Lattenbodem

24-09-2016 17:16 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben van plan een nieuw bed te kopen komende week. Inclusief een lattenbodem. Heb al een mooie en betaalbare op het oog waar de lattenbodem bij inbegrepen zit. Alleen nu het volgende. De lattenbodem is belastbaar tot max 100 kg.

Nu is het een 2persoons bed en de 2 personen zijn bij elkaar meer dan 100 kg. Geen tientallen kilo's maar toch. Gaat dit een probleem worden? Anders moet ik even op zoek naar een andere actie. Wil namelijk niet midden in de nacht ineens erdoor zakken
Alle reacties Link kopieren
Je zou ook twee losse lattenbodems kunnen nemen. Die kunnen meer hebben.
Alle reacties Link kopieren
Maar 2 personen bij elkaar wegen toch sws meer dan 100 kg? Wat een flut bodem dan
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
quote:ladygaga_xx schreef op 24 september 2016 @ 17:23:

Maar 2 personen bij elkaar wegen toch sws meer dan 100 kg? Wat een flut bodem danDit. Ik denk dat er 100 kg per persoon bedoeld wordt.
Alle reacties Link kopieren
bij 2 persoon zitten er waarschijnlijk 2 lattenbodems in, zodat je pp max 100 kg mag wegen, basis kwaliteit, dus kies voor betere lattenbodems als je kan
Alle reacties Link kopieren
quote:ladygaga_xx schreef op 24 september 2016 @ 17:23:

Maar 2 personen bij elkaar wegen toch sws meer dan 100 kg? Wat een flut bodem danJa dat dacht ik ook. Maar er staat niet per persoon bij. Dat vond ik dus gek. Bodem is best prijzig namelijk.
Of is het voor een twijfelaar (1.20 of 1.40 breed)? Dan is één lattenbodem bedoeld voor 1 persoon, dus moet je twee lattenbodems kopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:nerdopviva schreef op 24 september 2016 @ 17:29:

Of is het voor een twijfelaar (1.20 of 1.40 breed)? Dan is één lattenbodem bedoeld voor 1 persoon, dus moet je twee lattenbodems kopen.Is idd 140. Maar slaap door de weeks altijd alleen. En dan slaap ik in het midden van het bed. Iets met alle ruimte hebben met 2 lattenbodems slaap ik dan niet op zo'n harde plek in het midden?
Alle reacties Link kopieren
quote:MsWhiskers schreef op 24 september 2016 @ 17:34:

[...]





Is idd 140. Maar slaap door de weeks altijd alleen. En dan slaap ik in het midden van het bed. Iets met alle ruimte hebben met 2 lattenbodems slaap ik dan niet op zo'n harde plek in het midden?Nee je hebt toch je matras erop. Ik heb trouwens ook dat formaat bed en zelf een lattenbodem gemaakt van gewone dikke planken en die vastgeschroefd aan de zijkanten en nog een plank over de lengte in het midden van het bed. Is nog niet stuk gegaan en kan veel hebben.
Alle reacties Link kopieren
die goedkope lattenbodems zijn van slechte kwaliteit is mijn ervaring.Kan beter die planken" hebben die aan elkaar gemaakt zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:MsWhiskers schreef op 24 september 2016 @ 17:34:

[...]





Is idd 140. Maar slaap door de weeks altijd alleen. En dan slaap ik in het midden van het bed. Iets met alle ruimte hebben met 2 lattenbodems slaap ik dan niet op zo'n harde plek in het midden?Nee hoor. Ik heb een 1.40 bed met 2 lattebodems. Een matras is zo dik dat voel je er niet door heen
Alle reacties Link kopieren
Hier in huis ook twee 140 bedden met twee lattenbodems en één matras, gaat prima. Gewoon van Ikea.
Before you assume, there is this thing called asking.
Alle reacties Link kopieren
Dan gaan we voor de 2 één persoons lattenbodems.
Lig je dadelijk gezellig boven op elkaar, ben je samen meer dan 100 kg......krak? Ik zou naar iets beters kijken dan de bodem die je noemt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven