raamfolie of mat/melkglas in de badkamer

25-09-2016 20:10 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb een vraagje. Wij hebben in onze badkamer boven het bad een nieuw raam en kozijn laten plaatsen. Helaas is er een foutje door de aannemer gemaakt. Er zit normaal glas in, ipv matglas. Nu wil hij dit uiteraard gelijk voor ons oplossen op zijn kosten aangezien het zijn fout is, maar heeft hij ons wel gevraagd of we wellicht willen overwegen om raamfolie te proberen (door hem aangebracht ook op zijn kosten) Met de voorwaarde dat mocht het niets zijn, we alsnog de goede ramen krijgen.



Nu zou je denken, waarom überhaupt proberen? Nouja.. we zijn ook gewoon bevriend met de aannemer en willen het opzich wel proberen alhoewel ik niet zo goed begrijp waarom dan niet iedereen raamfolie zou gaan dan? Ik verwacht dat er toch wel nadelen aanzitten en neig toch een beetje naar direct het goede glas, alleen kan ik geen nadelen vinden. Wat zijn jullie ervaringen en waarom heeft iemand wel of niet voor raamfolie of matglas gekozen?



Raambekleding als in luxaflex en dergelijke vinden wij niet praktisch met het bad en spetterende kinderen eronder en een draai-kiepraam. Vandaar dat we geen gewoon glas wilden.



Graag jullie ervaringen. Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Nee het is geen zwart klusje, maar we zijn wel bevriend. Hij levert gewoon goed werk.Hij zou het ook voor ons plakken e.d. En hij heeft ook aangegeven dat hij ook gewoon direct het nieuwe glas wil regelen en alles uiteraard op zijn kosten. Het was zijn fout. Maar goed ik begrijp dat hij dit vraagt. Niet geschoten is altijd mis toch. Ik denk dat we toch gaan vragen het gewoon direct te vervangen. Ik wil niet over twee jaar spijt krijgen en ik ken mezelf.. Dan gaat dat toch knagen.

Bedankt voor de adviezen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven