Cursus voor mannen, is het wat?

24-09-2016 14:50 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Die vraag kreeg ik dus vandaag. Ik heb het filmpje bekeken en natuurlijk mijn mening gevormd, maar wat vind jij van deze cursus?
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
quote:highlander schreef op 24 september 2016 @ 18:13:

[...]



Met dramaqueens loop ik juist altijd mee.

Voor mijn eigen gemoedsrust.

Om er zeker van te zijn dat mijn voordeur achter haar in het slot valt.
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 24 september 2016 @ 17:41:

Mijn vriend zei giste iets tegen me, dat heeft me zo geraakt, dat ik er al de hele dag mee zit...

Ben er gewoon verdrietig onder.

Dus gister met hem hierover gepraat, en vanavond weer..ik vind het zo vervelend, echt hoor, zo hoog zit het me...en ik blijf net zolang doorgaan, tot ik er een goed gevoel, bij heb.

Zo niet?..dan njet...en ajuu.

.

En anders stuur ik hem naar die cursus.Heb je weer een vriend dan Elle? Of is dit de platonische vriend die eigenlijk meer wil?
Alle reacties Link kopieren
quote:highlander schreef op 24 september 2016 @ 18:08:

Elle komt er vanzelf achter dat zijn geduld grenzen heeft.Ja, jammer, want zo gaat het altijd.
Life is short. Eat dessert first.
Elle gets more action than I do.



Elle, ben jij filmster-mooi?
Alle reacties Link kopieren
Dubbel per ongeluk.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Elle, is het dan niet een soort van te erge afhankelijkheid die je hebt voor hem, door wat hij zegt?

Ik snap je wel. Herken dat gevoel wel. Is niet fijn. Maar je kan niet zo op hem in gaan praten dat hij zijn mening veranderd. En dat jij wil horen hoe je het wil horen. Je bent juist sterker als je geen controle wil, yes!



Ik weet niet wat er gezegd is maar als je denkt aan wat er gezegd is denk dan: wat ben ik zonder die gedachte?



Sommige kunnen onbehouwen zijn en mooi om het je niet meer te erg te laten raken.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 24 september 2016 @ 18:25:

Elle gets more action than I do.



Elle, ben jij filmster-mooi?

Nee.

Absoluut nee.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:Eslarealidad schreef op 24 september 2016 @ 18:45:

Elle, is het dan niet een soort van te erge afhankelijkheid die je hebt voor hem, door wat hij zegt?

Ik snap je wel. Herken dat gevoel wel. Is niet fijn. Maar je kan niet zo op hem in gaan praten dat hij zijn mening veranderd. En dat jij wil horen hoe je het wil horen. Je bent juist sterker als je geen controle wil, yes!



Ik weet niet wat er gezegd is maar als je denkt aan wat er gezegd is denk dan: wat ben ik zonder die gedachte?



Sommige kunnen onbehouwen zijn en mooi om het je niet meer te erg te laten raken.

Nou, hij heeft me geraakt.

Ik traan ervan...ja zo zou je het kunnen zeggen, ..ik traan ervan.

Het is toch te gek of niet?..notabene mijn beste vriend, maar ik vind het goed hoor..hij doet maar!
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
En hij gaat buigen.

.

Zoiets zou ik nooit maar dan ook nooit gezegd hebben.

Nooit.

.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:Eslarealidad schreef op 24 september 2016 @ 18:45:

Elle, is het dan niet een soort van te erge afhankelijkheid die je hebt voor hem, door wat hij zegt?

Ik snap je wel. Herken dat gevoel wel. Is niet fijn. Maar je kan niet zo op hem in gaan praten dat hij zijn mening veranderd. En dat jij wil horen hoe je het wil horen. Je bent juist sterker als je geen controle wil, yes!



Ik weet niet wat er gezegd is maar als je denkt aan wat er gezegd is denk dan: wat ben ik zonder die gedachte?



Sommige kunnen onbehouwen zijn en mooi om het je niet meer te erg te laten raken. Thx Esla.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Dit soort cursussen zijn in mijn optiek complete onzin. Elk persoon (zowel man als vrouw) is anders en de manier waarop mannen en vrouwen op elkaar reageren hiermee ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 24 september 2016 @ 19:29:

[...]



Nou, hij heeft me geraakt.

Ik traan ervan...ja zo zou je het kunnen zeggen, ..ik traan ervan.

Het is toch te gek of niet?..notabene mijn beste vriend, maar ik vind het goed hoor..hij doet maar!



Niet tranen lieve schat.



In relaties kom je jezelf altijd weer zo tegen.

Als single heb je dit toch niet?

Ook een beste vriend kan je raken.

Laat je niet meer raken!!! Heb jezelf wel in de hand omdat het met je eigen lichaam gebeurd. Is te leren ook.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 24 september 2016 @ 19:37:

[...]



Thx Esla.Elle x
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
quote:highlander schreef op 24 september 2016 @ 18:13:

[...]



Met dramaqueens loop ik juist altijd mee. Voor mijn eigen gemoedsrust.

Om er zeker van te zijn dat mijn voordeur achter haar in het slot valt.
Alle reacties Link kopieren
Filmpje bekeken met vriend. Ik vind het ingewikkelde dat er tussen alle onzin ook nog wel ware dingen staan. Om met Amand te spreken, wees geen watje! Een beetje tegenwicht vinden veel vrouwen ook fijn. Hoeveel...hangt van de vrouw af.

Maar ik word niet geil van een ruzie.
Die foto van die man. Gruwel. Verder vind ik dit ook echt erg:

3. Why women create negative emotional tension (and why you should view it as an invitation for deeper connection)?



Ga toch neuken.
Misschien geeft die man toch ook een cursus voor vrouwen.

klik hier
quote:sandra1905 schreef op 25 september 2016 @ 11:04:

Die foto van die man. Gruwel. Verder vind ik dit ook echt erg:

3. Why women create negative emotional tension (and why you should view it as an invitation for deeper connection)?



Ga toch neuken.

Echt he. Als er eens wat is, ok.

Maar zulke drama vrouwen zijn zooooooooo een afknapper. Echt, die vrouwen moeten een cursus, en echt niet de mannen. Geen man houdt het daarmee uit.



Zelfs neuken gaat dan echt niet meer lukken.
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 25 september 2016 @ 11:04:

Die foto van die man. Gruwel. Verder vind ik dit ook echt erg:

3. Why women create negative emotional tension (and why you should view it as an invitation for deeper connection)?



Ga toch neuken.

Een diepere verbinding ..., neuken is dan wel een manier om dieper te connecten.

Maar negative emotional tension lijkt me dan niet de juiste invitation, wat beter werkt is in een geil lingeriesetje in de gang op je knietjes welwillend wachten tot hij thuiskomt.
Ik neem alleen verantwoording voor wat ik zeg, niet voor hoe jij het interpreteert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven