Mamas / gezellig dames gezocht!

25-09-2016 18:42 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,



Hier een mama met een zoontje van een jaar oud. Graag zou ik wat leuke, gezellige mama's willen leren kennen. Niet dat ik eenzaam ben, maar het lijkt me gewoon leuk om nieuwe contacten op te doen. Lijkt het jou leuk om nieuwe contacten op te doen? En lekker een keer te gaan lunchen, naar de film te gaan, lekker te high tea-en, of gewoon gezellig te kletsen? Dan ben je hier aan het juiste adres!



Ik ben een jonge dame die het leuk vind om van alles te ondernemen, qua persoon ben ik vrolijk ingesteld, sta positief in het leven en ga geen gezellige borrel uit de weg. Woon achtend in Noord Brabant.



Ben benieuwd naar jullie reacties, hopelijk tot snel!



Liefs

Mama6
Alle reacties Link kopieren
hai mama 6



ik ben zelf een mama van 2 eentje van 12 en eentje van 7maandjes. Zou me wel leuk lijken om nieuwe contacten op te doen.
Alle reacties Link kopieren
Hai,



Het lijkt mij erg leuk om in contact te komen met andere moeders.. ik 'mis' in mijn omgeving andere moeders met jonge kinderen. Echter hangt het wel een beetje af waar je in noord Brabant woont of het niet te ver weg is. Ik woon zelf namelijk in Doetinchem...
Alle reacties Link kopieren
Hoi Babsbol, ik woon in Zevenaar. Dus aardig bij elkaar....misschien zin om samen eens af te spreken? Ik heb een dochtertje van 15 maanden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven