Vriendinnen gezocht tussen arnhem/apeldoorn

04-06-2016 22:04 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Het lijkt mij leuk om weer eens wat leuke, gezellige contacten op te doen en waarom niet via deze weg? Ik ben sinds kort verhuisd en bij mijn vriend gaan wonen en zou graag hier in de omgeving nieuwe mensen leren kennen.



Ik hou van gezelligheid, leuke dingen ondernemen, stappen of een terrasje pakken. Maar ook lekker een avondje lui op de bank hangen en gezellig keuvelen via de app vind ik niet erg! Ik ben zelf 27 en "stiefmama" van 2 prachtige kindjes.



Dus ook andere (stief) mamas zijn uitgenodigd om te reageren. Het lijkt me fijn om zo ook wat ervaringen etc. uit te wisselen.



Bij interesse stuur me maar een berichtje!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ook ik ben onlangs verhuisd, woon in Arnhem en werk in Apeldoorn. En ook ik wil dus graag mijn eigen sociale leven in de buurt opbouwen Je interesses lijken wel op de mijne, soms bankhangen, dan weer lekker de stad in uit eten en borrelen. En ook via de app kan er lekker gekletst worden. Ben zelf nog geen moeder (in de toekomst zeker wel) maar ben dol op kids.



Lijkt me leuk om met je in contact te komen.



Groetjes Daphne
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik zie je oproepje nu pas. Ik woon al weer een tijdje in Apeldoorn, maar vind het altijd leuk om weer wat gezellige contacten op te doen. Ik ben ook iemand die erg van gezelligheid houd en het leuk vind om leuke dingen te ondernemen, terrasje te pakken en zo nu en dan uit eten te gaan. Maar een lekker avondje relaxen op de bank vind ik ook niet erg!



Lijkt mij ook leuk om met jullie in contact te komen!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Leuk! Zelf woon ik weer in Apeldoorn en ben moeder van 1 dochter. Ben 30 jaar Lijkt me leuk om om contact te komen! Ik hou van reizen, lekker eten, terrasje pakken, sporten, schrijven, etc. Lijkt mij ook fijn om ervaringen met andere moeders uit te wisselen!

Groetjes!
Hoi!



Lijkt me ook gezellig. @Sum88, Ik heb zonet een prive bericht aan je verstuurd, maar weet niet of dit gelukt is. Kan het niet achterhalen, vandaar.

Ik weet niet of jullie al hebben afgesproken? Anders een prive berichtje versturen om iets af te spreken? Misschien dat iemand mij een berichtje kan sturen. Op de een of andere manier kan ik niet zien of het goed lukt als ik dit zelf doe...



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Heb je net een privébericht gestuurd anoniem1985
Alle reacties Link kopieren
Hey dames!



Sorry voor de late reactie.. heb sommige berichten pas heel laat binnen gekregen.. heel vreemd! Maar lijkt me leuk om met jullie in contact te komen! Oranje_136 en Arnhem13 ik kan jullie geen privebericht sturen. Misschien dat jullie mij even prive kunnen berichten dat het dan wel lukt?



Groetjes!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik heb je een privé bericht gestuurd! Hopen dat die wel aangekomen is



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik woon in Arnhem en mijn vriend in Apeldoorn. Mij lijkt het ook leuk om jullie te leren kennen!
Alle reacties Link kopieren
Hey Curlygirl1989 ik heb je een prive bericht gestuurd.. weet niet of deze is aangekomen bij jou?
Hey Dames,



Sluit me graag aan, zwanger van de eerste, Woon in Dieren sinds een goed jaar. Hobby's komen overeen haha. Lijkt me gezellig wat meer moeders te leren kennen in de omgeving van ong mijn leeftijd. Ben zelf 28.



Groetjes!
Hoi ik woon sinds kort weer in Apeldoorn en nieuwe contacten zijn altijd leuk. Ben 33 getrouwd en mama van twee kids. Groetjes!
Zijn er nog meer meiden die contact willen, kunnen we misschien een whatsappgroepje starten? Dat is voor mij iets makkelijker bijhouden dan berichtjes hier, kijk hier minder vaak.
Altijd leuk!
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik ben een alleenstaande moeder van 25 en woon sinds kort weer in Apeldoorn . Het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen en misschien zo nu en dan wat leuks te doen samen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven