Lijf & Lijn alle pijlers

Augustus afvallen

04-08-2016 10:44 1388 berichten
Alle reacties Link kopieren
In augustus en september hebben we allemaal hard gewerkt om wat kilo's te verliezen en dit is bij de meeste goed gelukt! In oktober gaan we gewoon door! Op naar 3.0 kilo eraf (elke dag een ons).



Succes allemaal!





We gaan er weer voor!

NaamStart augStart sepStart oktStart novStart decGewicht 05/12Gewicht 12/12Gewicht 19/12Gewicht 26/12Afgevallen decemberTotaal afgevallen Flea78 80.1 74,6 71,568.067.212.9 sneeuwvlokje 60.6 59.0 59.3 59.3 1.3 Riboho90 76.1 75.2 73.6 73.4 73.4 73.7 - - - +0.3 2.4 grutt 69.3 67.5 66.5 66.5 66.3 67.0 +0.72.3 eefje67767.5 65.5 66.6 64.4 62.5 62.3 61.8 61.360.7-1.86.8 Ciaociaociao 80 75.8 72.8 70.8 68.6 11.2 Caribgirl 78,8 76,8 74,8 75.0 73.1 72.7 73.6 +.5 5.7 Cicietta 71.5 71.5 71.1 71.2 0.3 CherokeeRose 58.7 58.5 - 0.4



Inloggegevens:

Gebruikersnaam: 31dagen

Wachtwoord: Afvallen



De start van dit topic vind je hier
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor de tips! Ik heb wel eens courgette spaghetti gemaakt, maar ik heb niet zo'n keukenmachine dus dat was echt priegel-snijwerk.. hahaha. Bloemkoolpizza is een goed idee! Ga ik morgen proberen.



Voor mn zwangerschap woog ik 68: en toen wilde ik er al een paar kilo's af. Dus dat komt op hetzelfde neer: ik wil in ieder geval onder de 70, maar 65 zou helemaal super zijn!
Geluk groeit door te delen!
Ik maak courgette spaghetti met een juliennesnijder. Gaat heel goed.



Mijn minimale doel is in ieder geval onder de 60 kilo. Het liefst 58. Maximaal misschien 55 kilo. Maar eigenlijk vind ik alles onder de 60 helemaal goed
Carib girl: Dat avondeten heb ik nu ook. 3 dagen in de week heb ik het eten in de hand maar er komt niet meer uit dan garnalen met groente en rijst. Moet ook zeggen dat ik gewoon de zin niet heb om creatief te zijn en het is toch groente met rijst, pasta of aardappel met elke keer ander sausje of iets.



Riboho: Die bloemkool pizza moet ik toch eens proberen al denk ik dat mijn man me voor gek verklaart.

Mijn minimale doel is onder de 90. Al is mijn tussentijdse doel eerst onder 95 dan 93. Mijn hoop is eind sept onder de 95 te zijn. En dan eind oktober richting de 90. En dan word spannend want de laatste keer dat ik onder 90 was, is 8 jaar geleden.
Alle reacties Link kopieren
Zou iemand mij nog weer in de tabel willen zetten, ik was vanmorgen 75,3 kg, na de reizen in t buitenland klein beetje aangekomen, maar nu toch weer in de buurt van streef gewicht.



't blijft telkens weer zaak om niet te veel te snacken en te drinken
Zo ben ik ook eer even! Vandaag ongesteld geworden, dat helpt ook niet erg, maar verder gaat deze week tot nu toe wel redelijk. Allen vanavond wordt het niet zwemmen dit keer, heb er erg veel last van als ik net ongesteld ben.



Hopelijk maandag wel wat er af.



Zie bij een aantal wel wat er af gelukkig, gefeliciteerd! Bij mij en sommige anderen dus helaas wat erbij, maar we geven niet op! De maandagen zijn voor mij in elk geval wel een stok achter de deur haha.



Succes allemaal!
Alle reacties Link kopieren
@hamaika Als je ongesteld bent geworden is het ook niet gek dat je wat zwaarder was op de weegschaal he! Ik ben vanaf een paar dagen voor mijn ongesteld altijd wel een kilo of 2 zwaarder.



Ik ben net stiekem toch even op de weegschaal gesprongen en 77 kilo! Super blij! Kon het niet laten en gelijk de doos met 'te kleine kleding' erbij gepakt. Zaten toch mooi twee broeken en een jurkje bij die ik weer pas! Superblij mee! Maar ook kleding waarvan ik denk omg ga ik hier óóit in passen?!
Alle reacties Link kopieren
@hamaika Als je ongesteld bent geworden is het ook niet gek dat je wat zwaarder was op de weegschaal he! Ik ben vanaf een paar dagen voor mijn ongesteld altijd wel een kilo of 2 zwaarder.



Ik ben net stiekem toch even op de weegschaal gesprongen en 77 kilo! Super blij! Kon het niet laten en gelijk de doos met 'te kleine kleding' erbij gepakt. Zaten toch mooi twee broeken en een jurkje bij die ik weer pas! Superblij mee! Maar ook kleding waarvan ik denk omg ga ik hier óóit in passen?!
Goed bezig Jempo!



Ik was vandaag bij de Primark (hadden ze erg leuke dingen btw!).



Allemaal dingen uitgekozen in maat 38,vind ik een rok en een trui, alleen die waren er niet meer in maat 38. Dus ik heb ze in maat 36 genomen (kan ik erin "groeien" ) en ze passen gewoon!

Ok, de rok zit nog iets strak bij mijn buik maar bij mijn heupen/taille zit ie goed. Dus nog even wat buikvet weg hoepelen



Rare is dat ondanks dat ik in kleinere maten pas, het aan mezelf nog niet zie als ik in de spiegel kijk. Hebben jullie dat ook?
Alle reacties Link kopieren
Woow wat goed cherokee! En ja heel herkenbaar over die spiegel... ik zie het ook nog niet, heel frustrerend!



Nu had ik gisteren een date en iets te gezellig geworden, dat wil zeggen een heleboel wijntjes en borrelhapjes hier ga ik spijt van krijgen de volgende keer dat ik op de weegschaal sta...
Hey meiden!!! Nee is zeker waar Jempo, ongestelde weken zijn niet d ebeste om te wegen haha. Ben erg benieuwd maandag! Wat super dat je de 77 aantikt!! Helemaal leuk en knap van je hoor!

En een date ja??? Super!!!!! Hahahahaha, nou als je er wat uithaalt dan zou ik het snel vergeven hahahaha.



Cherokee zo dat is lekker zeg, 36 ipv 38.

En nee hahaha, ik herken dat nog niet want pas nog lang niet in kleinere maten. Heb nu maar 42 en zal l lang blij zijn als ik de 38 weer eens zie hahaha.



Morgen teamuitje van het werk en zaterdag ene expositie van mijn beste vriendin. Ben benieuwd wat dat voor effect gaat hebben maandag
Alle reacties Link kopieren
Hi all!



Jempo, een leuke date dus??



Hier was de weegschaal de afgelopen dagen erg lief voor me en prompt heb ik de touwtjes meteen weer veel te veel laten vieren. Dat vind ik dan zo stom van mezelf

Heb ook morgen een verjaardag en zaterdag film en borrel. Wel morgen even sporten.



Hoe gaan jullie?
Alle reacties Link kopieren
Jaa ik was na vorig weegmoment ook 'te happy' oftewel weer minder streng gedaan.. dus ik ben bang dat maandag niet zo positief gaat worden, maar ik wacht gewoon af.
Geluk groeit door te delen!
Jammer ciccietta en carebgirl. Maar dan is de weegschaal maandag vast iets minder lief en dan zijn jullie weer extra streng voor jullie zelf.

Ik merk nu bij mezelf dat ik doordat de weegschaal heel langzaam naar beneden blijft gaan, erg gemotiveerd ben om door te gaan. Meestal geef ik snel op als het even niet lukt



De 72 is bij mij inzicht. Vanochtend stiekem even op de weegschaal gestaan en die gaf toen 73.2 aan. Dus ik hoop maandag onder de 73 te zijn. Dat is echt al heeeeeeeeeel lang terug.
Jempo, leuk een date. Was het gezellig?



Hier ook even tussendoor gewogen en de weegschaal gaf hier 66,8 aan. Eindelijk onder de 67 kilo. Ik hoop dat het maandag iig onder de 67 kilo blijft.
Alle reacties Link kopieren
Ja was erg gezellig! Alleen niet echt m'n type, dus niet voor herhaling vatbaar. Maar toch leuk gehad.



Ga vanavond uiteten met de familie, maar een beetje gezonde keuzes proberen te maken... scheelt dat ik de bob ben.
Oh nog meer dus die deze weken strugglen. Ik was ook weer goed op weg, maar gisteren een teamuitje gehad (bowlen en grillen erna, bij het bowlen natuurlijk de nodige biertjes.... )



En vandaag is mijn beste vriend jarig, en gaan we uit eten. En vanmiddag eerst nog een expositie van mijn beste vriendin waar we vast wel nog wijntjes ook drinken... Dus ben ook niet te gerust op maandag. Morgen maar even een balansdagje....



Jempo jammer dat je date je type niet was, maar wel super dat je een leuke avond hebt gehad!

En Grutt goed hoor!!! Leuk om ook blij nieuws te lezen qua gewicht!



Succes allemaal weer!
Hamaika hier ook morgen een balansdag. Al heb ik wel een verjaardag dus dat word een uitdaging. Overdag maar wat minder eten.



Vandaag naar Walibi geweest en eindelijk na 18 jaar erna gekeken hebben in dat bungee ding geweest. Snel gepint en tja dan moet je wel en kan je niet meer terug. Na walibi bij een all You can eat gegeten en nee daar kan je gewoon niet weinig eten



Sla, garnalen, zalm, makreel, lasagna, 2 Argentijnse biefstukken ( niet zo groot hoor) en 1 Amerikaanse, 1 spareribje, 1 stukje babi pangang, dunne pannekoek met aardbeien en poedersuiker, stukje chocolade 2 eetlepels met soort mouse, stukje chocolade. Het klinkt wel heel veel. Was ook veel verschillende dingen. Doe altijd van alles een beetje want anders kan ik niet alles eten

Lekkere afsluiter van de zomer. Op naar zomer 2017



Er was ook een mudrun in de buurt dus terwijl wij naar Walibi liepen ,liep er een hele horde naar de mudrun. Wil ik ook nog een keer doen.
Ik ga maandag voor t eerst wegen deze maand. Ben heel benieuwd.



Deze week niet een al te goede week qua eten. 3x uit eten geweest. 1 x turkse pizza gegeten+bij de macdonalds. Afgelopen vrijdag was ik jarig dus een moorkop gegeten. Verder nog de nodige wijntjes en 1 witbier...



Aankomende week dus gewoon weer normaal eten!
Vandaag wel redelijk dag. Begonnen met 3 speltcrackers en filet. In middag eierkoek. Paar chipjes bij een verjaardag maar snel.gestopt en naar huis gegaan om te eten. Heb blikken soep Open gemaakt. 1 kom tomaten en 1 erwtensoep en 4 boterhammen. Nu moet ik de avond wel doorkomen.



Ben vandaag uitgenodigd met de verjaardag om mee te gaan met een ladies mud run. Dus dat is ook geregeld. Kan dat volgend jaar ook.van bucketlist.



Hebben jullie ook een lijstje met wat je allemaal nog wil doen? Ik probeer ze nu wel 1 voor 1 te doen. Dit jaar tot nu toe dus die swing en flying Dutch. Zit te denken om parachute springen er weer op te zetten. Vind het doodseng maar heb gemerkt dat ik de stap zetten enger vind dan het ook echt doen na gister. Daarnaast nog wat landen en steden die ik wil bezoeken, Amerika, Australië, Brazilië (jungle), canada, Japan, dubai, rome , Venetie, londen, op een race circuit rijden, motor leren rijden en zal nog wel wat bij komen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi schorpioen,



Ik heb begin dit jaar een helweek gedaan (google maar) en daarbij moest ik ook jaardoelen en maanddoelen opstellen. Daar heb ik die dingen zoals reizen die ik wil maken etc. in verwerkt. Ook het aantal kilo's wat ik wil verliezen dit jaar. Vind het wel mooi om terug te lezen, maar ook wel confronterend als dingen niet lukken (ik heb er ook relatiedoelen in staan, maar we zijn halverwege het jaar uit elkaar gegaan, best pijnlijk om terug te lezen). Maar het is wel een hele goede stok achter de deur en na een jaar kun je dan wel heel concreet zien hoeveel je eigenlijk bereikt en meemaakt in zo'n jaar!



Overigens heb ik bij september staan dat ik in totaal 12 kilo kwijt ben. Ik ben nu 11 kilo kwijt, dus nog een kilo te gaan... fingers crossed. Moet zeggen dat ik de laatste loodjes écht zwaar vind! Ik heb heel veel zin in slecht eten, oude patronen waar ik naar terug wil. Van de week was ik heel erg verkouden en toen vond ik mezelf zo zielig dat ik een reep chocola voor mezelf gekocht heb. Kon ik dan vroeger ook echt van genieten en voelde me dan ook echt beter, maar eerlijk ik vond de reep niet eens lekker... maar hem dan toch opeten he, want anders is het zonde pff
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een aantal mensen uit de tabel gehaald die al een aantal weken geen gewicht meer hadden doorgegeven.
Was ik toch even in de veronderstelling dat het maandag 30 september is maar dat is natuurlijk pas vrijdag
Jempoo: Om maand en jaar doelen te stellen lijkt me lastig. Ik heb meer tot het eind van mijn leven doelen

Misschien moet ik ze ook maar eens wat strakker gaan neerzetten. Helemaal over afvallen en dan ook echt ervoor gaan. Ik vind het ook zwaar en bij mij zijn het de laatste loodjes geeneens. Door dit weekend/week gaat die onder de 95 niet lukken denk ik. Of ik moet echt kaken op elkaar vast zetten. Maar kijken hoe ver ik kom en dan 1 oktober echt iets vast. Heb alleen 2 afspraken staan waar ik rekening mee moet houden waar gegeten gaat worden waar ik geen invloed op heb.



Cherokee: Gelukkig nog 5 dagen te gaan
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen woog ik 66.6kg. Plus 0.2 tov vorige week. Niet goed dus! Eigenlijk valt het me nog mee want afgelopen week totaal niet bezig geweest met (en aandacht voor) afvallen, sporten etc. Gister alleen even hard gelopen. Het is echt zo razend druk en onrustig op het werk dat al mijn energie daarin gaat zitten. Veel stress ook. Dat moet natuurlijk weer anders.

Als iemand me in de tabel wil aanpassen, heel graag! Ik hoop dat het bij jullie beter gaat!
Alle reacties Link kopieren
vanmorgen 75,5 ook klein beetje erbij, blijft moeilijk om onder de 75 te komen. Weinig gesport, en komende weken nog weer veel van huis, eten in hotels dus..................

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven