Minder van Tinder 5/ Kleppen over Happn

21-09-2016 00:19 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier deel 5 van al onze (online) date-avonturen.



Deel hier je successen en je frustraties.



Link naar het vorige topic: Minder van Tinder 4 / kleppen over happn
Alle reacties Link kopieren
Lola gewoon blokkeren die hap!
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier missmadame, klinkt als een leuke date!



Ik heb vanavond ook een date! Had vorige week al met hem afgesproken. Hele leuke jongen maar hij kan totaal niet zoenen. Daardoor twijfel ik een beetje om te gaan vanavond, klinkt misschien wat overdreven maar ik mis daardoor wel aantrekkingskracht denk ik.. Ik heb niet het gevoel dat ik hem telkens wil aanraken.

Wat vinden jullie?
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier missmadam !!!



Uutef, wellicht gaat het deze keer beter, beetje sturen of aangeven

Maar geen geen aantrekkingskracht is lastig
quote:lola304 schreef op 25 september 2016 @ 13:42:



Hier al paar berichtjes ontvangen dat hij me wil zien, dat hij met me wil praten en of ik alsjeblieft wil reageren.Dat kan ik dan weer niet zo goed rijmen met een betrapte vreemdganger.
quote:Knuffelheks schreef op 25 september 2016 @ 16:02:

[...]





Dat kan ik dan weer niet zo goed rijmen met een betrapte vreemdganger.Nee ik ook niet inderdaad. Zou toch denken dat hij thuis genoeg te doen heeft. Hij zei gisteren gelijk al dat hij mij het waarom wilde uitleggen.
Ik zou hem de kans geven dan, weet jij veel, misschien heb je zijn broer gegoogeld
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem zijn zegje laten doen en daarna bepalen wat jij ermee wil.
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier Miss!



En als er geen zin is om hem aan te raken of te zoenen zie ik het somber in. Dan mis jij chemie.
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
quote:uuutef17 schreef op 25 september 2016 @ 15:17:

Veel plezier missmadame, klinkt als een leuke date!



Ik heb vanavond ook een date! Had vorige week al met hem afgesproken. Hele leuke jongen maar hij kan totaal niet zoenen. Daardoor twijfel ik een beetje om te gaan vanavond, klinkt misschien wat overdreven maar ik mis daardoor wel aantrekkingskracht denk ik.. Ik heb niet het gevoel dat ik hem telkens wil aanraken.

Wat vinden jullie?



Voor mij is dat echt een dealbreaker, fysieke aantrekkingskracht vind ik echt heel erg belangrijk. Zie dat ook niet voor me, dat ik met iemand zou daten waar ik dat niet bij zou hebben. Dat ontstijgt dan zn doel een beetje, mijns inziens. Is volgens mij ook niet iets wat later nog kan groeien. Je wilt met iemand naar bed, of niet, zo simpel zitten we biologisch gezien in elkaar.



Ben benieuwd hoe je dat was/is vandaag missmadame!



Politicus en ik hebben morgen weer een date. Echt superveel zin in.
Klinkt leuk PK, geniet ervan!



Lola ik zou alleen vanwege het Drama al afhaken, maar dat ben ik.



Uutef, fysieke aantrekkingskracht is wel essentieel. Bij sommige mensen komt dat trouwens later. Ik ben wel eens heel erg verliefd geweest op iemand die ik eerder niet op die manier bekeken had. Maar die leerde ik gewoon via via kennen, niet in een dating-setting.
Uuutef zou daar wel nog een date aan wagen en dan zien hoe het loopt.



Pinda-Kaas dat klinkt wel heel goed hoor.



Morgen date met een match van eergisteren. Benieuwd. Hij loopt wel een beetje hard van stapel maar vind het wel schattig.
Positief pindakaas. Heel leuk voor je.



Lekker snel weer Treez, paar dagen na de match al een date. Wilde dat ik dat kon.



Frou ik ben al afgehaakt. Geheel tegen mijn eigen principes in heb ik hem geblokkeerd zonder dat te laten weten. Maar vond dat dat nu wel mocht.



Hiltje hoe was je middag met jezelf?



Ben benieuwd hoe het met de andere daters is.
Uuutef ik vind lichamelijke aantrekkingskracht ook heel belangrijk en als ik niet de behoefte voel om aan te raken of te zoenen, houdt het voor mij op.

Heeft je nick ook een bepaalde betekenis?



Jenette ik vroeg me af of je niks meer van de welshman hebt gehoord?
Alle reacties Link kopieren
Treez, gelukkig hou jij de boel hier nog draaiende



Lola, hij had nog gereageerd maar ik heb hem ontmatcht. Ik kon er niks mee.

Nu geen matches meer.
Mot met to
quote:lola304 schreef op 25 september 2016 @ 20:37:

Geheel tegen mijn eigen principes in heb ik hem geblokkeerd zonder dat te laten weten. Maar vond dat dat nu wel mocht.Heel goed! Wat moet je ermee. Bij gebrek aan duim omhoog smiley dan maar deze:
Mijn tindermatch was er vanmiddag en het was heel leuk en gezellig. Maar toch de indruk dat hij hoopt op meer. Hij spreekt het niet uit, dus nu ben ik een beetje in dubio of ik nog even wacht. Voelt of ik hem aan het lijntje hou.
Dank je frou dat vind ik erg lief van je!
Lola hoe bedoel je dat je wou dat je dat kon? Date je niet makkelijk of word je niet snel gevraagd om te daten?

In het eerste geval wil ik iemand die leuk lijkt zo snel mogelijk ontmoeten zodat ik er in mijn hoofd niet iemand van maak die hij niet is en ik mijn tijd niet wil verspillen. Wanneer we er de tijd voor hebben date ik soms nog op de dag van de match.

In het tweede geval ligt dat misschien aan het leeftijdsverschil? Denk dat jij een stuk jonger bent? Mannen van mijn leeftijd zijn mss directer en zelfzekerder? Als de babbel erg vlot gaat vind ik het zelfs niet erg om zelf een date voor te stellen.



Frou ergens doe je dat ook wel maar ben er gerust in dat je wel weet wat je er mee moet
Alle reacties Link kopieren
Ik heb afgezegd vanavond, heb vandaag ook mn dag niet. Ik vind het wel een leuke jongen maar merk dat ik de aantrekkingskracht een beetje mis. Ik ga er nog even over nadenken of ik hem deze week nog eens wil zien.



@lola: mijn nick is een combinatie van mijn naam en woonplaats;)
Treez ik bedoel dat ik het zelf niet makkelijk vind als de date te snel na de match is. Behalve als het echt binnen bv 2 uur is dan vind ik het superleuk spannend. Maar als er maar bv 3 dagen tussen zit dan heb ik het gevoel dat ik liever nog iets meer weet van die persoon. Slaat helemaal nergens op, ik weet het. Ik kan genoeg daten, maar dat duurt meestal wel iets langer dan een week à 2 weken voor ik date. Snap je het nog?
Alle reacties Link kopieren
quote:Treezebees schreef op 25 september 2016 @ 21:16:

Lola hoe bedoel je dat je wou dat je dat kon? Date je niet makkelijk of word je niet snel gevraagd om te daten?

In het eerste geval wil ik iemand die leuk lijkt zo snel mogelijk ontmoeten zodat ik er in mijn hoofd niet iemand van maak die hij niet is en ik mijn tijd niet wil verspillen. Wanneer we er de tijd voor hebben date ik soms nog op de dag van de match.

In het tweede geval ligt dat misschien aan het leeftijdsverschil? Denk dat jij een stuk jonger bent? Mannen van mijn leeftijd zijn mss directer en zelfzekerder? Als de babbel erg vlot gaat vind ik het zelfs niet erg om zelf een date voor te stellen.



Frou ergens doe je dat ook wel maar ben er gerust in dat je wel weet wat je er mee moet



Nee hoor zo doe ik het ook Treez

dat ellenlange ge-app vantevoren vind ik totaal niet efficient

heb ook al zo vaak meegemaakt dat iemand in het echt zoveel minder leuk was dan digitaal, dat kun je het beste maar zo snel mogelijk weten.

Heb er ook geen moeite mee om zelf een date voor te stellen, want ik ben een grote meid
Alle reacties Link kopieren
quote:lola304 schreef op 25 september 2016 @ 21:31:

Treez ik bedoel dat ik het zelf niet makkelijk vind als de date te snel na de match is. Behalve als het echt binnen bv 2 uur is dan vind ik het superleuk spannend. Maar als er maar bv 3 dagen tussen zit dan heb ik het gevoel dat ik liever nog iets meer weet van die persoon. Slaat helemaal nergens op, ik weet het. Ik kan genoeg daten, maar dat duurt meestal wel iets langer dan een week à 2 weken voor ik date. Snap je het nog?



Dus je bent dan 1 a 2 weken berichten heen en weer aan het sturen?



Ik kan me daar heel weinig bij voorstellen.
Tsja soms ook noodgedwongen doordat de kinderen bij mij zijn. En zoals eerder al gezegd, ik hoef niet iedere dag en de hele tijd te appen.
Lola zoals pk snap ik niet waar jullie het dan de hele tijd over hebben. Want je gaat toch geen persoonlijke dingen vertellen tegen een wildvreemde?

Wat wil je dan precies weten?

Nodige info voor ik date:

Hoe lang iemand single is (liefst meer dan een jaar)

Kinderen

Hoe ver hij woont

Beroep

Dierenvriend?

Tabak en alcoholgebruik

Of hij open staat voor een relatie

En dat hou ik allemaal heel luchtig zodat ik ook al een beeld heb van zijn gevoel voor humor.

Daarna is het gewoon een kwestie van agenda's samen leggen... eens de date vaststaat heb ik nog weinig nood aan appen, wens ik enkel nog een goeiemorgen en een goed gevulde werkdag of zo :-)



Maar als jij liever langer appt is dat geen enkel probleem, elk zijn manier.
Alle reacties Link kopieren
quote:lola304 schreef op 25 september 2016 @ 21:40:

Tsja soms ook noodgedwongen doordat de kinderen bij mij zijn. En zoals eerder al gezegd, ik hoef niet iedere dag en de hele tijd te appen.



Ja dan is er wat minder vrijheid inderdaad. Ik begrijp wel dat je niet elke dag de hele dag door appt dan.

Ik ben er wellicht wat rigoureus in..mijn gesprekken op tinder/happn kan ik nu voor mezelf in 3 categorieen verdelen

1. geen gesprek, dus geen date

2. algemeen/oppervlakkig gesprek, niet prikkelend, dus geen date. ik verlies dan mijn interesse heel snel

3. superleuk gesprek, kramp in de duim, dus er moet zsm een date komen om het gesprek voort te zetten want ik wil weten of hij in het echt ook zo leuk is.



1 a 2 weken appen bestaat dan bij mij gewoon niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven