voor mij? Moet ik het vertellen?



Liefs!
Oh, ik ben tijdens mijn rijlesperiode met mijn rij-instructeur in bed beland. Volgens mij gebeurt dat best regelmatig, heb het ook wel eens van anderen gehoord. Maar ik wilde verder ook niets van die man, was er niet verliefd op ofzo.



Dus.....TO, doe dat maar liever niet, want jouw gevoelens maken je kwetsbaar, zeker als hij het er een keertje van neemt en vervolgens verder niets van je wil. Het klinkt ook als iets dat vooral in jouw hoofd bestaat. Behalve dan dat hij zo wijdbeens gaat zitten dat jij zijn been aanraakt bij het schakelen, dat vind ik not done, meer iets van een man die probeert je te versieren. Dus pas op je hart, anders is het misschien zo gebroken.
quote:_Wollstonecraft_ schreef op 24 september 2016 @ 17:53:

Oh, ik ben tijdens mijn rijlesperiode met mijn rij-instructeur in bed beland. Volgens mij gebeurt dat best regelmatig, heb het ook wel eens van anderen gehoord. Maar ik wilde verder ook niets van die man, was er niet verliefd op ofzo.



Dus.....TO, doe dat maar liever niet, want jouw gevoelens maken je kwetsbaar, zeker als hij het er een keertje van neemt en vervolgens verder niets van je wil. Het klinkt ook als iets dat vooral in jouw hoofd bestaat. Behalve dan dat hij zo wijdbeens gaat zitten dat jij zijn been aanraakt bij het schakelen, dat vind ik not done, meer iets van een man die probeert je te versieren. Dus pas op je hart, anders is het misschien zo gebroken.Ik snap echt wat je bedoeld, maar vind het zo lastig! Als hij iets zou proberen zou ik de laatste zijn die zou zeggen dat hij het niet moet doen. Straks weer rijles.. :s
Alle reacties Link kopieren
quote:_Wollstonecraft_ schreef op 24 september 2016 @ 17:53:

Dus.....TO, doe dat maar liever niet, want jouw gevoelens maken je kwetsbaar, zeker als hij het er een keertje van neemt en vervolgens verder niets van je wil. Het klinkt ook als iets dat vooral in jouw hoofd bestaat. Behalve dan dat hij zo wijdbeens gaat zitten dat jij zijn been aanraakt bij het schakelen, dat vind ik not done, meer iets van een man die probeert je te versieren. Dus pas op je hart, anders is het misschien zo gebroken.Ik weet niet hoe lang je rijinstructeur is en hoe groot de auto waar je in rijdt, maar bij de meeste mannelijke passagiers raak ik zijn knie als ik naar de vijfde versnelling schakel. Lange benen moeten érgens heen... Ik vind dit gegeven dus nog niet eens zo heel vreemd.
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay
quote:Anoniem886 schreef op 28 september 2016 @ 10:42:

[...]





Ik snap echt wat je bedoeld, maar vind het zo lastig! Als hij iets zou proberen zou ik de laatste zijn die zou zeggen dat hij het niet moet doen. Straks weer rijles.. :sHij is gewoon een onprofessionele oelewapper als hij iets probeert terwijl je nog bij hem lest.
Ben ik weer! Inmiddels heel wat rijlessen verder en nog steeds heel, heel erg verliefd. Ik ben er alleen nog steeds niet achter of hij mij ook leuk vind.. Hij raakt mij wel vaak aan, en bij sommige opmerkingen heb ik we mijn vragen ;) Zo lastig dit! Ik kom ook steeds dichter bij mijn rijexamen. Moet ik het zeggen? Aan de ene kant wil ik dat heel graag doen. Maar aan de andere kant: een blauwtje lopen terwijl ik nog een aantal rijlessen te gaan heb is ook wel heeeel gênant. Iemand nog een tip ofzo? ????
Alle reacties Link kopieren
quote:Anoniem886 schreef op 21 november 2016 @ 21:46:

Ben ik weer! Inmiddels heel wat rijlessen verder en nog steeds heel, heel erg verliefd. Ik ben er alleen nog steeds niet achter of hij mij ook leuk vind.. Hij raakt mij wel vaak aan, en bij sommige opmerkingen heb ik we mijn vragen ;) Zo lastig dit! Ik kom ook steeds dichter bij mijn rijexamen. Moet ik het zeggen? Aan de ene kant wil ik dat heel graag doen. Maar aan de andere kant: een blauwtje lopen terwijl ik nog een aantal rijlessen te gaan heb is ook wel heeeel gênant. Iemand nog een tip ofzo? ????



Niet doen.

Hij is veel te oud voor je.

Mijn rijinstructeur raakte mij ook vaak aan, en nee hij was niet verliefd op me.Ik raakte hem ook vaak aan als ik moest schakelen.

En als hij al iets van je wil, is het waarschijnlijk een one night stand en verder niks,

En geloof me, over 5 jaar vind je dat rijbewijs veeel belangrijker
Alle reacties Link kopieren
Als je het al doet, doet het dan na je examen.

Anders maak je het jezelf zo enorm moeilijk mocht hij je afwijzen.

Gewoon lekker spontaan, nadat je geslaagd bent, zeggen dat je het erg gezellig vond die uren met hem in de auto, oftie een drankje met je wil gaan drinken?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon voor andere jongens gaan. Deze rijinstructeur heeft genoeg keus uit lekkere jonge meisjes waarvan jij er slechts een bent. Als hij op je avances in gaat is het gewoon voor de sex.

Vergeet deze man en ga lekker met andere jongens daten en zie hem alleen als je rijinstructeur meer niet.
quote:Roos1989- schreef op 21 november 2016 @ 21:57:

Als je het al doet, doet het dan na je examen.

Anders maak je het jezelf zo enorm moeilijk mocht hij je afwijzen.

Gewoon lekker spontaan, nadat je geslaagd bent, zeggen dat je het erg gezellig vond die uren met hem in de auto, oftie een drankje met je wil gaan drinken?Ik denk (als ik er de ballen voor heb.. :p) dat ik dat ga doen. Hopend dat hij het geen stom voorstel vind..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven