Mode & Beauty alle pijlers

De trends van herfst/winter 2016/2017

08-09-2016 21:30 1049 berichten
Het is bijna zover, hoewel het weer het niet verraad, de herfst komt er aan.



Ik ben benieuwd naar wat de trends ons allemaal te bieden hebben en natuurlijk naar de juweeltjes die jullie er tussenuit pikken.

Ik wil deze herfst en winter als hippie door het leven en ik kan niet wachten tot die trend zich aandient op het net, zodat ik uitgebreid kan winkelen vanuit mijn luie stoel.

Wat zijn jullie must haves?
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk zo'n koopje Rue! Ik koop zelf bijna alleen maar in de sale. Ik slaag dan nog makkelijk, want ik heb een klein maatje en die hangen er vaak nog.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal nog wat inspiratie plaatsen (al lopen de kleding smaken hier nogal uiteen, dus niet iedereen heeft er wat aan):







Zo'n knoop erin vond ik een leuk idee bij een grote trui en dan een kanten hemdje eronder bijvoorbeeld.







Leuke combi met een poncho en dan die slobsokken in die laarzen.



En die steeepjestrend vind ik heel leuk. Hierboven heeft zij ze ook onder die poncho.



Alle reacties Link kopieren
quote:tyche schreef op 23 september 2016 @ 14:29:

Ik zie allemaal mooie plaatjes van halflange rokken waar ik verliefd op ben:



[afbeelding]Oeh...
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Poncho: Ik zie dat als een accessoire. Lastig om er een te vinden waarmee ik ook zo de straat op kan.

Ik draag in en om het huis. Het materiaal vind ik van de meeste nogal dik. Maar die laatste lijkt me ook wel iets dunner.

Deze is van Vero Moda en die hebben ze in 3 kleurstellingen:

ONLY heeft er ook.



Ik had er een te heet gewassen en die droeg ik meestal met een andere en dan twee over elkaar voor de warmte.

Maar als ik die kleuren zie dan ga ik twijfelen. Ik heb er een van fijn breisel en dat materiaal vind ik net even mooier vallen van onderaan.


Leuke kleurtjes. De blauwe krijg ik er niet in klein formaat bij.

Ik ga mijn kast opruimen. Een volle doos met gekleurde panty's ligt er nog. Die was ik kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie hier nu al meerdere keren zo'n grote oversized trui als jurk voorbij komen, dus niet die strakke. Waar haal je zulke dingen (betaalbaar)? Mijn Google-fu laat me geloof ik een beetje in de steek..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze gezien bij de WE minimoose. Maar ik zou toch verwachten dat die wel makkelijk verkrijgbaar moeten zijn.



Edit: bij de WE zie ik ze niet op de website, wel bij de H&M
Rapisardi overknee laarzen Lamica Tilde suède overknee laarzen (tm maat 43)

Er staan er best wel veel in makkelijk combineerbare kleuren. Het zijn er teveel om te plakken..
Alle reacties Link kopieren
quote:Relaxingatthelake schreef op 25 september 2016 @ 20:31:

Ik heb ze gezien bij de WE minimoose. Maar ik zou toch verwachten dat die wel makkelijk verkrijgbaar moeten zijn.



Edit: bij de WE zie ik ze niet op de website, wel bij de H&MOh echt joh? Ik zit geloof ik echt met mijn achterhoofd te zoeken...
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:Pumps_italiaans schreef op 25 september 2016 @ 20:34:

[afbeelding]Rapisardi overknee laarzen [afbeelding][afbeelding]Lamica Tilde suède overknee laarzen (tm maat 43)

Er staan er best wel veel in makkelijk combineerbare kleuren. Het zijn er teveel om te plakken.. ik hou van suede!
Didi heeft jurken en truien die groot vallen, maar in dit groen is mooi.

De webshops zijn hun vakken aan het vullen.

Veel plezier met kijken daar verder. Ik ga even wat anders doen. Voorlopig even niet meer verder kijken dan sjaals en gewone winterschoenen.



IK ga vandaag beginnen met goede voornemens voor het nieuwe seizoen. Pas weer kijken bij de volge4nde SALE.

Dus tot ziens aan het einde van dit seizoen.

Net als met kruidnoten kan je daar niet vroeg genoeg mee beginnen.
Alle reacties Link kopieren
PumpsItaliaans: de blauwe tuniek had ik al enige tijd geleden gekocht.
Lisa2 Er werd gevraagd naar oversized en m.n. de iets ruimer vallende truien. De kleur is mooi.

Ik ben dit jaar nauwelijks in winkels geweest. Ik geloof het meteen.



Ik plak voor die anderen met een totaal andere smaak nog wat kleding voor de eerste zomerse herfstdagen.

Van Topshop, Catwalk junkie, only staan in de sale nog wat oversized en andere minder strak vallende kleding en off shoulder voor weinig geld. Nu is het herfst, maar nog steeds zomers.



Maar vandaag begin ik met mijn goed voornemen en dat is alleen nog kijken wat ik wel koop.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pumps_italiaans schreef op 26 september 2016 @ 10:50:

Lisa2 Er werd gevraagd naar oversized en m.n. de iets ruimer vallende truien. De kleur is mooi.

Ik ben dit jaar nauwelijks in winkels geweest. Ik geloof het meteen.



Ik plak voor die anderen met een totaal andere smaak nog wat kleding voor de eerste zomerse herfstdagen.

Van Topshop, Catwalk junkie, only staan in de sale nog wat oversized en andere minder strak vallende kleding en off shoulder voor weinig geld. Nu is het herfst, maar nog steeds zomers.



Maar vandaag begin ik met mijn goed voornemen en dat is alleen nog kijken wat ik wel koop. Ik kijk veel online naar kleren en dat leidt natuurlijk ook vaak tot kopen
Storm de laarsjes zijn hier ook binnen! Love love loveeeee them
quote:Sosa85 schreef op 26 september 2016 @ 18:12:

Storm de laarsjes zijn hier ook binnen! Love love loveeeee them
Dit is het openingsscherm van Sacha. WESTERN style waar iemand het hier ook al over had. Verder plak ik niks.

O, Mango heeft en die laarzen zijn er in veel kleuren en uitvoeringen en veel lage bij andere merken. Deze zijn goedkoop, maar ook mindere pasvorm. Ook van Mango zijn de enkellarzen met kittenhak.

Verder niet gekeken. Ik zou wel naar de winkel gaan, want retour is niet fijn.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 27-09-2016 13:52
Reden: Ze zijn mij toch te strak of te ruim en kan ze hier rustig plaatsen. Vorig eindelijk leuke sneakers gevonden daar. L a n g e r dan 1 j a a r g e l e d e n.
% gewijzigd


Wie durft? MANGO. Wie? M a n g o.



De laatste vind ik wel leuk.



En dit kwam ik ook nog tegen. Via ander topic plak ik het hier maar. Ik vind de blauwe wel heel mooi. Goed dat ik niets nodig heb.

Plak ik hem dus hier. https://assets.wehkamp.com/i/wehkamp/79 ... pdp616x616$ Klik en kijk en vind.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 27-09-2016 14:28
Reden: Er ging iets niet goed en dat staat er nog. Even negeren die fout.
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Relaxingatthelake schreef op 25 september 2016 @ 20:48:

[...]



ik hou van suede!Hou er rekening mee dat Rapisardi laarzen NIET van suede zijn, maar van suede achtige stof (en dat voor pak hem beet € 170,-)
Aan het typen...............
Alle reacties Link kopieren
ja, ik weet het beertje. Ik heb een paar overknee laarzen van dat merk. Ze zijn wel echt prachtig.
Ik ben ook erg fan van suede Probeer ook altijd wel echt suede te kopen als het om schoenen gaat, 170 euro vind ik wel erg veel voor geen echt suede, zeg....

Ik vertelde eerder dat ik eindelijk suede laarzen gevonden had die ik al heel lang zocht, qua hak, kleur, lengte, helemaal goed. Misschien wat te gekleed, maar toch. Niet gekocht, 270 euro is een hoop geld (en deze zijn wel echt suede, hoor), zie ik net dat gewoon bijna alle maten uitverkocht zijn, de mijne al heel snel. Jemig, zoveel mensen die dat er gewoon even voor neerleggen! Ze zijn vast nog wel ergens anders te krijgen, maar daar wilde ik nog even mee wachten tot deze voor de helft zijn, als ze er dan nog zijn... Word ik een beetje onrustig van...hmmmm...



Veel plezier van de laarsjes sosa en stormkraft, ze zijn inderdaad erg leuk en waarschijnlijk ook nog eens heel comfortabel.



Ik had een onderjurkje en onderrokje besteld bij de Hema na de tip van Nouschi dat daar te proberen, voor onder de al veel besproken gebreide jurken hier. Gepast, en het effect is dat nu niet mijn gebreide jurk maar mijn onderjurk of onderrok aan mijn panty plakt Effect = nul dus. Ze gaan retour. Maar ik heb inmiddels iets anders bedacht. Ik heb een paar van die basic jersey/katoenen jurkjes zonder mouw, van die lange hemden eigenlijk. Ik denk dat dat best een oplossing kunnen zijn zoiets eronder te dragen, als een een vrij dunne stof is. Hebben jullie hier ervaring mee? En misschien kan een klein randje ervan dat onder de gebreide jurk uitkomt best leuk in sommige gevallen.
Leuk om je zo los te zien gaan Pumps.



De poncho's zijn fijn te dragen over een dikkere trui of een goede denim blouse met een hemdje of shirt er onder. Zeker met de temperaturen van nu, tussen de 16 - 20 graden en een killere wind kun je daar heel goed mee uit de voeten. Of over een dun leren jasje zijn ze ook mooi.



De poncho's van Vera Moda & Only: prachtig! Bedankt voor het plakken. Ik houd 'em in mijn achterhoofd.



Ik heb vandaag eindelijk (ja, eindelijk) de groene lange trui/jurk van Pieces gekocht. Hoop dat ik 'em nog binnen krijg voor mijn weekend naar Parijs aankomende zaterdag. De HEMA site doet het niet (tweede keer in korte tijd ) , maar had er een ijsblauw, basic, los shirt met driekwart mouw en V-hals gekocht. Stelt niet bijzonder veel voor, maar wel veelzijdig en kan alle seizoenen gedragen worden.



Ik wil er nog een vest voor hebben wat er overheen kan dit seizoen. Bij de HEMA een mooi lichtgrijze gezien, maar houd mijn opties open in Parijs. In Parijs ga ik rondkijken voor een geruite, warme sjaal en overknee boots.



Ik kijk ook even of daar die lange rokken te krijgen zijn, ik wil ze toch proberen.
Ah, site doet het weer. Dit is het shirt.



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven