Vriendinnen Zuid-Limburg

30-07-2016 18:33 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_298953 wijzigde dit bericht op 19-06-2018 16:34
98.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hee gezellig .. Ik had zelf vorige week ook oproepje geplaatst .. Ik woon vlakbij Heerlen (sinds december van uit Friesland gekomen) en ik ken hier nog amper mensen .. Nieuwe mensen leren kennen is altijd leuk
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...
Alle reacties Link kopieren
Hey ik ben wel 29 haha maar zou dat wel erg gezellig vinden!



Vind je dat te oud??
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook al een tijdje op zoek naar nieuwe leuke vriendinnen.

Wat vind ik leuk om te doen: reizen, lezen over reizen, bios, terrasje, lekker eten, wandelen, een goed gesprek maar ook lekker luchtige gesprekken, met een wijntje/theetje op de bank een film kijken.



Mocht iemand zich aangesproken voelen dan stuur maar pb.



Liefs,

Keukenkast
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik mis ook een vriendin om leuke dingen mee te doen.. zeker zo in de zomer. Mijn vriendinnen zijn aan het settelen, hebben andere prioriteiten dan op stap gaan in het weekend etc. Bij voorkeur zoek ik iemand die net als mij vrijgezel is en geen kinderen heeft. Rond de 30.



Graag een berichtje als je je hierin herkent.



Liefs!
Alle reacties Link kopieren
@redhead helaas ben niet vrijgezel. Hoop dat je hier een leuk iemand leert kennen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 46 dus aan de bovengrens van je leeftijdscategorie ;) Ben gescheiden en heb 1 dochter. 1 weekend op 2 heb ik vrij voor leuke dingen. Ik hou van gezelligheid (drankje/hapje), filmpje meepikken, cabaret, leuk concert of iets dergelijks.
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_298953 wijzigde dit bericht op 19-06-2018 16:35
98.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh wat leuk, ik ben zelf 36 en woon in Maastricht.

Koken, filmpje, terrasje etc gezellig.
Alle reacties Link kopieren
Dag dames!!

We hebben allemaal dezelfde interesse en we komt uit Limburg laten we elkaar beter kennen. We kunnen beginnen met groepsapp????
Alle reacties Link kopieren
Opzich vind ik dat een heel goed plan. Maar ik ben net 5 weken zwanger en ik heb inmiddels geleerd dat hier de lijnen nogal kort zijn... Dus grote kans dat iemand van jullie wel iemand kent die ik ken... En wij willen de zwangerschap uiteraard nog niet bekend maken. Dus dat is even een lastig punt.
Alle reacties Link kopieren
Goed idee! Zit weinig op viva met dit weer.. De zwangerschap kunnen we voor ons houden, toch;)
Alle reacties Link kopieren
ja als jullie dat kunnen haha dan moet ik dat maar vertrouwen toch
Alle reacties Link kopieren
Ik ken zowiezo vrij weinig mensen hier :P
Alle reacties Link kopieren
Wie interesse heeft kan naam en nummer sturen in Pm, dan zal ik een app aanmaken.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan geen bericht naar jou sturen.....?
Alle reacties Link kopieren
Ja idd kun jouw geen privé bericht sturen luzia??
Alle reacties Link kopieren
hallo ik kom ook uit zuid limburg. is er nog interesse? want er is al een aantal dagen niet meer gereageerd zag ik.
Alle reacties Link kopieren
Indien mannen welkom zijn voor een avondje. Laat het maar weten.

Doe een oproep.

Waltje
leef je leven maximaal, en geniet (met veel xxx).
Alle reacties Link kopieren
Hi Luzia - ik had je nog een pb gestuurd. Is er al een groepje gemaakt ? Groetjes!
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren
@luzia het lukt mij niet om een privé bericht te sturen. Zullen we nog op een andere manier een groepje maken??
Alle reacties Link kopieren
Door, je hebt volgens mij zelf je berichten uitstaan, ik kan jou ook geen bericht sturen!
Alle reacties Link kopieren
Belgali heeft het idee om een kik groepje te starten! Zullen we dat doen? Ik heb zelf ook geen kik maar maak een account. Dan kunnen we elkaar toevoegen. Is dat wat?
Alle reacties Link kopieren
Hoi we zijn nog maar met zijn tweetjes, dus iedereen die nog interesse heeft, aub even melden via persoonlijk berichtje, dan voegen we jullie toe aan het groepje.
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren
Hierbij een oproepje aan iedereen die al eerder gereageerd heeft: neem even contact op met Luzia of mij zodat we jullie kunnen toevoegen aan het groepje. Het is uiteraard leuker als we met wat meer zijn, dan komt er wat meer interactie.
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven