Mensen leren kennen Eindhoven (24-30)

03-07-2016 16:13 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Wij, Paula en Myrthe, wonen sinds kort in Eindhoven. We zijn op zoek naar een aantal leuke meiden om af en toe iets leuks mee te ondernemen. We hebben brede interesses; zo vinden we het leuk om koffie te drinken op Strijp S, naar festivals te gaan of lekker een wijntje te drinken. We werken allebei ook in de regio Eindhoven. Mocht je het leuk vinden je sociale contacten uit te breiden net zoals wij dan horen we graag van je!



Groetjes Paula en Myrthe
Alle reacties Link kopieren
Hoi Paula en Myrthe,



Ik zag jullie oproepje staan en ik dacht ik stuur even een berichtje

Ben 28, woon in een dorpje vlakbij Eindhoven, en ik ben op zoek naar wat nieuwe contacten.

Ik vind het ook leuk om af en toe een festivalletje te pakken, en ga graag naar de Feelgood Market op Strijp S.



Ik kan jullie geen pb'tje sturen, maar als jullie mij even berichten, dan wisselen we nummers uit als jullie willen ;)



Groetjes van Silvana
Alle reacties Link kopieren
Hoi Paula en Myrthe,



ik ben Sharon, 28 jaar en net als jullie op zoek naar wat leuke meiden om gezellige dingen mee te doen in Eindhoven.

Ik houd van films / series kijken, gezellig kletsen, spelletjes doen, festivalletjes meepikken, een drankje doen in de stad, creatief bezig zijn etc.

Wellicht kunnen we nummers uitwisselen o.i.d. en misschien ook met meerderen .



Groetjes Sharon
Alle reacties Link kopieren
Hoi Paula en Myrthe,

En de rest hier



Ik ben Mirjam, en ben 26 jaar. Sinds kort woon ik met mijn vriend in Waalre. Sinds half januari. Ik kom zelf uit de regio van Rotterdam. Heb geen spijt dat ik hier ben komen wonen, alleen zou ik het leuk vinden nieuwe contacten op te doen. Ik ga regelmatig naar de sportschool en zwemmen (Ik ben bezig conditioneel me wat te beteren, en de nodige kilootjes eraf proberen te krijgen. Maar ben geen atletisch persoon) en probeer dingen te ondernemen. Maar vind het lastig om vriendschappen te sluiten.



Ik houd van terrasjes (En bier..), maar ook actieve specifieke dingen dat is soms lastig in Nederland maar houd van kanoën, raften en boogschieten. Rond touren met de auto met name waar mooie natuur te bespeuren is. Ga graag met de auto richting Stavelot (Belgie), vind het berggebied helemaal prachtig en grotten word ik helemaal blij van. En houd heel veel diverse muziek van Guus meeuwis tot en met Santiano. Ik word lichtelijk gestoord als ik heel de dag achter de computer moet zitten. Ook ben op het gebied lichtelijk ouderwets dat ik op een terras of boodschappen winkel of waar ik ook kom zelden mijn telefoon voorrang laat verlenen. Het intresseerd me steeds minder,de multi media. Behalve op het gebied van muziek dan. Ik speel akoestisch gitaar en probeer ook een poging tot zingen (Maar dat kan ik alleen maar hoog, en heel laag zingen kan ik niet ).

Daarnaast ben ik bezig voor een opleiding tot beroepschauffeur. Ik houd op sommige gebieden niet echt van vrouwen dingen. Maar heb een make up workshop laatst gedaan in Rotterdam en dat vond ik echt geweldig. Ik ben voor veel dingen in, behalve voor nepnagels zeg maar
Leef, geniet, zelfs met dagelijkse zorgen.
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden!



Stuur even jullie nummer via een pb, dan maak ik een groepsapp aan.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen..,



Is er nog ruimte voor een nieuw groepslid van jullie 'clubje'?? Ik woon zelf ook in Eindhoven en zou het leuk vinden om nog wat meer mensen hier te leren kennen...



Groeten, Judith
Alle reacties Link kopieren
,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven