Vriendinnen gezocht omgeving Den Haag

26-08-2016 15:38 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,



Ik ben nieuw hier dus dacht zal mij even voorstellen. Ik ben Stephanie, 28 jaar en woon in werk in Den Haag.



Ik heb aardig wat vrienden maar iedereen gaat zijn eigen weg, vormt gezinnetjes en dergelijke en hebben dus minder tijd voor hun vrienden..

Ik ben nog iemand die er lekker op uit gaat en ben altijd blij als festivalseizoen weer is begonnen. Daarom leek het mij leuk om weer wat nieuwe mensen te leren kennen.



Wat ik leuk vind om te doen in mijn vrije tijd is: festivals, stad in, uiteten, bios, strand enzovoort.. Sta voor heel veel dingen open en zoek dus leuke meiden die hier ook voor open staan.



Liefs Stephanie
Alle reacties Link kopieren
Er is een hele leuke en actieve viva-facebookgroep in Den Haag! Zoek op viva den haag
Alle reacties Link kopieren
Hee,



Dankje voor je reactie. Daar heb ik me inderdaad ook al aangemeld. Maar bedankt voor je tip ????
Alle reacties Link kopieren
Hoi Stephanie, er staat nog een topic van oodh met een oproepje om mensen te leren kennen. Daar heb ik op gereageerd. Wij zijn van plan om een groepje aan te maken op whats app en zo te kijken of we een afspraak kunnen maken om iets met elkaar te ondernemen. Interesse? Groetjes Moonbird
Alle reacties Link kopieren
Hoi Stefanie,



Jouw oproep klinkt leuk. Ik ben 29 en verhuis binnenkort naar Den Haag voor het werk. Ik vind het belangrijk om van het leven te genieten en jouw oproep sluit daar perfect bij aan. Ik ga lekker vaak op vakantie, houd van de natuur en van een zogenoemde adrenaline rush, maar vind het ook leuk om lekker te eten, drankje te doen en een lange wandeling of fietstocht te maken. Het lijkt me leuk je te leren kennen. Als het jou ook leuk lijkt, wil je me dan een berichtje sturen?



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hallo Stefanie,



Ik verhuis ook binnenkort naar Den Haag. Ik ben 33, hou van festivals, kunst, fotografie en film. Ik vind het leuk om borrels te doen of een lekker hapje te eten. Naast de feestjes vind ik het ook superfijn om te wandelen door t bos of de duinen. Ik werk in marketing en communicatie en ga samenwonen met mijn vriend. Natuurlijk heeft hij ook superleuke vrienden, maar ik wil niet afhankelijk van hem zijn en gewoon mijn eigen leven hier opbouwen.



Dus mocht je zin hebben om binnenkort eens wat af te spreken? dan hoor ik het graag!



Groetjes

Eline
Alle reacties Link kopieren
Haai Stefanie,



Het lijkt me leuk om je te ontmoeten en kijken of we samen leuke dingen kunnen ondernemen. Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Ik ben 28 en woon in Rijswijk. Hou ook van festivals, het strand, lekker eten, koken, dansen enz.



Neem even contact op via pm.



Liefs,

Sanne

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven