Netflix streamen iPhone en iPad iets anders kijken

25-09-2016 09:02 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Wij hebben Netflix en kunnen op twee apparaten kijken. Het lukt me niet om, wanneer ik voor kind iets stream via m'n iPhone (via chromecast) op tv, met de iPad zelf iets anders te kijken. Zodra ik iets anders start op iPad, wordt dat gestreamd via chromecast. Iemand een idee of dat kan en zo ja, hoe?



Groetjes Dopper16
Stream je automatisch naar je chromecast? Hier werkt het probleemloos maar via AppleTV ipv chromecast
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het mijn dochter moeten vragen, maar voor zover ik weet zet zij op mijn telefoon netflix aan op de tv, voor iets dat man wil kijken, en kijkt vervolgens zelf op haar eigen telefoon iets anders.



Volgens mij hebben we het onderverdeeld in Ceylon & Man + Lonneke. Die staat dus apart, onder een eigen account binnen één abonnement.

Sorry, beetje wazig omschreven .
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
AirPlay uitzetten op het apparaat waar je zelf naar kijkt.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Geen Apple tv dus streamen via chromecast hier. Ik ben op zoek naar airplay, waar vind ik dat?
Alle reacties Link kopieren
Anders de chromecast app op je iPad uitzetten.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Nu heb ik geen enkel idee wat chromecast is maar je hebt bij je Netflix toch verschillende accounts? Wij kijken allemaal wat anders via ons eigen account.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven