Lijf & Lijn alle pijlers

Tattoo/piercing?

24-09-2016 16:24 120 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit topic hadden we een tijd geleden ook en ik vond het leuk om te lezen wat voor keuzes mensen hierin maken en waarom. Dus; heb jij een tattoo, piercing, beide? Wat was de reden om ervoor te kiezen?



To trapt af: ik heb sinds mijn 13e twee helix-piercings in mijn oor, ik wilde iets 'stoers' maar durfde niks anders.



Op mijn pols heb ik toen ik in de 20 was twee tattoos laten zetten. Toen ik 30 werd heb ik als ultiem durf-ding een tongpiercing laten zetten. (Als in; als ik dit durf durf ik alles).



Daarna zijn er nog een tattoo op mijn schouder bijgekomen met een heel persoonlijke tekst, een neuspiercing en vandaag heb ik een Madonna-piercing laten zetten. Omdat ik een maand gestopt ben met roken en ik mezelf wilde belonen met iets dat ik ook al lang wilde.



Dus, wat hebben jullie en waarom?
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 1 tattoo in mijn lies/heupbot (auw), ik riep al sinds mijn 14e dat ik die daar wilde en toen mocht het niet (logisch) dus toen ik 18 was laten zetten toen ik ging studeren. Zit nu al paar jaar te dubben over een 2e misschien aan de binnenkant van mijn arm of zijkant ribben.

Verder qua 'piercings' een helix en een tragus wil heel graag een neuspiercing maar ben bang dat het niet staat ofzo
You have to go on and be crazy, craziness is like heaven.
heeft iemand hier ervaring met dermal piercings
Alle reacties Link kopieren
quote:bagheera91 schreef op 28 september 2016 @ 15:59:

heeft iemand hier ervaring met dermal piercings



Ik heb er 1 in mijn arm.

Wat wil je weten?
She needed a hero. So that's what she became.
quote:enchantedjewell schreef op 28 september 2016 @ 16:28:

[...]





Ik heb er 1 in mijn arm.

Wat wil je weten?



Ik wil graag wat ervaringen horen. veel mensen in mijn omgeving zijn huiverig ivm uitgroeien enzo.

Ik vind deze piercings erg mooi, maar het schijnt dus dat je ook rekening moet houden met het weer verwijderen klopt dat?



voor het zetten ben ik niet bang gelukkig
Alle reacties Link kopieren
quote:bagheera91 schreef op 28 september 2016 @ 17:22:

[...]





Ik wil graag wat ervaringen horen. veel mensen in mijn omgeving zijn huiverig ivm uitgroeien enzo.

Ik vind deze piercings erg mooi, maar het schijnt dus dat je ook rekening moet houden met het weer verwijderen klopt dat?



voor het zetten ben ik niet bang gelukkig



Uitgroeien heeft veel met de plaats te maken.

Ik heb gehoord dat bijvoorbeeld in je gezicht en op plekken waar veel beweging (zoals pols) zit dit sneller gebeurd.

Zoals ik al zei, de mijne zit in mijn arm. Nog nooit problemen mee gehad.

Als ik hem wil laten verwijderen dan maken ze een klein sneetje en halen ze hem eruit. De meeste piercers kunnen dit gewoon.

Dermal Anchor is wel een 'lastige' piercing om te zetten, dus ga niet naar de eerste de beste piercer, maar zoek echt naar reviews e.d.
She needed a hero. So that's what she became.
wat is het verschil tussen een anchor en de blijkbaar andere soorten dermals

en wat is dan het meeste aan te raden om te zetten
Alle reacties Link kopieren
Op Google kun je veel ervaringen vinden over beide. Ik vind het ook mooi maar wel eng.
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een microdermal in m'n decolleté,



Een kersenbloesem tak in m'n linkerzij van heupbot tot underboob



Geen spijt van allebei..

heb een navelpiercing gehad en die eruit gehaald toen ik zwanger werd.



Er komt nog een wanderlust pols tattoo bij maar daar moet ik van mezelf nog ongeveer een jaartje over nadenken.. heb er bij de andere een jaar of 4 over gedaan.
Ik had op Google idd al gezocht, maar ik leest vooral veel horror verhalen. gaat het echt zo vaak mis?



iemand nog een aanrader voor een shop in de Haarlemmermeer en omgeving
Alle reacties Link kopieren
Mijn dohter had een dermal, die is er weer uit...zat op haar onderarm. Ik heb een zelfontworpen tattoo tegenover mijn enkel....ik wil er nog eentje samen met mijn dochter laten zetten, de tekening wil alleen niet goed lukken.

Tegenwoordig de tattoos van je vingerafdruk vind ik ook wel wat hebben...
die ik wilde bestaat al...
Ik heb alleen tatoeages. Een polynesian sleeve, die nu met korte mouwen weer, de meeste aandacht trekt. Ik krijg er eigenlijk alleen maar goed commentaar op :-)

De sleeve is gezet over littekens van automutilatie en daardoor durf ik weer met korte mouwen rond te lopen.
quote:retrostar schreef op 24 september 2016 @ 20:41:

Ephemeral Tattoo: de tatoeage die na een jaar verdwijntAls dat inderdaad werkt, dan laat ik misschien nog wel ooit een tattoo zetten. Mooie manier om uit te proberen.
ik heb 2 tattoo's een op me been en een op me schouderblad, die heb ik gezet toen ik 21 was maar ben er niet zo tevreden mee ga er binnenkort iets overheen laten zetten en die wil ik uiteindelijk doorlaten lopen tot het midden van me rug.



en ja ik heb 6 oorgaatjes, maar die tellen niet als pierchings vind ik
Alle reacties Link kopieren
quote:bagheera91 schreef op 28 september 2016 @ 19:07:

Ik had op Google idd al gezocht, maar ik leest vooral veel horror verhalen. gaat het echt zo vaak mis?



iemand nog een aanrader voor een shop in de Haarlemmermeer en omgevingIk heb m toen met m'n vriendin laten zetten. Zij heeft m op dezelfde plek al 3 keer laten zetten ondertussen en hij is er weer uit. Die van mij zit er nu ruim 5 jaar en still steady, het is maar net hoe je lijf ermee omgaat denk ik.
Ik heb 9.tattoos. Daar komen er vast meer bij. Ik heb een tepelpiercing, neus,navel en tong gehad. Wie weet laat ik die tongpiercing opnieuw zetten.
Alle reacties Link kopieren
quote:bagheera91 schreef op 28 september 2016 @ 19:07:

Ik had op Google idd al gezocht, maar ik leest vooral veel horror verhalen. gaat het echt zo vaak mis?



iemand nog een aanrader voor een shop in de Haarlemmermeer en omgeving



Ik heb hem bij Classic Ink&Mods laten zetten in het centrum van Amsterdam.

Dit op vele aanraders van het bekende tattooforum.

Hij is daar wat aan de prijzige kant, het kan goedkoper, maar ik vond het een fijne shop en fijne mensen die er werken. Geen gehaast, rustig werken, pas iets doen als ze 100% tevreden zijn.

Ik zou er weer naartoe gaan als ik nog een piercing neem.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds 3 jaar een helixpiercing rechts. En een navelpiercing maar die heb ik al 14 jaar ofzo. Gewoon omdat ik dat mooi vind. En ik heb vorig jaar een tatoeage laten zetten van een "gekrast" hart op mijn rechter heup/onderbuik. Dat was voor mij een afsluiting van een periode van het omzetten van mijn levensstijl naar gezond eten en veel sporten en het hart herinnert mij eraan dat ik dat doe omdat ik van mezelf hou en niet omdat ik mijn lijf haat.
IK wil graag een nieuwe piercing laten zetten. Vind een dermal in de vinger echt onwijs mooi, maar hoor veel slechte verhalen over uitgroeien en ook de piercer raadt het af. Dat valt dan dus af.



Nu zit ik te denken aan een surface net boven mijn enkel, ofwel met dermals (zie hier of met een surface (zie hier



Heeft iemand ervaring hiermee?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 10 tattoos

waarvan eentje samen met mijn tweelingzusje. Twee matroeschka poppetjes, een roze en blauwe. Ik werd altijd blauw aangekleed en zij roze haha (volgens moeder omdat ze soms echt even moeite had met het verschil toen we net geboren waren haha)

En verder 10 mm tunnels, neuspiercing, navel piercing, in elk oor een Tragus piercing. Ik heb ook een helix en forward helix gehad. Beide ontstoken en er uit
Alle reacties Link kopieren
Tunnel van 10 mm in het ene oor, andere oor 5 gaatjes, polynesische band bij m'n elleboog die eind januari uitgebreid wordt tot sleeve.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven