Siamees komt telkens kitten brengen

04-09-2016 20:31 31 berichten
We hebben sinds een week kittens. De siamese mama is erg zorgzaam. Als er een piept, is ze er als de kippen bij.

Ze heeft ze al twee keer verplaatst, maar toen lag ze goed. Vandaag is het een druktemakertje. Ze is al een aantal keer met een kitten naar ons gekomen toen we op de bank een film zaten te kijken. Het is bijna elke keer dezelfde. Ik pak m dan aan en leg m warm op mijn lijf. Dan komt ze zelf ook zitten en enorm spinnen als ze geaaid wordt. En op bepaald moment brengt ze hem weer terug.

Ze loopt ook druk te mauwen, het zou me niet verbazen als ze weer krols wordt.



Herkent iemand dit gedrag? We hebben ook al met haar popje gegooid (die komt ze ook altijd brengen), maar ze heeft geen zin om te spelen.
Zo is het Ome Henk, goed dat je het hebt laten checken.
Alle reacties Link kopieren
Ach kittens Ooit ook een nestje gehad. Moederpoes kwam niet 1 maar het hele nest brengen als ze het zat was. Ze liep dan naar mij toe en ging ze roepen, zodra ze zich allemaal naar mij toe begeven hadden glipte ze snel de deur uit. Ik vond het wel komisch, moet er wel zeggen dat de kittens dus wel al wat ouder waren.

Ik kan me trouwens ook herinneren dat moederpoes ook erg vocaal was in die tijd, die geluiden had je makkelijk kunnen opvatten als van die krolse kreetjes.



Succes met je nest TO, ik hoop dat de zorgen erover snel overgaan in plezier.
Dank. Krols lijkt ze idd toch niet te zijn.
Kittens gaan als een speer. Mams ligt graag er gewoon bij op de bank met de kittens. Ze groeien goed en beginnen te spelen.



Grappig is dat de inmiddels gecastreerde vader hard meezorgt. Kontjes likken en hij wilde er gelijk al mee spelen. Nu kan het, zijn ze stevig genoeg. Mams vindt het goed. Tijdens de dracht werd hij afgesnauwd en mocht hij niet in de buurt komen, nu liggen ze samen met de kittens op een hoopje.

En die mafketel sleept ook met kittens
Alle reacties Link kopieren
O wat heerlijk, zo'n gezellig hoopje katten en kittens

Geniet ervan!
Dank! Lukt uitstekend! Ze zijn superschattig, behoorlijk licht met zwarte neusjes en flaporen. Jammer dat ik geen foto kan laten zien!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven